Wel een beetje laat om te vragen, maar ben het ineens zat om mn winterjas aan te doen terwijl ik makkelijk een zomerjas aankan! Ik ben zelf heeeel moeilijk als het gaat over een jassen aankoop.. Heb heel i-net afgezocht (voor mijn idee) maar kan toch echt geen leuke vinden. Dus was benieuwd waar jullie je zomerjas gekocht hebben.
heb mijn zomerjas al 2 jaar, toen gekocht bij H&M, winkel waar ik nooit kan slagen, maar toen toevallig wel. Maarruh loop je echt nog in je winterjas? PFfffff knap van je!
Ik heb een leren jasje gekocht bij Rosada, heerlijk jasje voor de zomer (en zeker voor de avonden) Ik heb er ook nog 1 van c&a, ook een hip jasje, maar je moet er wel net even tegen aan lopen vind ik altijd
ik heb die van mij ook alweer een aantal jaar en ik weet echt niet meer waar ik die vandaan heb. verder draag ik als het iets kouder is ook spijkerjasjes en vestjes als ik naar buiten ga. vind het ook altijd moeilijk om een jas te vinden. succes met je zoektocht. liefs doris
Heb mijn jas vorig jaar bij ART gekocht. Heb al een aantal jaren m'n zomer en winterjassen daar vandaan, m'n favo kledingwinkel . Alleen jammer dat ze geen positiekleding verkopen..
Idd je moet er tegen aan lopen. Vorig jaar had ik een onwijs leuke van esprit maar kennelijk heb ik die weg gedaan... En loop zo vaak door de stad, op de uitkijk naar een leuke zomerjas maar jeejtje wat een gedoe! En dan heb ik een jasje waarvan ik denk ohhhh leuk! Vind mn vent het weer niet leuk pfff
Jaa vestjes zijn ook altijd leuk, ik heb wel 1 vest die door zou kunnen als ''zomerjas'' maar die past weer niet bij al mn kleding..
ik heb hem vorig jaar tijdens de uitverkoop samen met mn winterjas bij de c&a vandaan...leren winterjas was nu 20 euro en de zomerjas maar 10 euro...dus dat is lekker koopje
ik was ook op zoek naar een zomerjas, maar in de winkels was alles uitverkocht.. nu liep ik ff over de markt voor fruit, liep zo tegen een kei leuke aan! Heb m meteen meegenomen dus!
Laatst gekocht in de uitverkoop bij Anna van Toor. (was overigens nog vrij prijzig) Ik was niet op zoek, maar liep ineens tegen een mooi exemplaar aan.
heb gisteren in de opruiming bij de c&a een jasje gekocht voor 4,50. Met 3-kwart mouwen. Donkerrood. Vind het persoonlijk niet nodig om een dure jas te kopen voor de zomer. Die draag ik bijna niet. Dus ik koop wat vestjes(tevens te gebruiken in de andere seizoenen) en die gebruik ik dan. Ik liep gisteren tegen het jasje bij de c&a aan en kon hem voor dat geld niet laten liggen
ik heb er een van H&M van vorig jaar waar ik nog net in pas hihi verder heb ik wat vestjes gekocht voor deze zomer