Wie denkt mee? (Huisdieren)

Discussie in 'De lounge' gestart door Kuona, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
  2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Zou je voor je katten niet een grote ren in de tuin kunnen maken, met evt een eigen huisje zodat ze warm en droog binnen kunnen zitten?

3. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik ben bang dat dat te duur is. We betalen dit nu ook. Maar om voor dit huurhuis in aanmerking te komen moet je minstens 3500 euro per maand verdienen en daar komen we absoluut niet aan :(

Bedankt voor het meedenken hoor!

Het huis waar het in de beginpost over gaat is in een betere wijk, voor 500 euro incl.

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Als je toch contact hebt nog met de fokker, kan die niet tijdelijk de hond opvangen?? Betaal je zelf t voer, spullen etc.. Wie weet kun je dat vragen/voorstellen??

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Oke 500 inclusief, ga nog ff voor je zoeken.
    Zou het echt jammer voor je vinden als je dieren niet bij je kunnen blijven

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Tnx Consider!
    Dat eerste appartement is helaas een 2 kamerappartement. Dus met 1 slaapkamer. Dat is met ons zoontje helaas niet te doen, dan slapen we allemaal niet ;)

De tweede woning zou ideaal zijn, maar is helaas boven ons budget :(

@Snoopy: Ik ben nu een mail aan haar aan het typen. Het is alleen een kleinschalige fokker met een redelijk kleine woning. Ze heeft al 2 honden en binnenkort weer een nestje... Ik vrees dus dat zij er niet nog een hond bij kan hebben :( Maar wie weet weet ze nog iemand anders. Ik hoop het!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Denk dat 500 euro echt heel moeilijk is om iets te vinden helaas.

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ja daar ben ik ook bang voor.. Daarom dat dit zo'n mega goeie kans is! Zo balen dat ze allergisch is. Anders waren ze gewoon welkom geweest.

9. millow

millow Lid

4 jan 2010
    89
    0
    0
    fotografe
    Noord Holland
    heeft het huis geen schuur waar je je diertjes in kwijt kan...overdag mooi rennen in de tuin en savonds slapen in de schuur...desnoods een klein kacheltje er bij :) wat vervelend zo!

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

kuona waar wil je persee wonen misschien dat mijn vriend je kan helpen aan eeen andere gepaste woning of misschien chalet
    dan kan je toch je huisdieren mee nemen

het enigste wat ik me kan bedenken is dat je ze bij familie onder zou kunnen brengen of vrienden voor kleine bijdrage ofzo...

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Misschien zelf op een campig of iets?

Mijn neefje woont nu tijdelijk met zijn vriendin en hond in een (heeeeeeeeeele grote) stacaravan in Oosterhout.
    Zij zitten ook te wachten op andere woonruimte.

Deel Deze Pagina