wie denkt zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bahar, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @ Whiteangel; gefeliciteerd!

@ Krissa; je mag de test niet meer aflezen na 20 minuten. Het is hoogstwaarschijnlijk een indroogstreepje.

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Whiteangel, gefeliciteerd!

Had je al symptomen?

3. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    ik ben er ook bijna van overtuigd zwanger te zijn!
    ikheb zeer pijnlijke borsten en af en toe steekjes in mijn baarmoeder, ik voel me ook soms misselijk :) (kan ook wel verbeelding zijn) maar tog heb ik echt het gevoel dat het raak is

4. eyereen

eyereen Lid

10 mei 2007
    77
    0
    0
    en weer een maand voorbij met allemaal klachten die ik zo goed kon plaatsen in een zwangerschap... Helaas weer niet raak.... :(

nieuwe ronde, nieuwe kansen! :D

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb het vermoeden van wel. al was mn test van vanmorgen negatief. ik voel me al anderhalve week raar en ben nu 5dagen over tijd. woensdag nog maar een keer een test doen als ik dan nog niet ongi ben.
    liefs doris

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik denk helemaal niks meer, mn lichaan houdt me zo vreselijk voor de gek soms en ben tot op heden nog steeds niet zwanger..
    Volgende week weer een eisprong, dus we gaan weer lekker klussen en daarna afwachten...

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hey Doris!
    Ik heb dat in mijn vorige zwangerschap ook gehad. ene dag negatieve test, maar was heel humeurig, misselijk, pijn in onderbuik etc. mijn vriend zei de volgende dag, doe jij nog eens die test, want volgens mij klopte die niet gezien je humeur (dat was niet leuk, maar goed excuus om die test nog eens te doen, en hij had wel een beetje gelijk) en ja hoor! toch zwanger! nu is kleine Bas anderhalf en zijn we aan het klussen voor een 2e! dus succes!

Gr,
    Simone

8. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb al van vrijdag het gevoel dat ik ongi moet worden. Buikpijn vooral 's avond/'s nachts maar tot op heden dient het zich nog niet aan. Mijn laatste menstruatie is 7 juli begonnen. Ik wacht geduldig af en durf het bijna niet te hopen dat het raak is, maar stiekem toch. De test was in ieder geval negatief ervanuit gaande dat die er niet om liegt ga ik er vanuit dat :evil: :evil: nog komt

9. pummel27

pummel27 Lid

31 jul 2007
    30
    0
    0
    hallo meiden!

ik zit dus ook te wachtenben 4 dagen overtijd heb vandaag een test gedaan maar helaas niks :( ik denk zelf dat het mischien toch nog te vroeg was heb gehoord dat een ander al poi kan testen op de nod en andere langer moesten wachten nog meer mieden met ervaring?

10. Kitt

Kitt Lid

29 jan 2007
    75
    0
    0
    Ik hoop ook zwanger te zijn, maar heb totaal geen symptomen. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk. Denk af en toe wel steekjes te voelen, maar dat kan ook verbeelding zijn.
    Hoe snel na de eisprong krijg je dit soort symptomen?

11. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Lastig, sommige krijgen helemaal nergens last van en andere na een paar dagen al. Maar Als je aanleg voor misselijkheid/ braken hebt, dan komt dat volgens mij pas na de 4e of 5e week. Misselijk kan natuurlijk wel eerder, maar vaak zet het pas na een paar weken echt door.
    Dus geen stress, kan nog!
    Volgens mij begint het bij de meeste vrouwen met een soort menstruatie kramp af en toe en denk je dat je ongi moet worden. en die blijft dan uit.

12. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hoeveelste ronde is dit voor jou? klinkt een beetje verdrietig... Leef met je mee! Kop op meid... komt vast goed!

13. miry

miry Nieuw lid

1 aug 2007
    3
    0
    0
    Verzorgende
    Nieuwegein
    Ik heb ook het vermoeden dat ik zwanger ben,maar het kan ook tussen mn oren zitten.
    Ik ben nu vanaf januari 2007 bezig met zwanger worden.
    Ik heb een regelmatige cyclus.
    Ik was deze week 2 dagen overtijd,pijnlijke steken in borsten,rugpijn dat via de onderbuik naar links naar mn onderrug trekt.hoofdpijn al een paar dagen.( deze klachten heb ik normaal nooit tijdens mn menstruatie)
    Ben dus nadat ik 2 dagen overtijd was gewoon ongesteld geworden wat er dus ook normaal zo als anders uitziet en ook normale hoeveelheid.
    Toen ik 2 dagen overtijd was heb ik wel een test gedaan maar die was negatief.

14. pummel27

pummel27 Lid

31 jul 2007
    30
    0
    0
    nou dag 5 en nog steeds helemaal niks weer een test gedaan maar weer niks! word er nu wel een beetje gek van gister wel lichte steken in me buik dus dacht daar komen de :evil: maar nu nog steeds niks! kan toch nog niet te vroeg getest hebben? noh meer meiden die helemaal gek worden van die onzekerheid!

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

o gelukkig ik ben niet de enigste. ik heb ook echt het gevoel dat het deze maand raak gaat worden. wil alleen niet te veel hopen maar dat is zo moeilijk. ik wil het zelfs al gewoon weten en dat terwijl we er nog voor moeten klussen

Deel Deze Pagina