wie denkt zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bahar, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sevgul

sevgul Lid

21 feb 2007
    64
    0
    0
    Ik dacht misschien wel zwanger, maar mijn mannetje dacht zeker zwanger..
    Helaas niet denk ik want ik had gisteren al wat licht rose verlies en vandaag heb ik al krampen en lage rugpijn dus ik ga ongesteld worden....
    Maar wat raar is dat mijn temp. 37.1 aangeeft?

2. Bubbels

Bubbels Lid

8 mei 2007
    13
    0
    0
    Enschede
    Ik denk ook dat ik het ben.
    Ik heb alle symptomen van het ontpillen al gehad.
    Heb daarna een kleine bloeding gehad, eigenlijk net niet genoeg voor een ongesteldheid.
    Nu, morgen kan ik gaan testen volgens de berekening maar ik wist het niet meer helemaal zeker.
    Maar ik ben altijd zo ongeduldig, ik kan nooit wachten.
    Dus ik heb al 2 testen achter de rug die allebei negatief waren.
    Maar nu, sinds 2 a 3 dagen moet ik echt zo vaak plassen.
    3 keer op een avond is niks maar overdag heb ik er minder last van.
    En misselijk, echt niet leuk en dan net het gevoel van overgeven hebben maar toch niet moeten.
    En ook jeukende tepels en voor mijn gevoel worden ze ook groter maar misschien maak ik het mezelf allemaal wel wijs want ik wil het zo graag, ik heb nu 3 vriendinnen waarvan 2 al een kindje hebben.
    Dus, nog ff paar dagen afwachten en nog meer testen!
    Ik hoop eigenlijk, dat iemand zich herkent in mijn verhaal zodat ik meer hoop kan hebben haha.

3. Bubbels

Bubbels Lid

8 mei 2007
    13
    0
    0
    Enschede
    Ik denk ook dat ik het ben.
    Ik heb alle symptomen van het ontpillen al gehad.
    Heb daarna een kleine bloeding gehad, eigenlijk net niet genoeg voor een ongesteldheid.
    Nu, morgen kan ik gaan testen volgens de berekening maar ik wist het niet meer helemaal zeker.
    Maar ik ben altijd zo ongeduldig, ik kan nooit wachten.
    Dus ik heb al 2 testen achter de rug die allebei negatief waren.
    Maar nu, sinds 2 a 3 dagen moet ik echt zo vaak plassen.
    3 keer op een avond is niks maar overdag heb ik er minder last van.
    En misselijk, echt niet leuk en dan net het gevoel van overgeven hebben maar toch niet moeten.
    En chagerijnig, maar misschien komt dat omdat me vriend er domme grapjes over maakt, maar huilen vorige week, ik dacht dat ik uitgedroogt was. Om van alles en nog wat :S
    En ook jeukende tepels en voor mijn gevoel worden ze ook groter maar misschien maak ik het mezelf allemaal wel wijs want ik wil het zo graag, ik heb nu 3 vriendinnen waarvan 2 al een kindje hebben.
    Dus, nog ff paar dagen afwachten en nog meer testen!
    Ik hoop eigenlijk, dat iemand zich herkent in mijn verhaal zodat ik meer hoop kan hebben haha.

4. plientje123

plientje123 Actief lid

20 jun 2007
    117
    0
    0
    hoi dames! Ik lees met belangstelling mee in de hoop dat iemand van jullie schrijft dat je toch zwanger bleek terwijl je de symptomen beschrijft die ik nu heb! En ik wacht in spanning op bericht van de dame die vandaag naar de dokter gaat!

Zelf wacht ik mijn NOD dag af met pijnlijke borsten en veel krampen. Maar ik kan mezelf ook heel goed wat aanpraten (klachten zijn bij mij bijvoorbeeld vaak ineens over als een dokter me gerust gesteld heeft ((niet dat ik elke maand bij de dokter op de stoep sta hoor)).. Ik ben niet in de wieg gelegd voor het wachten.

5. plientje123

plientje123 Actief lid

20 jun 2007
    117
    0
    0
    hoi dames! Ik lees met belangstelling mee in de hoop dat iemand van jullie schrijft dat je toch zwanger bleek terwijl je de symptomen beschrijft die ik nu heb! En ik wacht in spanning op bericht van de dame die vandaag naar de dokter gaat!

Zelf wacht ik mijn NOD dag af met pijnlijke borsten en veel krampen. Maar ik kan mezelf ook heel goed wat aanpraten (klachten zijn bij mij bijvoorbeeld vaak ineens over als een dokter me gerust gesteld heeft ((niet dat ik elke maand bij de dokter op de stoep sta hoor)).. Ik ben niet in de wieg gelegd voor het wachten.

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    hoi hoi

Ben naar de huisarts geweest met ochtendurine.
    Uitslag daar was een nog lichtere streep dan ik zelf had gedaan.
    Heb net bloed geprikt en wordt morgen dus gebeld voor de uitslag.
    Dus maar weer afwachten! Nog steeds niet ongi dus!

Groetjes Danielle

7. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik dacht gisteren niet zwanger omdat ik dacht dat de :evil: doorgekomen waren. maar het waren slechts drie bruine druppels.

Nu weet ik het dus niet meer. Ik heb m'n banner maar weer teruggezet naar m'n eigenlijke NOD (morgen).

Na de druppels van gisterenochtend tot nu toe helemaal niets meer gezien. Wel wat krampen, maar normaal voel ik m'n ongi-krampen in het midden van m'n buik en nu zit het meer naar rechts.

Ik wil mezelf niet teveel gek maken, maar ik vreet zowat de tafel op van spanning. :(

8. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    is altijd lastig he..die onzekerheid...

ff volhouden meis hopelijkheb je snel een posi test..

9. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    mijn gevoel zegt ook zwanger maar ik moet nog wel wat wachten. eergisteren en gisteren heel onrustige benen. om het uur plassen als ik iets drink moet ik binnen het uur naar wc. sinds gisteren begint mijn rechter borst pijn te doen en vandaag een heel licht misselijk gevoel. ik heb de zaterdag mijn ei gehad dus dit kunnn miss wel inestelings verschijnselen zijn ? ik hoop het echt anders moet ik vavaf volgende maand met clomid beginnen .

10. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    mijn gevoel zegt ook zwanger maar ik moet nog wel wat wachten. eergisteren en gisteren heel onrustige benen. om het uur plassen als ik iets drink moet ik binnen het uur naar wc. sinds gisteren begint mijn rechter borst pijn te doen en vandaag een heel licht misselijk gevoel. ik heb de zaterdag mijn ei gehad dus dit kunnn miss wel inestelings verschijnselen zijn ? ik hoop het echt anders moet ik vavaf volgende maand met clomid beginnen .

11. Luv

Luv Lid

16 jun 2007
    47
    0
    0
    Hallo dames,
    Hier ook eentje die al bijna mag testen! Ik ben ook vreselijk ongeduldig en heb gisterochtend ook getest. Er was een heeeeel licht streepje te zien, maar je moest het wel tegen het licht houden om het te zien -> ik zit mezelf waarschijnlijk gewoon gek te maken, vreselijk! :oops:

Maar ik ga vrijdag ochtend maar weer ff testen, aangezien ik 's avonds met collega's ga eten en stappen. In het geval ik zwanger ben mag ik natuurlijk geen wijn!

Succes Danitjuh, ik ben echt benieuwd of het raak is voor je!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ heidyhappy

hoe is het bij jou ?
    heb je nog getest of niet ?

hier nog steeds geen duivels .....
    maar ook nog steeds niet het lef om te testen ....

Succes dames !

L.sybje

13. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    nou meid wij zitten lekker in het zelfde schuitje.... ik hoop dat ik zwanger ben want anders ga ik ook aan de clomid.... kan echt niet wachten om te testen maarja had maandag al een negatieve test dus zal me zelf wel weer voor de gek houden :( Hoop dat het voor jou raak is meid.

liefs

14. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    @ sybje nee ook nog niet getest en nog nie ongi..
    ik wacht tot einde van de week ivm te vroeg testen..

bij jou dus ook nog niets..had je nu al een keer getest? of nog helemaal niet?

spannend he..

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb helemaal nog niet getest ...
    ik durg gewoon echt niet ik ben als de dood dat het niet zo is ......of dat ik te vroeg test

L.sybje

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Sybje, wanneer dacht je nou je ei te hebben gevonden dan en hoeveel dagen zit je nu dan na je ei?

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    in de eerste week van juni ongeveer .....

9 juni een innestelingsbloeding (waarsciijnlijk

......

L.sybje

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    9 juni en dan 14 dagen erbij. Dan zou je in ieder geval vanaf 23 juni kunnen testen toch?

19. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    jee spannend hoor..wanneer durf je wel te testen:p:p
    ik zie dat je indd heel onregelmatig bent..moeilijk is dat he

20. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik mag 26 juni testen, :oops: maar ik had gisteren een zwangerscahpstest besteld bij matcare. Die je 6 dagen voor je menstruatie kan doen, dus ik dacht ga ik is proberen maar het was vet negatief.Ik denk nu dat ik dus niet zwanger ben terwijl ik juist dacht dat ik het wel was. Omdat je die testen 6 dagen voor je ongi kan doen had ik wel een heel licht streepje verwacht. ik wacht het rustig af (nou rustig? ) (hihi)

xxx bahar :oops: :oops:

Deel Deze Pagina