wie denkt zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bahar, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    @ bahar

het is bij iedereen verschillend hoor hoe die testen reageren..misschien heb je nog te weinig hcg ..dus na je nod gewoon nog s testen.. :)

succes..spannend hoor

2. vlinders

vlinders Lid

12 jun 2007
    30
    0
    0
    Dat had ik ook, negatief vooraf (3 dagen) en nu NIet ongi, maar vanmorgen nog negatief getest.
    Weinig hoop over dus. Anders had ik toch vanmorgen wel al íets moeten zien...

3. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi heiydihappy,

Ik hoop het. Was wel ff een teleurstelling zeg. Omdat er echt opstond van 6 dagen voor menstruatie. dacht ik er komt vast wel een licht streepje. maar helaas. Maar net wat je zegt het is bij iedereen verschillend.

Dank je

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik weet het echt niet hoor dames ....wanneer ik wel durf ....
    de vorige negatief testen hebben denk ik te veel impact gehad op me ...ben zo bang dat ik mezelf zwanger denk ........de gyn zei de laatste keer dat er niks te zien was binnen en dat was eind mei ....
    ik vind het zo moeilijk misschien dat ik wel durf te testen na die 72 dagen .....dat is over 13 dagen ....

L.sybje

5. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Dag allemaal,

dit is voor het eerst dat ik op dit forum lees en schrijf. Maar ik moest even kijken hoe andere meiden reageren op het stoppen op de pil. En volgens mij is iedereen toch een beetje hetzelfde. Ik ben zelf een maand geleden gestopt met de pil en ik heb het gevoel dat ik al de hele maand zwanger ben haha! Maar wat ik begrijp uit verhalen kan ik ook last hebben van het stoppen met de pil. Ik vind het wel enorm spannend...
    Groetjes Charlotte

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    vraag me niet waarom maar ik denk ja deze keer... ik hoop het ...

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

hier nog steeds geen duivels .....hihi

ik zal nog eens even mijn "zwangerschapskenmerken " opschrijven ...

- mogelijke innestelingsbloeding
    - misselijkheid
    - obstipatie
    - duizeligheid
    - van de week moest ik medicatie uitzetten op het werk , men wat een lucht zeg ik vond het ineens zo stinken....normaal geen last van dus ....
    - oh gistern wou hubbie even "klussen " we kregen m er bijna niet in he ..... en wat ook opviel was dat ik altijd wel te porren ben voor een partijtje klussen maar gisteren niet , heb het geprobeerd maar mijn lichaam werkte niet mee
    - trekkerig gevoel in mijn onderbuik
    - fel gele afscheiding

tja en nu maar wachten .....en geen bloed geeft moed !

L.sybje

8. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi bahar

ik had ook die matcare testen besteld maar ik ben er NIET over te spreken ik heb dinsdag me laaste test ervan gebuikrt of ze waren negatief of echte een helee wazige onduidelijke streep, gisteren heb ik bij drogist eigen merk test gekocht ( dus 1 dag na die matcare test) en wat denkje? ZWANGER

Dat had die matcare test al lang aanmoeten geven dan.

17 was mijn nod en 20 juni lichte positiefe test

dus probeer niet te veel bij de pakken neet te zitten wat betreft de mat care test ....blijf positief!

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ik ben dus ook net een maand gestopt met de pil. Had zondag 17 juni mijn NOD en dinsdag getest..ik dacht een heeeeeeeel vaag tweede streepje te zien maar ik hou het maar gewoon op een negatieve test. Wel heb ik allerlei kwaaltjes
    -Veel afscheiding
    -Spierpijn in mijn buik/zij
    -gevoelige tepels
    - onrustig slapen sinds drie nachten
    -duizeligheid

Maar ik ben natuurlijk nog maar net gestopt dus ik probeer er niet te veel aan te denken maar ik ben nu al 5 dagen overtijd! maar als ik zaterdag nog niet ongesteld ben doe ik weer even een testje :D

10. Luv

Luv Lid

16 jun 2007
    47
    0
    0
    Ik hoop het voor je Kwebbels!
    Ik heb het deze week ook heel erg dat ik denk van zou het... Ik had van de week steken in mijn borsten, af en toe gevoelige tepels en het gevoel alsof ik mijn baarmoeder kon voelen (sorry voor de vage omschrijving! :) ). Ik weet niet precies wanneer ik heb geovuleerd want ik heb meerdere keren positief getest op de ovutest... :(

Maar goed we zien het wel... Succes gewenst aan iedereen! :)

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    hoi meiden...

Huisarts heeft gebeld ennnn !

Positieve uitslag!

Voor de zekerheid willen ze me morgen nog een keer laten prikken om te kijken of het gestegen is.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Danielle

12. Luv

Luv Lid

16 jun 2007
    47
    0
    0
    GEFELICITEERD! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D \:D/ \:D/

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh ja. Wat bij mij ook heel opvallend is..ik heb deze week al ongeveer 3 keer de hik gehad :rolleyes: En die heb ik echt noooit, ook heb ik trouwens veel meer puistjes, als ik ongesteld word heb ik er meestal 1 maar nu heb er een stuk of 4 :(

14. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    hoi meiden,

Spannend allemaal.
    Zelf heb ik vandaag getest wegens al een week of zo misselijk maar hij was negatief. Dus afwachten.

Weten jullie welke test het snelste reageerd? Buiten de huisarts dan.
    En men zegt ochtendurine ondanks dat de testen aangeven dat het de gehele dag kan. Moet ik dan om 5 uur 's ochtends doen als ik opmoet of pas als ik echt ga opstaan en dan moet?

Kan iemand me helpen hiermee?

In ieder geval heel veel sterkte met wachten en hopenlijk veel feestjes in dit topic.

Krissa

15. Luv

Luv Lid

16 jun 2007
    47
    0
    0
    Krissa, het maakt niet uit hoe laat je test 's ochtends, het gaat erom dat je met plas test was zo lang mogelijk in je blaas heeft gezeten. Dan heeft het namelijk het hoogste HCG waarde! Succes

16. knorrsan

knorrsan Actief lid

15 mrt 2007
    103
    0
    0
    :evil: zijn nog steeds weg.... :evil: ik blijf hoop houden...ga evt zaterdag een test halen....

17. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    ja ik heb dus ook die zelfde klachten ... last van onderbuik en als ik te veel gedaan heb geeft mij rug ook een steek ... mij borsten zijn groter en mij tepels hebben na mij idee een andere kleur en van die puntjuhs erop ...ook puistjes waar ik al jaren geen last van heb :S ...

nog ff afwachten wat de test zal zeggen

18. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    feli danitjuh !

hopen op dat het een goede test is .. maar daar heb ik geen twijfels over

en de gene die nu overtijd zijn .. hoop ik ook zo snel mogelijk te feliciteren :):):)

laat iets van jullie horen als het zo is !

19. knorrsan

knorrsan Actief lid

15 mrt 2007
    103
    0
    0
    Danitjuh gefeliciteerd...

Ik hoop het ook dat ik het snel mag vertellen...

20. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    gefeliciteerd hoor..

:):)

ik heb vanmorgen getest maar negatief..en nog niks te bekennen verder..dus afwachten maar..

voor alle andere succes:):)

Deel Deze Pagina