hoi iedereen! Bedankt voor jullie lieve reacties! Morgen krijg ik een inwendige echo maar heel laat pas dus k kan savonds pas reageren! Groetjes danielle
hey daniele wat leuk meis ! spannend hoor die echo ..... hoeveel weken zou je zwanger zijn nu ? L.sybje
@sybje mijn laatste ongi was 16 mei dus reken maar uit ik wacht rustig de inwendige echo af! dan laat ik het zo snel mogelijk weten hier! als mijn pc het dan nog doet Groetjes Danielle
ik denk ook soms van ja het is raak, maar dan denk ik ook direkt weer nee toch ni. ik heb mijn ei heel goed gevoeld en rond de inesteling had ik spierpijn in benen en armen. mijn buik staat dik en mijn borsten zijn opgezwollen.veel plassen en sinds vandaag af en toe zeurderige pijn in onderbuik en rug. het kunnen ongi klachten zijn maar ik hoop van niet
helaas zijn hier net toch zonder aankondiging de duivels doorgebroken.. op na de volgende ronde maar weer..
Oh balen.. Ik heb vanmiddag maar een test gedaan en neg. maar had vanmiddag wel veel gedronken dus misschien ligt het daar aan...denk het niet maar je weet het nooit dus mochten morgenochtend de er nog niet zijn ga ik eerst testen. Heb net 3 kwartier geleden pizza op en voel me nu weer misselijk.. Grrr wordt soms zo moe van het menselijklichaam
san we hopen het allemaal voor je ik heb sinds vandaag een opgezettuh buik en veel plassen ..en dan ook nog is misselijk en voel me nie echt super ...dr werd vandaag zelfs gevraagd of ik zwanger was ik zeg zou zomaar kunnen inderdaad lijk me erg sterk maar goed we wachten het maar af he @ danielle ... ben erg benieuwd hoe je echo is verlopen laat snel iets van je horen greets Sandra
hopelijk kunnen jullie allemaal posi testen dames. Ik zelf heb de afgelopen week iedere dag last van brandendmaagzuur. Om gek van te worden verders heb ik ook heel vaak last van buikkrampen en moet veel plassen (zelfs snachts noooit gehad). En nog een aantal van die kwaaltjes hihihi. Ik weet het niet ik hoop het wel natuurlijk maar ja ff afwachten nog. hoop dinsdag een test te doen. Heb trouwens net zo'n online test gedaan. 83% kans gaf ie aan dus ben benieuwd of ie gelijk krijgt hahaha succes dames ik ga voor ons allemaal flink duimen!
Hoi meiden! Nou ik was bij de gynecoloog geweest en hij was super postief! Ik ben gewoon hartstikke zwanger! Alle medicijnen die ik nu gebruik mag ik blijven gebruiken alleen met 1 medicijn kan een groeiachterstand optreden. Op 29 juni wordt de inwendige echo gemaakt omdat ik nog maar 5 weken en 2dagen zwanger ben, dus nog te vroeg. Pffffff Ik ben zo benieuwd! Groetjes Danielle p.s. Succes iedereen!
Ja hier is het nieuws ook toch nog niet helemaal door gedrongen! Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!
Ik heb aan de ene kant wel een goed gevoel over deze cyclus. Ik heb afgelopen maandag mn ei gehad. Heb vanaf die tijd zere tepels. Dat heb ik trouwens altijd als ik mn ei heb gehad, maar nu doen ze wel meer zeer als anders. Verder heb ik heel veel afscheiding. Echt opvallend veel. Nou, we wachten maar af he...
@ heidyhappy balen meis dat je duivels door gebroken zijn , hier nog steeds geen duivels ....... wachten duurt lang ...... L.sybje
Ik ben toch maar wel vet ongesteld geworden. Ik baal ontzettend, ik had er zo op gehoopt eigenlijk. Naja.. Next time better! Hoop voor de rest hier dat het wel wat is geworden.
hey meiden ik heb vanmorgen neg getest ..... misschien dat ik te vroeg heb getest ....misschien.... maar goed ik heb al weer door hoe je jezelf en hoe je lichaam je voor de gek kan houden ..... L.sybje
Sybje, Vervelend voor je meid dat je negatief test nu je juist de moed hebt opgebracht om toch te testen. Ik denk toch dat het verstandig zou zijn om even een bezoekje aan je huisarts te brengen. Je bent al zoveel overtijd na je ei. En je hebt veel klachten. Ik hoop dat ze dan goed bericht voor je hebben en je toch zwanger bent! Groetjes Maranka