ik wacht nog even die 72 dagen af ....... volgens onze berekning kon ik de 23 testen ...mischien te vroeg dus ? alhoewel ik wel heel erg het gevoel krijg dat ik niet zwanger ben nu ........maar goed dat zal de tegenslag wel zijn ... gr.sybje
Hallo Allemaal, Ik heb net een nieuwe test maar gedaan. De duivels zijn er nog steeds niet en geven ook niet aan dat ze eraan gaan komen. Maar helaas de test laat niks zien, of in iedergeval niet duidelijk. Er leek wel een schaduw op het venster te zitten maar meer was het voor mij ook niet. Weer afwachten dus helaas. Misschien dat het toch ontpillen wordt. De eerste keer na het stoppen heeft ook 1 week langer geduurd dan de cyclus die ik voor de pil had. Weet iemand wat de gevoeligste test is, op die van de huisarts na. Ik heb nu de kruitvattest gebruikt. We zien het wel, als ik goed heb gelezen zijn er hier nog een paar die in hetzelfde schuitje zitten. Jullie ook veel sterkte met het afwachten. Voor de dames die de duivels op bezoek hebben gekregen, veel sterkte en vooral veel klusplezier de komende periode. De dames die posi testen, natuurlijk van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Groetjes. Krissa
Zoe kunnen dat het te vroeg was. Over hoeveel dagen zit je op die 72 dagen? dan zou ik zeker die dag nog een keer testen.
hoi meiden Ik heb test gedaan vanochtend was wat misselijk en mijn gevoel bleef zeggen ja ja ja maar het is nog zooooo vroeg Stond met posi hema test in mijn handen... cb erachteraan heel dun streepje .... nog niet feliciteren hoor maar ik denk nu ja ja ja pffff donderdag opnieuw testen samen met mannetje maar ik hooooop het zo... duim aub voor me en voor alle meiden die nog wachten .. ik duim voor jullie !
Hoi Emma29, Klinkt goed hoor! Want als je niet zwanger bent zie je ook echt geen (heel licht) streepje hoor. Ik heb ook 3 dagen voor mijn nod gedaan maar echt spierwit. Ik duim ook voor ons allemaal succes! bahar
ja emma geloof het nu maar. ik heb het gevoel dat het deze maand raak is ( mag ook wel na 13 maanden) maar ja zeker weten doe ik het natuurlijk nog niet. voor iedereeen die twijfeld ik zal voor jullie duimen. xxx miss butterfly
Veel succes emma het ziet er erg positief uit hoor! alvast een heeeel voorzichtig gefeli Ik ben bang dat de er bij mij aankomen heb vanmorgen even hele licht en heel weinig bloedverlies gehad maar zie nu niets meer. Ff afwachten dus nog grrr
@ maranka ik zit nu op dag 59 ... dus nog 12 dagen ...... ik heb mijzelf er al een beetje bij neergelegd dat ik ongi ga worden geloof ik ..... ik hoop dan maar dat de duivels snel komen dan kan ik gaan beginnen met medicatie bij de gyn .... L.sybje
Hoi Sybje, Ik heb eindelijk de tijd gehad om de hele topic weer te lezen nadat ik een weekend weg ben geweest. Via deze reactie wil ik je dan ook heel veel succes wensen met afwachten en ik hoop dat je gauw kunt beginnen met de medicatie. Veel sterkte en toch ook nog plezier. Krissa
Ik ben wel ongesteld geworden, een beetje, maar ik blijf het plassen om het uur houden en mijn tepelhoven worden als maar groter. En misselijk, zelfs mijn vriend word er misselijk van En slapen kan ik nu ook wel de hele dag. Maybe was het dus de in-nesteling?
nou bubbels spannend zeg je kunt toch wel wat bloed verliezen hoor ook al ben je zwanger. als het doorzet dan weet je dat er waarschijnlijk niks is , maar is het over een paar daagjes nog niet doorgezet dan zou ik toch wel een testje gaan doen. ik zal voor je duimen dat je voorgevoel klopt. xxx miss butterfly
vandaag is mijn NOD, heb de afgelopen 2 dagen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht bloedverlies gehad en nu al de hele dag niets. Durf nog niet te testen, ben al zo vaak teleurgesteld geweest in de afgelopen 18 rondes. Dames blijf duimen voor me. Mijn duimen blijven draaien voor iedereen die ook nog in spanning zit. Liefs Bipi