Wie deze week ook 20 weken echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Romymama, Jan 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Ik voel mijn meisje echt heeel veel sinds een week, ze is ook op de echo's elke keer erg druk. Denk dat ze het erg naar haar zin heeft in mijn buik.
    Aan de buitenkant voelt niemand nog iets maar van binnen is het savonds elke keer feest.
    Wel heel mooi gevoel, en geeft me ook wel een beetje rust :)

2. MariSam

MariSam Actief lid

Nov 13, 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, Romymama, ik wil graag weten wat het wordt! Hoop dat hij/zij het laat zien en niet met zn bips naar de 'camera' ligt, hihi

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Er is met 15, 16 weken en Afgelopen vrijdag al naar allerlei 20 weken punten gekeken en alles zag er prima uit, het is dus echt heel
    Spannend of de hersentjes goed zijn aangelegd! Succes allemaal
    Met afwachten!

4. Samster

Samster Actief lid

Oct 28, 2014
    148
    0
    16
    Ik mag morgen! Hier in het ziekenhuis doen ze het liever met 19 weken. We hebben ook al een pretecho gehad met 15 weken. We weten dat we een jongentje krijgen. Ook is hij toen al helemaal nagekeken, dus heel zenuwachtig ben ik niet. Eigenlijk is de 20 weken echo toen al voor 70% gedaan.
    Wel ben ik een beetje zenuwachtig omdat ze meteen de baarmoederhals gaan opmeten vanwege een onderzoek. Hoop dat die lang genoeg is!

5. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Ik mag 26 januari..

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

As woensdag mag ik ook :D
    We willen graag weten wat het wordt..

Vind het nu wel erg spannend worden

7. MariSam

MariSam Actief lid

Nov 13, 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een jongen! Alles zit erop en eraan, helemaal goedgekeurd :)

1 maar, de placenta ligt gedeeltelijk voor de baarmoederhals, dus met 30 weken krijg ik nog een echo, om te checken of dat veranderd is..

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Goed nieuws! En nu maar hopen dat de placenta goed gaat liggen! ;)

Wel weer een echo dan ;)

9. MariSam

MariSam Actief lid

Nov 13, 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieder nadeel heeft z'n voordeel ;)

Ik hoop wel dat de placenta nog aan de kant gaat, maar die kans is 98% volgens de echoscopiste dus dat komt vast goed :)

10. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Gefeliciteerd met de goede echo Marisam! En wat leuk een jongen!
    Hopelijk schuift je placenta nog wat op, maar hoor wel vaak dat dat het geval is.

Samster succes vandaag!

11. DTtje

DTtje Bekend lid

Feb 19, 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Volgende week donderdag:))

12. Saby

Saby Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,475
    1,219
    113
    Volgende week donderdag!! Spannend

13. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

Aug 2, 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Ik mag me ook morgen melden! 12.25, eerst ochtendje werken.. Vind het zo spannend!

Fijn dat jij al goed bericht hebt MariSam! Nu nog even die placenta aan de kant en dan is alles perfect :)

14. MariSam

MariSam Actief lid

Nov 13, 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes dames die vandaag moeten!

Ik was trouwens wel echt doodzenuwachtig hoor. En het razende tempo waarin die echoscopiste dingen checkt; meten we dit ff en dat ff kijk hier heb je dit en dat.. haha. Ze was wel heel fijn want ze vertelde wat ze deed en bij het hartje kijken gaf ze aan, nu ga ik even het hartje bekijken, daarbij ben ik altijd wat stiller..

Was blij dat ze dit had gezegd, want desondanks had ik toch al zoiets van; o jee, zou ze altijd zo stil zijn..

Was ook al voorbereid door anderen dat ze vaak erg serieus zijn en je niet moet schrikken als ze allerlei nadenk geluiden maken ;) Dus dat nog als tip voor degenen die nog moeten..

15. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik heb 'm vanmorgen gehad.
    Baby lag met de kin op de borst, knieën tegen het voorhoofd en voeten boven het hoofdje. Lekker dicht tegen de placenta aan.
    Het kindje bewoog wel, maar bleef liggen waar ie lag...

Lang niet alles kon beoordeeld worden, dus volgende week mogen we nog een keer terug komen.

16. Mags

Mags Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,198
    0
    0
    Hier ook vanochtend gehad, alles was helemaal prima in orde!

Enige puntje was dat de placenta op het randje van de uitgang ligt, dus met 32 weken krijg ik nog een placenta lokalisatie. Maar ze zei al dat de placenta vrijwel zeker meegroeit naar boven en daar dus helemaal wegtrekt dus hoef me er geen zorgen om te maken!

17. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,474
    2
    38
    #37 Lizzthrasher22, Jan 7, 2015
    Last edited: Jan 7, 2015
    Marisam: thanks for the heads up!! Ik moet morgen, dus dan weet ik vast dat ik niet in paniek moet raken als ze iets te lang ergens naar kijkt :D

Ik kan echt niet wachten, het wachten heeft al zo lang geduurd!! Ik laat weten hoe het is gegaan en of ze nog een meisje is (mochten ze dat kunnen zien). :)

18. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Ik mag morgen voor de 20w echo 12.20.
    Toch wel beetje zenuwachtig hoor. Je wilt toch gewoon graag horen dat alles goed is!
    Maar vind het ook weer ontzettend leuk dat we weer even naar de baby mogen gluren:D
    Was alweer 8 weken geleden! We hebben er voor gekozen om geen echo's tussendoor te doen. We kochten liever leuke spullen voor de baby;)

19. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    ...

20. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487