Fijn allemaal! En ik zei het ook al tegen je in het andere clubje Linky. Stiekem wel fijn een extra echo, gelukkig geen rare afwijkingen. Een klein mooi poppetje Hier is ook alles goed met onze boys. Echo duurde 1.5 uur. En ze konden niet steeds alles goed zien, aangezien het nog al vol is in de buik. (lagen ook steeds met handen voor hun hoofd) Maar uiteindelijk hebben ze alles goed kunnen meten en ziet alles er keurig op schema uit. Ook zijn het dus nog steeds 2 jongens. Hahaha dat was niet te missen. Beide liggen nu in een stuit en trappen dus met z'n 2en op m'n blaas Nice Ze hebben gelijk even een inwendige echo gedaan om mn baarmoedermond op te meten. Dan doen ze omdat de "druk op de kurk" wat groter is dan bij een eenling. Maar deze was bijna 5 cm. Een eikenhouten deur noemde hij het. Dus ben super blij.
Hihi jij hebt je bericht ook gekopieerd en geplakt Nogmaals: super fijn dat alles goed is met je boys!
Wat fijn Linky! Nog even spannend van her buikje wel, maar als ik je zo hoor zal t inderdaad gewoon een lief klein poppetje zijn. Wat fijn! Wanneer heb je de guo?
Fijn dat alles ook goed is net jouw jongens Daantje!! Top! Zijn jullie ook allebei in mei uitgerekend of net in juni?
dag dames. ik had eigenlijk volgende week de 20 weken ego. was aan het aftellen joh.. gisteren een telefoontje dat de afspraak niet door ging, ik baaaleen ik dacht neeeeeeeeee nog later.,,. zegt ze maar morgen heb ik nog een plekje moet nu wel alleen want mijn man kon geen vrij meer regelen maar ben zenuwachtigg krijg een uitgebreid onderzoek. en natuurlijk wat het word te horen
Ik heb aanstaande maandag de 20 weken echo. Een GUO in een academisch ziekenhuis. ik vind het heel erg spannend. Ik ga er overigens vanuit dat alles gewoon goed is, maar is toch fijn als het achter de rug is.
Same here! Ik kan er niet van slapen. Het gezellige gespartel helpt ook niet mee. Wat is voor jou de GUO-indictie?
Hoi Famke, Ik ben ook stikzenuwachtig. Bij ons is het 3 voudig: (1) Neuraalbuisdefect voorkomend in beide families (open ruggetje/ schisis/ waterhoofd en klompvoetjes). (2) Daarnaast heb ik een gen afwijking. Hoewel er vrijwel niks bekend is over dat gen en ik geen afwijkingen heb. (3) onze 2e dochter had tot 3 jaar een ernstige ontwikkelingsachterstand. Onze kinderen zijn verder allemaal gezond en wij ook, dus ik ga uit van het beste (al blijft het meer dan spannend!) Wat is jouw indicatie? Succes vandaag!
Het is vast allemaal in orde. Hoe zijn ze achter die gen-afwijking gekomen? Hier is de indicatie dat mijn moeder geboren is met een dubbele baarmoeder en slechts 1 nier. Tevens heb ik tussen week 13 en week 16 hevige bloedingen gehad ivm een placenta die een klein stukje over E baarmoedermond hing. We gaan het zien.
Net terug van de 20 w echo. Alles gelukkig goed. Hij is alleen erg groot en bewegelijk. Haha. Ze schatte me zelfs een week verder, wat betekend,dat ik al 22 w ben. Klopt ook meer met mijn eigen berekening.
Alles was goed!! De placenta ligt bij mij ook een stukje voor de uitgang daarom krijg ik met 30/32 weken nog een extra echo, maar ik maak me er geen zorgen over, meestal schuift deze vanzelf op.
Deze donderdag. Ben niet zo zenuwachtig. Het zal inderdaad gewoon een kleintje zijn, alles was iets beneden gemiddeld. Maantje fijn dat alles goed was!
Alles goed, nul fout! Mooi klein beweeglijk mannetje met een rond schedeltje. Wij zijn ook maar 1.68 en 1.77. Klopte allemaal precies.