Wie direct zwanger na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ladylola, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Onderwerp zegt het al. Ik heb een miskraam gehad vorige maand, maar vloei nog steeds inmiddels nu 23 dagen, maar het is echt dat oud bruin al een dag of 6.
    Gister controle gehad voor hcg en en toch een echo ivm het bloed. Mijn baarmoederslijmvlies is weer mooi dun en de gynaecoloog zag aan beide kanten meerdere eiblaasjes (zeker 3/4), dus ik heb mijn eisprong binnen enkele dagen. Mijn HCG is 24.

Normaliter voel ik me cyclus enorm, maar nu niet. Overigens was er een groot vermoeden van buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik had buikkramp links me linkereierstok deed enorm pijn en was ook lichtelijk vergroot. Maar ik heb spontaan een miskraam gehad, dus weten doen we het nooit zeker.

Wie is er meteen door gegaan? Officieel vloei ik nog lichtelijk en mag ik eigenlijk geen sauna, tampon, vrijen etc. Maar ik wil gewoon niet wachten, omdat zwanger worden hier nou niet hupsakeetje gaat. Kent iemand dat probleem?

2. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb vorig jaar een miskraam gehad gevolgd door curretage.. dat je nu nog vloeit is normaal, had ik ook. Ik had pas weer gemeenschap toen dit helemaal over was. Als ik jou wijs zou ik dat ook doen, ik weet niet wat er precies kan gebeuren.. ik denk een bacterie oid... maar gewoon t zekere voor t onzekere

3. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker pas geslachtsgemeenschap hebben als je niet meer bloeit. dit ivm infectiegevaar, ik persoonlijk miste mijn partner enorm op den duur. je weet wel.. de intimiteit op die manier, ik heb 5 w.bloedverlies gehad voor curretage en 3 w erna dus jabijna 8 w niks gedaan, ik was het ook zat en wilde ook gewoon weer door hihi, maar heb wel gewacht, vind t best ranzig ook als je nog bloedt om dan nja.. snapje? das mijn idee erover in ieder geval.

over het meteen zwanger worden geen idee, ze zeiden tege mij wacht je eerste cyclus af. nu moet ik zeggen ik hou niet van condooms dus hebben gewoon toen mijn bloedverlies gestopt was van elkaar genoten :-D
    maargoed nu..4.5 w na curretage ben ik ongesteld geworden (*YESS!!!) en heb ik mn ovu testjes weer gekocht. we gaan er dus weer helemaal voor deze maand :)

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Kans bestaat op infectie idd. Dat het minder fris is, is een ander verhaal. Gelukkig bestaat er een douche.
    En ze willen liever dat je een ronde wacht, omdat ze ongeveer willen tellen vanaf wanneer. Maar mijn cyclus is al afwijkend dus daar hoeven ze niet mee te rekenen.

Fijn Lovela dat je weer kan en wil beginnen. Denk dat iedereen daar anders in is.

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    ik ben overigens toen het bloeden gestopt was gewoon gelijk verder gegaan en er niet teveel bij stil gestaan.. en nu.. tja zie mn banner.. Dus hou de hoop erin!!

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh nee, Ladylola. Wat verdrietig.
    Knuffel.

Wij zijn ook gewoon steeds verder gegaan nadat het bloeden gestopt was. tot nu toe steeds vlot weer zwanger. Nu weet ik het even niet, dacht dat ik gister ongesteld geworden was maar het wil maar niet doorzetten.

7. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik heb ook een miskraam gehad 6 weken later ( zonder me ei gevoeld te hebben ) blijkbaar me ei gehad en gelijk weer zwanger :D nu 29 weken zwanger :D

Je hoort het vaker na een miskraam snel weer zwanger te raken. Xxx

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik werd na de miskraam (was 5+1) na 36 dagen weer ongesteld.
    Heb nog 1x menstruatie gehad na de miskraam en daarna zwanger.
    Spin je er niet teveel op vast want bij veel kan het ook lang duren.

9. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hier op 7 weken een miskraam gekregen gelukkig heb ik niet lang gebloed. Werd netjes na 28 dagen ongesteld en daarna was ik zwanger!

Maar ik zou zeker wachten tot het vloeien gestopt is. Als je een infectie oploopt gaat het zeker nog langer duren voor je weer kunt starten

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.024
    1.040
    113
    Ik zou in ieder geval wachten tot het bloeden is gestopt en daarna weer vrolijk verder aan de klus :) Hier overigens na een miskraam pas in ronde 9 weer zwanger, maar hopelijk mag jij hier sneller een positieve test showen :D

11. Hababa

Hababa Nieuw lid

5 sep 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook gelijk weer zwanger na de miskraam maar ik vloeide niet meer en was daarna niet ongesteld geworden. Nu inmiddels 34 weken zwanger. Ik snap dat je niet wil wacgten maar als je nog vloeit is het echt niet verstandig. Stel het is raak maar je hebt ook een infectie... dat loopt dan ook weer niet goed af.

Hopelijk heb je snel geluk!

12. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Zolang je bloed niks doen hoor. Ik heb een baarmoeder infectie gehad ( door restweefsel) geloof me dat wil je niet. Heb nu even geduld anders ben je echt verder van huis..

Wachten duurt lang..

13. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik ben er meteen weer voor gegaan maar zit nu alweer in ronde 6 na mijn miskraam :(

14. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik heb wel gewacht tot het vloeien over was. vond het gevaar voor een infectie te groot en daarnaast vond ik het ook geen lekker idee om seks te hebben met een bloeding. een infectie lijkt me echt geen pretje en misschien zelfs gevaarlijk voor een volgende zwangerschap? (laatste weet ik niet zeker maar kan me er iets bij voorstellen) nadat alles weer goed was het de 3de cyclus raak.

15. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Ik heb 5 mei een miskraam gehad (was 5wk5dgn), 4 dagen gevloeid. Afgelopen week een positieve test!!!! Dus gelijk weer zwanger... :)

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik pin me zeker niet op een wonder. Die illusie heb ik nooit gehad. Weet dat zwanger raken hier niet zo snel gaat, maar je hoopt toch wel een keer op een gelukje.

Vloei sinds vandaag niet meer dus gebruik van gemaakt. Een infectie zouden wij wel weer kunnen treffen, dus maar niet op gegokt.

Magnolia wat treurig steeds die miskramen. Jeetje wat frustrerend zeg. Er moet toch snel een keer een plakbaby komen voor jou.

Wel leuk te lezen dat er dames wel meteen zwanger zijn.
    Wat fijn zeg. Hoop hier toch nu wel sneller. Als was in ronde 9 al amazing.

17. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Ik ook gelijk weer zwanger....ben niet 1 x ongi geweest erna. Was een lucky shot want we hadden maar 1 x onveilig gevreeen

18. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Ik heb 6 april een miskraam gehad, en ook heel lang bloedverlies, dit is pas net 2 weken over dus totaal 7 weken bloed verlies gehad. Wij hebben er voor gekozen te wachten tot het bloed verlies volledig over was. Afgelopen week me ovulatie gehad en we gaan en weer voor. En uiteraard hebben we de hoop dat het gelijk raak is, maar je weet het nooit!

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jeetjemina wendy 7 weken. Fijn dat je cyclus wel weer op gang komt...duimen draaien dus. Hier vanaf de eerste bloeding dus 5 weken. Maar dat was een beetje en toen pas een week later kwam het los.

En bodien wat super. Ook enorm spannend lijkt mij.

Je hoopt altijd dat het snel gebeurd.

20. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Moi

Ik had eind Juli vorig jaar een positieve test wat uitdraaide in een miskraam :( .. in Augustus voelde ik me opnieuw ' anders'
    Toen heb ik met ongeloof opnieuw een test gedaan en ja hoor

Ik was vrij snel na m'n miskraam terug bevrucht .. De Gynaecoloog sprak over 2 weken na het uitdrijven van het 1ste vruchtje
    Wat klopte uiteindelijk gezien want onze prachtige zoon is nu 6 weken oud

Deel Deze Pagina