Wie direct zwanger na miskraam

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ladylola, Jun 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 miskramen gehad maar niet heel lang gebloed. Ik had mn cyclus daarna meteen weer terug en die was ook weer keurig netjes rond de 27 dagen. Ik heb wel gewacht tot t bloeden (ook het bruine) was gestopt met seks ook zwemmen ed. Nu lees ik dat je al bijna een week lang bruinverlies hebt. Er zit echt geen bloed meer bij?? Ja als het al 23 dagen geleden is (je miskraam) en er is bijna niks te zien zou ik van start gaan. Maar goed dat ben ik...anders bespreek t even met je gynaecoloog. Misschien is dat beter ivm medisch advies. Ik ben geen dokter. Normaliter stellen ze er 2 weken voor (wachten met seks) en dat het echte bloeden is gestopt ;)

2. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is het voor jouw een idee om ovu testjes te doen? Zeker als je geen regelmatige cylcus hebt ;)

3. wendy1992

wendy1992 Actief lid

Dec 16, 2014
    106
    0
    0
    Ja 7 weken is echt extreem lang. Iedereen stond ook voor een raadsel omdat er niks meer zat! Maar het ging ook heel snel, bij de 10 weken echo kwamen we er achter dat het kindje was gestopt met groeien met 8 weken en daarna het hartje is gestopt. Een week later bruin bloed verlies wat binnen een dag rood werd en die nacht werd ik wakker van de pijn en heb van half 1 tot half 6 opgelopen met echt weeën. kon er zelf ook niet echt mee om gaan. Maakte me er constant zorgen over en wilde persee direct weer zwanger zijn! Draaide er echt een beetje mee door. Dus daarom hebben er er ook voor gekozen om te wachten met er weer voor gaan tot het bloeden 2 dagen was gestopt en ik er weer vertrouwen in had dat het goed was.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dat van direct zwanger willen zijn herken ik heel erg. Het was nu in ronde 9, maar wij zijn niet een gouden match in zwanger raken. Op zich gaat het wel met mij, maar diep van binnen word ik wel verdrietig dat het niet is gelukt. Mijn meisje zou 3 jaar en 2 maanden zijn...en nu kon je al op 3 jaar en 5 maanden...en de tijd tikt verder. Tis niet dat het een ramp is, maar ja nu is het verschil zo groot. Maarja wel alle tijd voor een volgende pupke, terwijl zus naar school gaat. Als het ons gegund is natuurlijk.

En ook heftig er met 10 weken achter komen. Dan doorga je idd wel een minibevalling ja. Heftig hoor. Ben ook wel blij dat het hier met 5 weken gebeurde. Als je al zo ver als jij bent, ga je echt al wennen en fantaseren. Sterkte en hoop dat het snel raak is wendy

5. Montgommery

Oct 19, 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap heel goed dat je gelijk door wilt gaan omdat je geen tijd wilt verliezen. Maar als je een infectie oploopt ben je verder van huis en duurt het alleen nog maar langer. Ik snap heel goed hoe je je voelt, want ik heb precies hetzelfde gehad. Maar volg in dit geval je verstand en niet je gevoel. Sterkte!

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dat is zeker waar montgommery. Ik zie dat jij inmiddels ervaringsdeskundige bent van iets wat je liever nooit wilt meemaken. Hopelijk heb je snel een mooie sticker!

Share This Page