Hoe nou eens duidelijk maken.. Geen contact meer..

Discussie in 'De lounge' gestart door Slagroomsoesje, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

September vorig jaar hebben we het contact verbroken met mijn vriend zijn zus. Een keuze geweest waar we veel over nagedacht hebben. Er is te veel gebeurd waardoor we deze keuze gemaakt hebben.

Maar.. ze blijft mijn vriend whatsappen.. Ik heb op alles volledig geblokkeerd. Wij blijven heel stug niet reageren. Het is nu bijna 1 jaar geleden dat we deze keuze gemaakt hebben en in dat jaar 2 keer duidelijk gemaakt dat we geen contact willen ook waarom.

Dit schijnt ze dus niet te accepteren op de 1 of andere manier, begrijp ik ook wel maar kom op.. hoe duidelijk moeten we zijn????

Soms ben in staat om haar weer op te bellen en het maar weer eens te vertellen maar dan praat je echt tegen een muur en gaat zij gewoon praat pot zitten houden.

Hoe kunnen we het nou eens goed duidelijk maken??

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

denk dat het moeilijk is
    het is de zus en misschien heeft ze spijt
    weet uiteraard niet wat er is gebeurd maar zo te lezen iets vreselijks
    je kan haar op alles blokken via je eigen provider moet je deze bellen met de nummer dat deze geblokt moet worden op jullie nummers
    dan ben je er ook vanaf

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het is toch zijn zus, laat het hem zelf oplossen zou ik zeggen.

4. Slagroomsoesje

We hebben samen die keuze gemaakt. Niet alleen ik.
    Er is zoveel gebeurd gezegd en gedaan dat we er geen zin meer in hebben.
    En idd het is en blijft zijn zus. Zowel hij als ik hebben het duidelijk tegen haar gezegd.

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit. Weet je zeker dat je vriend ook geen contact wil?

6. Slagroomsoesje

Het zijn meerdere dingen.. onder andere het vele liegen.. dingen verzonnen. Dingen die ze gedaan heeft.. Ook haar kinderen zijn de dupe van haar gedrag :(.

Met ons nichtje hebben we gelukkig veel contact.

7. Slagroomsoesje

Ja. We hebben dit samen besloten, samen goed over gepraat.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Maar waarom blockt hij haar dan niet?

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik hoop niet dat je schoonzus haar kinderen de dupe zijn! hier hebben we veel mee gemaakt maar vind persoonlijk dat de verbindingen tussen familie sterk moeten blijven ook hier wel wat kleine en grotere problemen "koude kant"maar ach maak me niet druk om we leven maar 1x en doe dan niet moeilijk.

maar das mijn mening en als jullie besluiten niet te reageren zou ik dat gewoon niet meer doen je schoonzus gaat toch wel door ........

10. Slagroomsoesje

HIj negeert het gewoon.

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hij haar blocken? Een derde partij vragen om het haar te zeggen?
    Of er samen toch voor kiezen om face-to-face het haar duidelijk te maken? Brief schrijven?
    Maar negeren en blocken lijkt het "makkelijkst", voor zover zoiets makkelijk kan zijn.

12. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Wind je niet meer zo op. Als je vriend het genoeg vindt om de berichten op zijn telefoon gewoon te negeren, dan is dat ok.

13. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik heb ook een x het contact met iemand verbroken.
    Gewoon een net berichtje gemaakt met waarom ik geen contact meer wilde en dat ik haar heel veel succes en liefde toe wenste met de rest van haar leven. Maar dat het voor mij over was.
    In jou geval zou ik er dan iets bij zetten van: ik hoop dat je het begrijpt wn ons vanaf nu met rust laat.

Mocht dat niet helpen gewoon lekker blijven negeren.

14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dit dus. Als hij het negeert en jij het blockt is er tch geen probleem?

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik zou me er ook niet over opwinden. Je zegt dat je vriend het negeerd en bij jou staat ze geblockt. Dus wat is nu het probleem:(
    Als je vriend het werkelijk een probleem zou vinden dan had hij haar ondertussen wel geblockt. Blijkbaar vind het het dus niet zo'n probleem.....

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

dat is heel erg al die dingen uiteraard
    en vooral als haar eigen kinderen er ook tussen zitten
    ik zou dan toch de provider bellen om haar geheel te laten blokken
    sterkte met alles:)

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik lees steeds we we we en dat zijn niet goed zit, maar naar mijn idee ligt het nu volledig bij je vriend. Ik zou ook niet zomaar haar blokkeren op zijn telefoon of weet ik het allemaal. Jullie zijn dan wel een stel maar toch met ieder een eigen leven, gedachte en geweten dus laat deze kwestie aan hem zelf over.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Maar vind hij het ook vervelend dt er nog steeds berichten komen? Zo ja dan zou ik zeggen dat hij haar moet blocken.

Kan het niet zo zijn dat hij op deze manier toch nog een klein lijntje open wil houden bij zijn zus?
    Kan het verkeerd zien natuurlijk, maar dacht kan ook een optie zijn natuurlijk.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat idee heb ik ook. Waarom constant de berichten negeren als je het ook gemakkelijk kunt blokkeren en er helemaal niet meer mee bezig hoeft te zijn?

20. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Sluit me aan bij Umm85.

En als hij geen contact wilt, is ze makkelijk geblokkeerd.
    Ik bedoel hij negeerd haar, maar zij hem schijnbaar niet, en ze kan zien wanneer hij voor het laatst on is geweest, hem aanspreken dus etc.

Deel Deze Pagina