Ik doe het meeste maar mijn lieve man helpt ook wel eens als hij thuis is. Ik ben in de week ook altijd thuis elke dag dus alles is meestal gedaan tegen de tijd dat hij van zijn werk komt. Na zijn werk doet hij dus niet zo veel, tenzij de vuilnis, kattenbak etc dat is zijn werkje hihi Koken doet hij ook graag. Soms doe ik het, soms hij, soms samen.. In het weekend helpt hij altijd met de afwas, soms stofzuigt ie alvast en ruimt de rommel op als ik bvb nog ah douchen ben en we gaan ook altijd samen boodschappen doen. Strijken of wasjes insteken doet hij ook héél af en toe De badkamer poetsen, ramen lappen dat zijn wel dingen die ik altijd doe. Vind het ook helemaal niet erg om te doen. Ook gewoon het huis poetsen is meestal mijn taak, tenzij ik een 's avonds rond 21u nog een aanval van nestdrang krijg en ik vind dat er nog snel MOET gepoetst worden want alles is vuil (wat dus niet zo is meestal haha). Dan verklaart ie me eerst gek en gaat dan snel wat poetsen omdat hij weet dat ik me anders helemaal gek poets tot ik er bij neer val Gebeurt trouwens gelukkig niet zo veel haha
Ik werk 32 uur mijn vriend 32/36 uur (onregelmatig). Hij kookt en doet boodschappen aangezien hij om 16.30 thuis is. Ik kom later thuis. De was (wassen en strijken etc) doe ik. Verder is eigenlijk alles wel verdeeld. We doen veel samen. Op zaterdagochtend bijv gaat de een stofzuigen en de ander poetst snel boven oid.
Ik doe de was en het gangbare poetswerk. Eens in de twee weken komt iemand bij mij schoonmaken. de andere week doe ik alles zelf en wat oppervlakkiger. Man doet: onderhoud auto en tuin, ruimt wel mee op. Vaatwasser doen we allebei. Mijn man is echt behoorlijk netjes, wat heel fijn is. netter zelfs als ik. Als er klussen zijn doet mijn man het, ik ben niet zo handig. Hij heeft zelf de keuken verbouwd, de tuin, de zolder. Ik ben erg tevreden met m En sinds de kleine doet hij de weekboodschappen en doe ik tussendoor nog wel eens een boodschapje met t kleintje samen. Koken doen we allebei.... Verzorging van ons kindje (al hoort dat niet bij huishouden) ik 80%, hij 20% ongeveer...
Manlief mag weer een dag werken , als ik dan na werk vanmiddag thuis kom . Kan ik de stofzuiger meteen door pakken + dweilen. en later koken . En dan een momentje sporten op tv spelletje tennis . Werk is erg min op moment grr.
Ik. Mijn man werkt en ik zit volledig thuis. Hij doet de grote boodschappen 1 keer in de week en alle technische dingentjes in en om het huis en alles wat er voor de auto's gedaan moet worden.
Ik doe alles manlief heeft een drukke fulltime baan... Nu hebben mijn kinderen ook wat kleine huishoudelijke taken maar dat zijn al pubers....
Heerlijk z'n man die je huishouden doet . Alles gedaan toen ik thuis kwam zelf deel wasgoed en de boodschappen ook al in huis deel staat nog in de auto kon die niet mee krijgen. Doen we samen straks als we na mijn zusje zijn geweest. Hoop stiekem wel dat er gauw weer werk is. Nog meer flinke mannen vandaag?
Mijn vriend is vaak doordeweeks weg, alleen 't weekend thuis. Ik werk 32uur p/w en heb de zorg voor de kleine. Ik doe zoveel mogelijk als mijn zoontje slaapt of op vrije dagen en samen doen we de ''grote'' dingen in het weekend. Mijn vriend kookt altijd als we samen zijn.
Soepkip@ goed verdeeld toch , ik denk als ie je meer kon helpen dat ie dat wel deed. Maar af en toe samen met kids leuke dingen doen in het weekend doe je toch ook? en dan geen huishouden! Hier mag ik het weer een poosje doen ben vrij vandaag ! Manlief is poosje aan het werk. De machines draaien al , de hele dag de tijd . Meest is schoon .
Schoonmaakster 1x per week, en ik elke dag, en zoon lief helpt met bah opruimen, dus dingen in de prullenbak gooien!
De boodschappen doen we meestal samen. De was ligt er aan wie er zin heeft en wie er op dat moment boven is die hangt het op of doet het in de droger. M'n vriend stofzuigt zodat ik niet met de stofzuiger heen er weer hoef te sjouwen, en hij zet netjes de vuilniscontainer aan straat en zeemt de ramen buiten want ik ga voor geen goud op een trap staan. De rest doe ik eigenlijk, hij helpt af en toe wel mee, maar net als de wc schoonmaken daar heeft hij een hekel aan, dus dat doet hij ook echt niet.
Ik het meeste, maar mijn man doet de was in de machine en ophangen! Daar heb ik zo een hekel aan! Koken doet hij op zijn papadag. Hij wil vaker koken, het probleem is dat hij in 1 uur net een ui kan snijden terwijl ik in dat ene uur een 3 gamgem diner op tafel zet
Ik doe toch wel het meeste.. Ik werk 32 uur in de week. Hij helpt wel mee, maar moet er echt om vragen. Verzorging van onze dochter doen we samen. Als we binnenkort verhuisd zijn ga ik kijken voor een poetshulp voor paar uur per week.
Ik doe het meeste (eigenlijk alles). Ik werk 28 uur en vriend minimaal 50. Op mijn vrije dagen doe ik meestal snel even het hele huis als mijn dochter op bed ligt en anders 's avonds als ze slaapt. Verder zorg ik dat ik het bij hou. Vriend ruimt wel mee de vaatwasser in en zo en als ik hem vraag iets te doen doet hij het ook met plezier. De laatste tijd is hij drukker met het klussen in huis, wat ik niet kan dus doe ik het schoonmaak werk wel
Ik doe alles alleen naast een parttime baan, kids en studie, mijn man doet niks, ja de containers aanbieden vandaar dat ik hier zo weinig kom de laatste tijd
Hier doe ik ook het meeste.. Hij doet wel altijd de vuilnisbak leggen en de bakken bij de weg zetten, voor de rest als ik wat vraag doet hij het graag.. 1 keer in de 2 weken werk ik een dag in het weekend en dat stofzuigt hij ook nadat hij met mijn dochtertje heeft gegeten enzo. De rest doe ik, ik ben ook 2 doordeweekse dagen vrij en hou het goed bij, dus het kost mij niet veel tijd.. Boodschappen doen wij wel altijd samen..