sims3 installatie vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden..

mijn zusje heeft nu alle delen van de sims3 op cd..
    maar nou hadden we het er net over, ik wil ze ook op de pc hebben, maar de cd die je als laatste heb gedownload, die moet je gebruiken om hem op te starten. als je dus bijvoorbeeld eerst sims3 installeert, en daarna wereld avonturen en daarna ambities, moet je de cd van ambities gebruiken om hem op te starten.. mijn zusje heeft als laatste na middernacht gebruikt, deze heeft ze dus nodig en de rest niet.

als ik nou haar cd's leen en ze op mijn pc installeer, en ik doe als laatste wereldavonturen dan heb ik dus alleen die cd nodig.
    maar wat wij ons afvroegen, maakt het uit in welke volgorde je het installeert? ik neem aan dat er mensen zijn die eerst na middernacht gekocht hebben, en daarna bijvoorbeeld pas wereldavonturen, dan is hij dus niet op volgorde.

beetje warrig en lang verhaal maar hoop dat jullie hem snappen.
    mijn vraag is dus of het uitmaakt in welke volgorde je de uitbreidingspakketten installeert?

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb de oudere sims die moesten dus wel in volgorde erop gezet worden van sims 3 heb ik er geen 1 van wat je kunt doen is de winkel waar ze gekocht zijn even te vragen of ze op volgorde moeten worden geinstalleerd

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    het kan zijn dat het spel dan zegt deze code is al een keer gebruikt op een andere computer dus kan zijn dat je de sims niet kan spelen.en als je wereld avonturen als laatst download moet je ambitions hebben.ik heb de spellen namelijk ook en bij me andere pc pak die ze niet

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

mijn zusje heeft alle delen... maar ik noemde wereld avonturen maar als voorbeeld..en die codes kan ik wel op internet vinden;)

maar ondertussen heb ik al op een andere site gekeken en heb mijn antwoord, dus deze mag gesloten worden!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina