Goh, het lukt ook nog redelijk haha. Maar hij rolt steeds over mijn rechterheup. Best pijnlijk. Links rolt ie prima. Even door oefenen dus hha
Hier vandaag 2 minuten gehoepeld maar ik voel t toch flink hoor! Vooral in mijn zij haha. Maar bouw elke dag langzaam op. Hier gaat de snelheid er ook vrij snel uit maar kon vanmorgen toch 30 sec in 1 stuk door wat al heel wat is voor mijn doen.
Ja ik heb hem .Wilde eerst 2 dan samen met dochter. Bedacht toen dat ontberen waarderen doet .Een beetje ruziën wie mag . En het werkt mijn dochter is erg enthousiast het lukt ons in elk geval al best goed. Half minuutje zoiets .Haha. Heerlijk als dat goed voor buikspieren is
De hoepel is 8 euro (7.95 of 7.98), dat is echt een koopje en dus mooi om het uit te proberen. Ik heb geen foto, maar de hoepel is grijs met roze, en aan de binnenkant van die 'hobbels', die masseren en goed zijn voor de huid en spieren. Ik ben heel blij met de hoepel, vandaag al weer wat gedaan, ben al blij dat ik rondjes voor elkaar krijg. Nog niet lang, maar dat komt hopelijk vast wel, werken aan snelheid en soepelheid
Met zacht foam erom heen? Bedankt! Ik zal eens kijken als ik een keer tijd heb en mijn eigen niet kan vinden.
Hier een verdrietige 10 jarige. Gisteren blij gehoepeld en vandaag wil ze weer zo graag hoepelen!! Maar kan niet omdat haar spieren pijn doen. Ze vraagt zich nu af of ze morgen wel weer kan hoepelen hoe lang die spier pijn duurt.