Wie doet er dit jaar aan Valentijn?!

Discussion in 'De lounge' started by Fullhouse1981, Feb 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ja toch? Je zet toch ook geen kerstboom neer in april omdat iedereen dat al in december doet? :p

2. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Helemaal mee eens.
    15 februari is ook een prachtig mooie datum!! :D:D

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Nee inderdaad! ;)

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Wij doen niet aan valentijn, veel te commercieel.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    normaal gaan we met valentijnsdag uit eten maar nu moet hij werken en niet echt aan gedacht om vrij te vragen..
    heb nou een kaart gehaald en spekkies in de vorm van een hartje en chocola zo'n doosje in hart vorm.
    heb van hem een mandje met narcissen gehad gister

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    ohja en wou ontbijtje maken met verse broodjes enz maar ben t vergeten te halen haha

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Wij doen aan valentijn als het uitkomt... Dus als we iets leuks tegen komen nemen we het mee ;)

Ik had een rompertje gevonden met I love Papa..
    Leuk! Bij thuiskomst snel in een la gemikt... maar helaas ;) Mijn vriend vond hem diezelfde middag nog omdat ie iets uit die la nodig had.. Stom stom ;)

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Mijn man heeft me gisteren mee genomen uit eten.
    Ik sta morgen om half 6 op, zodat hij om 6uur een lekker ontbijt heeft. Daarnaast ga ik ff proberen om nog een lingerie setje te scoren;).

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

geen kado's en geen valentijns gedoe hier.

we gaan dinsdag samen naar de film en mischien een hapje eten maar dat is niet speciaal om dat het maandag valentijnsdag is. doen we gewoon omdat we het leuk vinden.

10. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het iedere dag valentijnsdag zijn altijd blij om weer samen thuis te zijn.

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Belachelijke dag :)

12. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik hoop zo dat ik een kaart krijg van een stille anonieme aanbidder!:)

Helaas is die kans erg klein..;):)

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik krijg bloemen van mijn man. :D En een cadeautje, wat al een week op tafel ligt grrrrrr :) Hij hoefde niks, maar hij wordt morgenavond wel lekker verwend met eten.

Namens Ilias heb ik een lief gedichtje voor de leidsters in het boekje van het KDV geschreven.

14. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Wat lief!! en ik blijf erbij, wat een mooie naam heeft jou zoontje!! Ik ben er helemaal verliefd op :D

15. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb het van de week even gecheckt (omdat het bij ons altijd vaag is) maar hij heeft iets voor me begreep ik, dus ik ga morgen toch ook maar even een rondje lopen ;)

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik vind het onzin doe er dus niet aan.
    Vriend vind het ook maar bullcrap.
    Het eerste jaar van onze relatie was wel echt super lief. Hij had toen een grote gorilla knuffel gekocht (ik noemde hem altijd zo omdat het echt een beer van een vent is haha) en ik kreeg rozen:D
    met een lief kaartje erbij.

Een ex van me heeft ooit zijn hele kamer bestrooid met rozen blaadjes en overal kaarsen neer gezet, ik moest beneden blijven in de woonkamer en mocht pas naar boven toen het klaar was, dat was wel uberromantisch:D

Verder geven wij elkaar liever tussendoor wat omdat ik vind dat liefde niet om 1 dag in het jaar moet draaien maar je altijd iemand een leuk opbeurend kaartje kan sturen of kan bellen en zeggen dat je van iemand houdt. Of een leuk bloemetje geven, als meer mensen dat zouden doen, zouden veel mensen zich al een stuk fijner en meer gewaardeerd voelen denk ik:)

17. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

Oct 20, 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen cadeautjes hoor, heb niks met Valentijnsdag, vind het indd ook maar rare commerciële dag. Ik zet wel wat kaarsjes in de badkamer, en dan gaan we gewoon lekker in bad haha :p

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    onzindag .. ik vindt het leuker mijn vriend te verasse en wanneer ze het echt niet verwachten dan op zo stomme dag ..
    geld klopperij
    bovendien heb ik het te drukvandaag ..
    met andere dingen ...

( zie onderschrift )

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb gisteren een kaart gekregen en een heel pakket van rituals, ben er heel blij mee :) Mijn man heeft niks gekregen, want we zouden er dit jaar niks aan doen. Maar ik ga zo toch maar even een kaartje halen :) :)

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,740
    0
    0
    valentijnsdag is toch voor stille aanbidders?

wij doen er ook niet aan. heb net vorige week een mooie bos bloemen gehad van mijn man gewoon zomaar. das veel leuker en ben ik ook super blij mee lekker onverwachts

Share This Page