Mooie taart zeg! Hopelijk smaakt hij net zo goed als dat ie er uit ziet! Wij doen niet aan Valentijn. Vroeger kon je hier op de middelbare school een roos kopen en in de klas laten bezorgen aan jouw valentijn. Ik zat er elk jaar verdrietig bij terwijl mijn vriendinnen met een hele bos naar huis gingen en ik heb nooit een kaart gehad. Daardoor heeft deze dag altijd een beetje aan nare bijsmaak gehad voor mij. Ik troost mezelf met de gedachte dat ik mijn ware liefde gevonden heb en een volwassen leven heb opgebouwd terwijl zij zich als vermaak nog het hele weekend volgooien in de kroeg en daarna in steegjes kotsen Mijn man en ik vinden dat je ook gewoon elke dag lief voor elkaar kunt zijn, het zit hem in de kleine dingetjes.
nee hier niet, eindelijk is manlief een keer thuis met valentijn , 4 jaar achter elkaar met die dag weg geweest..maar vanmorgen zeiden we tegen elkaar "hou van je" en "zo nu hoeven we er geen geld voor uit te geven..toch!?" haha hoe romantisch..
Hij smaakt nog beter als dat ie eruit ziet. Ben er erg trots op het is mijn 2e taart. Hij is van donkerbruine chocolade taart die nog zacht is van binnen. Met Toblerone vulling en overgoten met witte ganache (chocola met room blijft lekker zacht). Maar hij is vreselijk machtig dus een klein stukje is voldoende zitten ook zat calorieën in
Zooo hier staan de muffins af te koelen!!! zien er heerlijk uit! Heb al een etagere gevonden en ff schoongemaakt , daar doe ik een rood lintje omheen en dan die muffins erop.. en dan vind ik het wel weer prima
NooNoo , ben jij al aan het bakken??? Bosi , ja super leuk he! was echt een verrassing! krijg nu een beetje een indicatie hoelang die post er wel niet over doet zeg.... maarre massage..... heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vind ik ook altijd zooo lekker!
echt knap zeg!!!!!!!!!!!!!! ja hier alles prima! al bijna 38 weken.... een flinke voetballer hierzo , want heb al gekneusde rib van al dat geschop
Hahah! Ja die dat getrap in je ribben wordt op een gegeven moment vervelend Maar nog ff. Hoe cliche ook maar geniet er nog maar ff van want je gaat het straks echt missen.