hey, ik heb vandaag iets uitgeprobeert op een pannenkoek en ik vond het zooo lekker dat ik vind dat het gedeelt moet worden haha, een pannenkoek met gesmolte kaas en hagelslag!!! t is echt t uitproberen waard haha hebben jullie ook iets met vreemde combinaties wat uiteindelijk echt super lekker smaakte?
brrr lijkt me echt niks, je zal wel veel rare combinaties zien hier, zwangere vrouwen eten rare dingen hahah. Zelf gelukkig weinig last van gehad
hahaha nou t smaakte me toch echt heel lekker haha.. en ja er zullen vast vele rare combies zijn hier haha met al die zwangere
Ja ik eet altijd pindakaas op me pannenkoek en op een boterham nutella met kaas en dan in de magnetron jummmmm......
ik ken iemand die mengt pindakaas en nutella op een boterham.. maar das niet te eten haha.. tja kaas en chocola gaat gewoon goed samen
chocola(depasta) op de pannekoek lijkt me heerlijk, lekker gesmolten maar dan niet icm met kaas, dan liever eerst een met kaas en dan een met chocola
En of nutella en pindakaas wel te eten is!! Heerlijk. Een beetje snickers achtig! Maarre, kaas en chocolade :O. Dat gaat er (nu nog) niet in On topic: Ik smeer altijd chocopasta op m'n pannekoek. (krijg er nu gewoon trek van!)
hahaha satesaus op de boerenkool...klinkt vies, maar t uitproberen waard haha.. hier doet darkangelman appelmoes op de spaghetti ieuw... en mijn opa doet appelmoes in de gele vla...
als je een grote pannekoek maakt (in een pizzaban ofzo) en die insmeert met chocopasta en er dan smarties overheen strooit dan oprolt en af laat koelen en daarna in stukken snijd heb je een leuk en lekker zoet toetje!!! bolletjes ijs erbij kan ook
Hahah, vriendlief en ik eten niet anders Is echt zoo lekker! Wat ik ook lekker vind, (vriendlief vind dat juist niet te eten) is aardbeien jam mengen met pindakaas en dat op een boterham.. jammie! Wat ik vies vind, maar wat mijn zusje (16jr) hartstikke lekker vind is mayonaise met appelmoes mengen $) of witte rijst met appelmoes. bleh
Oeh, die onthoud ik voor als mn dochtertje en mn zusjes (7 en 6 jaar) komen Klinkt lekker! Wat ook lekker is, Pannenkoek met warme kersen en slagroomijs. * en nou hou ik op met al dat lekkers haha*
ieuw hahahahha lust sowieso geen aarbeienjam en pindakaas dus de combi ervan.. denk dat ik dan over me nek zou gaan haha en mayo en appelmoes die combi kan ik me enigzins wel voorstellen en witte rijst en appelmoes eigenlijk ook wel.. vroeger at ik witte rijst met suiker haha
Als ik pannenkoek met spek en kaas maak dan mikt mijn vriend er nog poedersuiker overheen...............jakkes. Ik eet chili con carne met appelmoes.
jam pindakaas heerlijk mayo en appelmoes doe ik ook en dan me kaassouflee erin dopen jummm Soft ijs met patat dus patatje in de soft ijs jumm naturel chips op brood Pindakaas met zout en peper Krentebol met brie en chillisaus
Dit doe ik ook altijd, echt heerlijk! Vooral zondagochtend een beschuitje met kaas en jam! Of chocopasta van Cote d'or (uit België) met verse aardbeien.. Jammie..