Hoi allemaal, ik heb toch zo`n baaldag! Ik moet morgen een verdoving hebben omdat ik mijn vestandskiezen laat trekken, dus wilde weten of het was gelukt deze maand (eigenlijk dus een dag te vroeg getest)....Maar het vakje van de DA test bleef akelig wit en leeg! Maar als ik eerlijk ben voelde ik al aan mijn lichaam dat het deze maand niet gelukt was. Heb helemaal geen symptomen of iets dergelijks. Dus ik had ook echt geen streep verwacht. Maar toch ben ik erger teleurgesteld dan in de afgelopen rondes. Ben er gewoon vandaag erg sip van, ik kan zelf niet goed verklaren waarom. Ik houd mezelf steeds voor: "We zijn toch pas in ronde 4 en anderen hebben veel meer eden tot klagen..." Dus ik houd er ook maar weer mee op! Maar ik blijf sip en wilde het even kwijt.... (mijn man is nog niet thuis). Bedankt voor het lezen..... XXX sippe J.
Balen meid gewoon lekker je hart hier luchten hoor en lekker klagen Of je nu TIG (2,5 jaar bezig) of 4 rondes bezig bent..als je wens er is dan liever gister dan vandaag toch.. Alvast veel succes in de volgende ronde! Mirre
Tuurlijk mag je even balen! Elke ronde is toch weer spannend! Vinden wij ook hoor, stieken hoop je toch op goed nieuws ook al is het nog voor je nod! Succes!
Hey juniper, Balen meid. Even klagen mag altijd. Gek dat je meestal toch al wel voelt of het raak is of niet, maar dat de hoop het dan toch wint en de teleurstelling dan evengoed groot is. Gek genoeg wist ik de vorige ronde al gelijk na mijn ei dat het niet gelukt was (we hadden wel geklust hoor!). Heel raar, maar denk dat onze lijfen en geest heel sterk intuitief reageren. Succes met je verstandkiezen en hou nog moed tot aan je ongi! En anders de volgende ronde er weer posotief tegen aan! Liefs Snoozie
Vanochtend mijn verstandskiezen eruit...en toen ik thuiskwam ook ongesteld dus het beetje hoop van deze maand ook weer vervlogen..... Gelukkig viel het met die kiezen wel mee, ik kan nu alleen even niet praten! xxx J.
Joh... wat een rotmaand zo bij elkaar dan... Sterkte met de pijn van het trekken en het balen van het niet zwanger zijn... Ik leef met je mee! (Zonder verstandskiezen: heb nadat ik jankend de eerste twee heb laten trekken vorig jaar meteen de rest ook maar laten doen, anders zou ik nooit mee teruggaan naar die rotvent...) Liefs en groetjes!
Balen meid! ik zelf heb vandaag ook negatief getest ( wel 3 dagen voor NOD ) ook al is het pas mijn eerste ronde baal er flink van. Hopelijk heb ik gewoon te vroeg getest .... nou ja we zullen zeggen volgende maand nieuwe kansen!