hallo meiden ik doe mee aan moeders voor moeders en vroeg me af of er nog meer medezwangeren dat ook doen de reden dat ik mee doe : ik zag door het programma babyboom (eerste seizoen) dat het niet zo vanzelf sprekend was en dat er heel veel stellen ongewenst kinderloos zijn later kregen wij er in de fam ook mee te maken en dan besef je des me meer hoe belangrijk het hormoon is die wij als gelukkige bij ons dragen en door het riool heen laten gaan terwijl we er ook al is het voor je gevoel maar 1 gezin door kunnen laten ontstaan groetjes
Ik heb ook meegedaan met MvM. Na zelf in de mmm gezeten te hebben weet ik dat er een groot te kort is aan de medicatie die dankzij urine van zwangere vrouwen wordt gemaakt.
7 weken moeder voor moeders gedaan, Kon zelf moeilijk zwanger worden, en wilde graag andere vrouwen helpen
Ook ik heb 10 weken geplast voor MvM! Ondanks dat wij maar héél eventjes in de mmm hebben gezeten vond ik dat al een grote impact hebben. Dus ik vond het heel fijn om iets bij te kunnen dragen in het geluk van anderen.
Ik heb twee keer tien weken geplast voor MvM...waarom??? omdat er teveel stellen zijn die de medicijnen nodig hebben om zwanger te kunnen worden. Ook in onze nabije omgeving meerdere stellen die alleen mbt MMM zwanger zijn geworden, of uiteindelijk niet
Ik heb ook mee gedaan, zelf heb ik gebruik gemaakt van Pregnyl, het medicijn dat gemaakt wordt door de hulp van moeders voor moeders. Ik weet dat er gebrek is aan dit medicijn, zelf heb ik wel gewoon pregnyl kunnen krijgen, maar veel vrouwen moesten een ander medicijn gebruiken en deze werden NIET vergoed. Pregnyl wel. Dus de keuze was voor mij makkelijk. Ik ben geholpen door andere vrouwen, nu heb ik andere vrouwen kunnen helpen!!
Ik doe mee. Zelf in de mmm gezeten. We zouden juist starten met behandeling, en het recept voor (oa) pregnyl lag al klaar voor me. Ik zou op de eerste dag van de volgende cyclus een afspraak meken. Alleen kwam die volgende cyclus niet meer Dus nu voelde ik mij wel verplicht mijn plasje bij te dragen. Al vind ik het niet meevallen. Plassen jullie nu echt in die mini-bekertjes? Hoe doe je dat? Ik heb dat twee keer geprobeerd, met kramp in de bovenbenen van het hangen en de helft ernaast. Dus nu heb ik er een huishoudemmer met schenktuitje bij gepakt. Kan ik tenminste gewoon zitten
Ik heb het gedaan omdat ik juist wel tot 2x toe heel snel zwanger was en daardoor toch het gevoel heb dat je daar iets voor moet doen. Heb het trouwens alleen bij de tweede keer gedaan, de eerste keer heb ik er niet aan gedacht. Vond het wel een gedoe hoor, dus was ook wel weer blij dat het voorbij was, maar heb mijn steentje kunnen bijdragen..
toch leuk om te weten dat er meerdere vrouwen zijn die het doen je hoort het niet veel op dit forum maar fijn dat we allemaal bijdrage aan iets moois die vrouw die bij mij was vertelde dat er voor een spuit een zwembad vol urine nodig was voor een spuit pff dat is veel sta je zo niet bij stil en ik kreeg er een maatbeker bij wel lastig om zo te plassen maar het is voor een goed doel hopen dat er vele mooie gezonde kindjes geboren worden door onze hulp
Zie banner. Ik doe mee omdat wij in de eerste ronde zwanger zijn geworden. Ik kan iets betekenen voor vrouwen die moeilijk zwanger raken. Daarnaast dacht ik dat zwanger worden iets vanzelfsprekend was. Pas toen ik mij erin ging verdiepen kwam ik achter dat er veel stellen zijn die moeilijk zwanger kunnen worden. Door urine op te vangen kunnen kinderwensen vervuld worden. Waarom niet?
Ik doe ook mee, mede omdat ik ook in nabije omgeving heb gezien dat het niet vanzelfsprekend is dat je zwanger kan worden en wij van geluk mochten spreken dat het bij ons behoorlijk snel was gelukt! Ik vind het een kleine moeite, maar vind het ook niet erg als het voorbij is... (Betekent ook dat de zwangerschap snel gaat )
Heb ook meegedaan omdat ik een tijd bang ben geweest dat ik niet zwanger kon raken door een soa. Het was bij ons vrij snel raak dus wilde ook graag mijn bijdrage leveren via MvM!
Ik doe ook mee, nog 3 weken en dan ben ik er "vanaf" , ik vang ook niet altijd alles op hoor, heb boven de spullen staan en doe mijn best maar niet altijd zin om naar boven te gaan. En hoe vroeg iemand, die beker voor tussen je benen in de pot hangen, kan je ook gewoon zitten en normaal plassen hhahaha.
Ja over hoe te plassen, ik kreeg er een maatbeker bij, maar die heeft iedereen wel een toch? Handvat tussen mn benen vasthouden en gewoon gaan zitten hoor! Ik heb nooit gehangen, of moeilijk gedaan...
Ik heb ruim 10 weken mijn plasjes ingeleverd voor MvM. Ik heb zelf al heel lang een kinderwens gehad maar kon niet zwanger raken door andere omstandigheden. Maar daardoor weet ik wel wat het is en hoe het voelt. En daarom vond ik het belangrijk om mijn steentje bij te dragen. Ik ga ervan uit dat er een paar dames zwanger zijn geworden dankzij mijn hulp.
Ik heb ook mee gedaan aan MvM, juist doordat ik zelf moeilijk zwanger raakte en pregnyl nodig had in de mmm. Toen was er vaak een tekort aan en dat vond ik heel erg... en tsja zoals anderen al zeggen het is een kleine moeite...al hing ik vaak wel kokhalzend boven die maatbeker