Yes vandaag 20 weken zwanger, maar nog steeds zo onzeker, Met 16 weken een geslacht bepaling gehad, en we krijgen een meisje, wel kon ze zien dat mijn placenta aan de voorkant ligt en waardoor ik haar minder snel voel, Maar nu ben ik 20 werken en volgens mij voel ik nog niks, Wie heeft dit nog meer gehad? Zal blij zijn als het vrijdag is dan heb ik de 20 weken echo!
Heb ook met 16 weken te horen gekregen dat de placenta voor ligt. Het is een erg druk mannetje dus voel hem soms wel en voel het steeds beter maar ik voel het heeel erg lichtjes dus kan best dat je nog niks voelt hoor. Wij hebben donderdag de 20 weken echo.. spannend he!
Hey, maak je geen zorgen! Mijn vorige zwangerschap lag de placenta ook voor en ik voelde haar pas met 23 weken... Nu nummer twee en de placenta ligt, boven- achter en voelde het nu met 17 weken en dan echt meteen een schop, zelfs mijn mijn man voelde het die avond, dus niet eerst plopjes of belletjes maar meteen schoppen! Komt goed!
Komt goed meid! Hier ook voorliggende placenta, en begon het dan rond 19 weken een beetje te voelen. En vanaf 20/21 weken elke dag wel een paar keer. Ligt er ook maar net aan waar je placenta ligt en waar je kindje vaak ligt. Komt echt wel goed! Ze hebben nu ook nog gewoon veel ruimte.
Bedankt voor de reacties, stelt me weer een beetje gerust haha, Jazeker spannend! Ff spreken en of ze helemaal gezond is natuurlijk!
Heb ook met 16 weken een geslachtsbepaling gehad. Ook een meisje ♡ heb vandaag eindelijk de 20 weken echo. Ik weet niet waar mijn placenta ligt. Maar heb mijn meisje tot op vandaag ook nog niet gevoeld. Maar kan makkelijk tot 22 weken duren zei mijn vk. Vanmiddag maar eens kijken hoe beweeglijk ze is.
Mijn placenta ligt ook voor. Maar ik voel meneer af en toe al een goeie schop geven met 18 weken. Maar ik ben dan ook echt een scharminkel en heb geen vet niets. Mijn baarmoeder steekt nog maar net een beetje uit. Weet niet of ik het hierdoor eerder voel
Komt vanzelf goed hoor. Ik voelde mijn eerste ook pas met 20 weken. En ik had de placenta niet aan de voorkant. En het bleek naderhand ook nog een enorm druktemakertje. Dus het is helemaal niet raar dat je haar nog niet hebt gevoeld.