Dit is nu mijn 2de x dat ik mee doe aan mvm en waarom? Bij mij ging het 2x heel erg snel en ik weet dat andere er veel meer moeite mee hebben en ik vind het een mooi gebaar als zwangere vrouw om onbekende vrouwen te helpen
Vond het eigenlijk wel vanzelfsprekend Omdat wij afgelegen wonen, mk moest ik zelf de flessen naar de apotheek brengen en legen meenemen. Ze waren daar niet heel blij, den knik. Vond ze echt onvriendelijk. Ik kwam zeker geen geld brengen, of zo. Maar boeide me niet, mijn doel was om ook maar als was het minimaal, een steentje te kunnen bijdragen om een ander gezin ten kunnen helpen met zwanger worden
Ook ik doe mee aan MvM. Donderdag ben ik klaar en heb ik 8 weken meegedaan. De reden dat ik heb meegedaan is dat ik het een mooie gedachte vond dat je andere vrouwen kan helpen met je urine opvangen. En de tante van mijn man had ook moeite met zwanger worden daardoor was het besef er dat het niet vanzelfsprekend is. Zeker omdat het bij ons maar 6 maanden heeft geduurd voordat ik zwanger raakte. Ik hoop dat ik veel vrouwen blij kan maken met mijn urine
Ik heb elke keer meegedaan omdat ik het persoonlijk niet meer dan normaal vind om op die manier stellen te helpen die niet zo gemakkelijk zwanger worden. Ik zelf ben zo vruchtbaar als maar zijn kan maar helaas zijn er ook heel veel vrouwen die dat niet zijn en daarbij medische hulp nodig hebben. Het is een kleine moeite om mee te doen,plassen moeten we toch meerdere malen per dag dus waarom niet opvangen om zo te kunnen helpen. Ik heb het bij deze zwangerschap niet tot de 16 weken kunnen doen ivm extreme misselijkheid en die lucht van de flessen maakten het nog erger dus heb het moeten stoppen rond de 9 weken maar ik heb een kleine bijdrage kunnen leveren en daar ben ik toch wel blij om. Alle beetjes helpen immers. Dus voor mij was het iets wat ik gewoon vond dat ik moest doen,kleine moeite,je helpt. Eerste wat ik deed toen ik wist dat ik zwanger was was meteen aanmelden bij Moeders Voor Moeders.
Bij mijn zoon niet had er nemelijk nog nooit van gehoord. Ja pas met 10 weken en 6 dagen bij de vk. Opgeven kan tot 11 weken vertelde ze. Ja dat dat mij ff toen ik belde met 6 weken. Mocht ik nu zwanger raken doe ik zeker mee. Al met manlief over gehad die vind het ook prima dus hopelijk kan ik snel me best doen hihi
Ik heb meegedaan omdat wij met ivf zwanger zijn geworden. Met alle behandelingen in totaal heb ik denk ik wel 8x gebruikgemaakt van het middel dat ze uit de urine halen. Voor mij een klein gebaar van 'iets terugdoen'. Kleine moeite om mee te doen als ik kijk wat ik ervoor terugkrijg straks ...
Ik heb 11 weken ingeleverd. Mijn dubbele portie HCG! Ook ik hem via de MMM veel gebruik gemaakt van pregnyl en vind het een kleine moeite om dan mijn urine terug te geven. Ik heb geen enkel probleem gehad met het verzamelen. Het werd bij me opgehaald en kreeg bijna altijd wel 8 flessen per week vol. Ik nam de flessen niet mee naar mijn werk oid maar als ik vlak voor ik klaar was met werken moest plassen hield ik het wel op tot ik thuis was. Vond het anders toch 'zonde'.
Ik had op het forum al veel gelezen over MvM en besloot al voordat ik zwanger was dat ik hier aan mee zou willen doen mocht ik zwanger raken. Ik raakte zwanger en heb mij in eind van de 4'de week aangemeld en in de 5'de week mocht ik mee doen! Super natuurlijk.. Ik doe mee omdat ik het een kleine moeite vind.. en uiteindelijk natuurlijk om een stel ermee te helpen!
Ik doe ook mee,vind het een kleine moeite heb er niet lang over na moeten denken. Vanmorgen is er iemand langs geweest en heb een heerlijke zachte wikkeldeken gekregen als dank voor mijn deelname, echt leuk!
Hmm, dat gaat bij mij niet werken. Te kleine wc, of te dikke bovenbenen? Maar t gaat nu prima met mijn emmertje. Bij mijn eerste kon ik niet meedoen ivm rugpijn. Zat er met 7 weken al zo doorheen dat ik me met twee handen vast moest houden als ik op de wc zat. Om die wikkeldeken hoef ik het trouwens niet te doen. Die gaan we niet gebruiken. Is bijna volledig polyester, dus ademt voor geen meter. Zacht is ie wel, dus misschien als kleedje om op te spelen oid. En anders is ie voor de poes.
Ik heb ook meegedaan met MvM. Door donorbot mocht ik geen bloed meer geven, dit vond ik heel erg! Toen ik gelijk bij de 1e poging hartstikke zwanger was, besloten om me op te geven voor MvM om zo toch iets te kunnen doen en dus netjes 10 weken lang plasjes opgevangen!
Ook ik plas voor moeders voor moeders. Ben nu 8 weken bezig en heb er nog 2 te gaan. Zelf ook zwanger geworden mede door de pregnyl en besef maar al te goed dat het niet makkelijk verkrijgbaar is. Kleine moeite, groot gebaar!
Ik heb uiteraard ook meegedaan. Waarom? Ik ben zelf zwanger via IVF en weet dus zelf hoe hard de pregnyl nodig is en hoe het is om niet natuurlijk zwanger te kunnen worden.
Ik heb mee gedaan omdat ik wel een aantal mensen ken die al jaren bezig zijn.. En het allemaal niet zo vanzelfspreken is om zwanger te worden.. Bij een evt 2e zal ik het niet meer doen.. Maar zal het anderen wel aanraden om het iig 1 zwangerschap te doen!
Vandaag de laatste kratten ingeleverd. Ik vond het fijn om te doen. Plassen moet ik toch; dan maar in het bakkie. Alleen jammer van de lucht.. Maar de informatrice gaf me een goede tip; zet ze voor gebruik even een uurtje voor het raam (open natuurlijk) dan gaat het scherpe randje eraf.
uiteraard doe ik ook mee. zelf meerdere malen pregnyl gebruikt en het is zooo belangrijk dat dat er is! ik vind het erg meevallen qua stank... gewoon niet door je neus ademen als je de fles losdraait Dus als je het kunt opbrengen, doe mee!
Bij een bloedtransfusie krijg je bloed. ALs je dat hebt gehad mag je niet meedoen. Een bloeddonor geeft bloed. Je krijgt dus geen 'vreemd bloed' binnen. Geen probleem dus lijkt me.
Ik heb niet meegedaan om medische redenen. Daarnaast heb ik van dichtbij meegemaakt dat een vriendin die héél enthousiast aan het plassen was voor MvM werkelijk schandálig behandeld is door diezelfde organisatie. Ik snap dat het erg belangrijk is (en ik heb veel respect voor iedereen die het doet), maar ik ben daarom persoonlijk een beetje afgeknapt op MvM. Als ik het wel had mogen doen, dan had ik gekeken of er een mogelijkheid was om het via ziekenhuis o.i.d. te doneren.