wie doet er mee aan moeders voor moeders en waarom???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamie82, 19 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook meegedaan. Ik vond het een kleine moeite waar veel vrouwen bij gebaat zijn. Als ik het zelf nodig zou hebben dan zou ik ook gewild hebben dat vrouwen er aan mee hadden gedaan...

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik doe ook mee voor MvM omdat ik zelf ook zwanger ben geworden door de mmm en vind het een kleine moeite om mee te doen!

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb zelf 5 weken meegedaan,toen ging het mis. Was een hele lieve mevrouw maar ik wilde toch die flessen zsm kwijt want ik was kapot van verdriet. Toch doe ik de volgende keer weer mee.

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik heb ook 10 weken meegedaan aan MVM.
    Waarom? Het lijkt me vreselijk om de MMM in te moeten. Als ik hier een steentje aan bij kan dragen, dan doe ik dat heel graag. Kleine moeite om 10 weken een plasje op te vangen en te zorgen dat de kratten elke week in de tuin worden gezet! Heerlijk gevoel toch, het idee dat er misschien wel iemand zwanger kan raken door jouw HCG???

5. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Het nadeel ervan vond ik, dat ik 1 krat per week inleverde, en er 2 terug kreeg.. dus mijn huis was een krattenopslag en op de laatste dag moest ik 1 volle en 8 lege voor mijn huis neer zetten.. schaamteloos :p

6. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik heb 3 weken mee gedaan jammer genoeg .. Heb hg en deed en doe niet veel anders als overgeven.. Voor mij dus gewoon niet haalbaar :(

7. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb vooral meegedaan omdat het de enige manier is waarop pregnyl gemaakt kan worden, en dat middel voor sommige vrouwen de enige manier is waarop ze zwanger kunnen worden.
    Ik vond het een kleine moeite, werd wel misselijk van de lucht maar ik hoefde er niet van over te geven. En plassen moest ik toch...
    En normaal ben ik bloeddonor, alleen in de zwangerschappen mocht dat niet. Ik wilde toch íets doneren...

Mijn moeder deed vroeger mee aan dat programma voor vrouwen in/na de overgang. Dus ik was er van jongs af aan al mee bekend. (Tegenwoordig doen ze dat niet meer, omdat ze het hormoon dat daaruit werd gewonnen ook synthetisch kunnen maken.)

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik gebruikte altijd 2 kratten per week. In iedere krat zitten 4 flessen, en iedere dag gebruikte ik een nieuwe. Ze hoeven niet eerst vol he.... scheelt ook echt qua geur als je iedere dag een nieuwe fles gebruikt!

Maar goed, als je er maar één inlevert, verwacht je er toch ook maar één terug te krijgen. Zo'n chauffeur ziet dat toch ook? Zal wel raar hebben opgekeken op je laatste dag, met die enorme voorraad!

9. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Waarom tot de laatste dag gewacht met die kratten?
    Ze hebben mij verteld dat het conserveringsmiddel maar beperkt houdbaar is en dat je dus elke week moet inleveren, ook als je niet had geplast ivm vakantie oid.

10. Fietwordtmama

De HCG die voor afslankmiddelen gebruikt wordt is wel synthetisch. Geeft hetzelfde misselijke gevoel wat wij hebben, maar doet niks voor je eisprong.
    Er is ooit een rel over geweest, maar onze plas mag daar dus beslist niet voor gebruikt worden.

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    jawel hoor fiet staat zelfs in de folder die ik erbij kreeg dit keer....

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    mag ik vragen waarom niet?

Dit verbaasd me wel. Ik heb me de vorige keer aan-af-aan-afgemeld, maar netjes behandeld hoor. Ook ik kreeg na de laatste afmelding een kadobon voor een bosje bloemen. Na de 1e af en weer aanmelding (bloedverlies dacht t is mis, maar hij zat er nog) heeft ze voorkomen dat ik die kaart kreeg.

Ik heb nu even gewacht tot ik een overtuigende echo had (gisteren) en me zojuist ook maar weer aangemeld. Ik moet zeggen dat ik er werkelijk geen zak zin in heb om er weer aan mee te doen, maar ja dat is het enige wat ik kan doen om een ander te helpen mbt kinderwens. Kijk nu al uit naar de dag dat ik mag stoppen en ik moet nog een afspraak maken :) En zoals iemand anders schreef om dat wat een andere kan helpen nou in t riool te storten.

Oja hier moeten we de flessen wegbrengen. Depot is vlakbij, maar vorige keer kon het tenminste in t donker en nu moet ik iets gaan bedenken voor de hele aardige maar wel alles in de gatenhoudende buren.

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38

ik kreeg een fleurop kaartje twv 5, 00 opgestuurd toen het de vorige keer misging nadat ik 1 week ofzo had meegedaan. Vond ik echt super!!

14. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb helaas niet meegedaan dit keer. Ik heb hg, ben zo ziek geweest dat het gewoon geen optie was. Ik hoopte dat ik me de laatste weken nog zou kunnen aanmelden, maar is helaas niet gelukt. Ik ben nu 13 weken en begin me eindelijk weer een beetje mens te voelen.

Mijn schoonouders wonen naast ons, dus als ik een volgende keer mee wil doen, moet ik nog even verzinnen hoe we dat geheim gaan houden, haha!

15. Fietwordtmama

16. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik heb ook 10 weken meegedaan.

Wij hebben zelf ook kort in de mmm gezeten. Dus zou het zelfs schandalig hebben gevonden als ik niet mee had gedaan. Heb zelf dan wel geen pregnyl nodig gehad maar toch.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb de vorige keer meegedaan en idd al helemaal omdat ik er zelf van afhankelijk ben geweest.

Nu ga ik dus helemaal zeker weer meedoen. Alleen ik meld me aan vanaf de eerste echo, dat zal rond 8 wkn zijn.

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb me gisteren aangemeld!! Geen medisch nodig gehad gelukkig maar kleine moeite toch

Liefs

19. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Ik heb ook meegedaan, kreeg een lekkere zachte inwikkeldeken als bedankje.
    De reden is dat ik er andere stellen mee kon helpen.

20. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Ik heb bij alle drie mijn zwangerschappen 10 weken mee gedaan.

De reden in mijn nabije omgeving is het niet zo vanzelfsprekend is dat je spontaan zwanger wordt. Op deze manier heb ik het idee dat ik toch wat heb kunnen doen.

Deel Deze Pagina