Vraagje: wanneer kan je reactie terug verwachten van MvM? Ik heb mij hier pas gisteren voor opgegeven, dus heb nog wel even, maar wanneer werden jullie eigenlijk teruggebeld voor een afspraak? Ook hier is de rede voor deelname simpel: ik heb zelf meegemaakt dat zwanger worden echt niet altijd vanzelfsprekend is en nu het eindelijk zover is dankzij mmm vind ik het een kleine moeite anderen hiermee te helpen.
@Lizzie ik had me vrijdagmiddag opgegeven en was vrijdag avond al gebeld (gemist) en vandaag begin vd middag weer. Ze had t wel druk dus dat is goed nieuws
Ik heb de volledige periode meegedaan, met volle overtuiging. De reden lijkt me duidelijk. In mijn nabije omgeving maak ik mee dat het echt niet vanzelf gaat allemaal. Wij mogen echt van geluk spreken dat het 'zomaar' is gelukt zonder enige hulp. Mijn beste vriendin is iemand waarbij het nog niet is gelukt, en een aantal keren is door mijn gedachten geschoten dat ik ook haar in de toekomst misschien een heel klein stukje zou kunnen helpen, als ze zo ver zouden moeten gaan.
@ Bouwjaar1979 Dank voor je reactie. Ikzelf heb in de ochtend, net voor mijn werk, mij aangemeld, maar tot nu toe nog geen reactie gehad. Ik wacht wel even af. Als ik dinsdag nog niet ben teruggebeld ga ik er wel even achteraan, misschien dat er dan iets mis is gegaan met de aanmelding.
Ik deed 9 weken mee omdat ik bijna 3 jaar probeerde de 2e te krijgen en niet lukte,snap voor alle vrouwen hoe verdrietig het is om iets graag te willen en niet lukte,dus ik deed wat ik doen kon
Volgens mij verschilt het per MvM-contactpersoon hoe snel je gebeld/gemaild wordt (ik werd beide keren gemaild) Ik heb ook tijdens deze zwangerschap weer meegedaan, omdat ik in m'n omgeving zie dat het niet altijd 'vanzelf' gaat inderdaad. Eerlijk toegegeven: ik was beide keren blij dat het erop zat, want na al die weken wil je best weer eens gewoon naar de wc ipv met zo'n maatbeker in de weer, die weer afgespoeld moet worden, etc. Maar goed: kleine moeite eigenlijk
Ik heb even een vraagje, moet je de opvang kan ook terug geven? Dit is mijn laatste plas week en weet eigenlijk niet of die ook mee terug moet.
Geen idee eigenlijk hoop van niet tenzij ze hebben hem steriliseren voor de volgende?? Ik werd trouwens heel snel teruggebeld hoor vrijdagavond via mail opgegeven. Maandagochtend gelijk terug gebeld aardige vrouw ook! Groetjes paula
Maar wat doe je ermee? Hij kan 100 keer in de afwasmachine, maar om de een of andere manier zou ik er toch geen limonade in willen maken t begint hier thuis trouwens al aardig routine te worden. Plassen, omgieten, spoelen. En proberen zo snel mogeijk die flessen vol te krijgen wordt ook een beetje een sport. 'he schat, vandaag al bijna een liter geplast hoor !'
De kannen kan je na de bevalling gebruiken voor het spoelen. en de eerste keren bij een grote boodschap. Vond ik het fijn om met lauw water bij te schenken. Ik heb dan ook twee keer flink wat hechtingen gehad.
Ik doe er niks mee... Ik heb hem weggegooid omdat ik het gewoon geen fris idee vond om er iets anders in de te doen.
Ik doe nu voor de 4e keer mee. Kleine moeite voor een goed doel. De kannen gebruik ik gewoon in de keuken voor vanalles, geen problemen mee.
Ik doe nu voor de eerste keer mee. Vind het een fijn idee om dit voor andere moeders te doen. Heb in mijn omgeving mensen waarbij het allemaal niet zo vanzelfsprekend is en ik vind dit dus een hele kleine moeite en het is maar 10 weken. Ben nu onderhand wel gewend om in dat kannetje te plassen Maar heb ook begrepen dat ze die kan vaak gebruiken na de bevalling om te spoelen?! Ik durfde niet aan de consulente te vragen wat ze daar mee bedoelde! :-/
Na de bevalling als je evt hechtingen hebt of nog gemener ienimini haarscheurtjes dan bijt de urine zo. Als je dan tijdens het plassen met een kannetje lauw water giet verlicht dat. Ook fijn voor de zwelling Liefs paula
Ja gelukkig mag dit! Donorbot is niet te vergelijken met bloedtransfusie. Het heeft in geval van bloed doneren te maken met regels en richtlijnen en niet eens direct me gevaar. Ze moeten grenzen trekken en helaas had ik zo'n grens toen ik donorbot kreeg nadat ik mijn voet verbrijzelde. Ze (mevrouw van MvM) heeft het helemaal nagevraagd maar was prima gelukkig!
Heb er aan mee gedaan omdat ik het belangrijk vind dat stellen die moeite hebben met zwanger worden, hiermee geholpen kunnen worden! Niet iedereen is bevoorrecht om op de natuurlijke manier te zwanger te worden.
De eerste keer heb ik meegedaan aan MvM en nu, pril zwanger, heb ik me direct weer aangemeld! Ik vind het een zeer kleine moeite en zie persoonlijk echt geen enkele reden waarom je niet mee zou doen! Het is toch een zegen om in verwachting te raken/te zijn en ik zou geen kans laten liggen om een ander daarbij te helpen! Oh en grappig; zowel mijn moeder als schoonmoedeer heeft tijdens elke zwangerschap meegedaan!