wie doet er mee aann MvM?

Discussion in 'De lounge' started by joepies, Dec 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er aan meedoen en zo ja/ nee, waarom niet?

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,155
    0
    0
    Ik heb wel meegedaan, maar ben vroegtijdig gestopt..
    Ben echt heeel erg misselijk geweest van die vreselijke geur uit die walgelijke groene potten..
    En dat geknoei met het overgieten van die urine s'morgensvroeg..
    Zou het echt nooit meer doen!
    Op een gegeven moment was het zo erg dat als ik die groene fles zag, dat ik dan al begon te kokhalzen..

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    wat is het?

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    ik weet het al haha moeders voor moeder hihi
    Nee heb ik niet gedaan omdat het hier niet werd opgehaald. Ik heb gevraagd of het dan wel bij me moeder opgehaald kon worden maar dat kon helaas niet. terweil een dorpje hier verder op kan je wel mee doen.

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik doe mee! Ik vind het erg leuk om te kunnen helpen dus daarom eigenlijk :)

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb van begin tot eind meegedaan.
    Ik vind het een heel goed doel en een kleine moeite.

7. ja ik zou zeker mee doen, ik heb er zelf profeit van (gehad).

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ook mee gedaan. Maar inderdaad: die geur. Niet te harden. Zelfs m'n man kreeg er kotsneigingen van. Ik ben er nog niet uit of ik een tweede keer weer mee zou doen.

9. Ik heb me gisteren aangemeld. Leek me een kleine moeite om er zo andere meiden weer mee te kunnen helpen.

Groetjes Jelske

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik heb meegedaan, vind het echt een goed doel.

Overigens wel met de nodige moeite; ben erg en veel misselijk geweest in die periode en dat maakte de vieze sterke geur uit de groene potten en het overgieten idd niet makkelijker.

Maaaarrrr...ben blij dat ik meegedaan heb hoor :)

11. Masoled

Masoled Actief lid

Sep 21, 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ik heb er aan meegedaan en vroegtijdig gestopt ivm extreme misselijkheid.

We hebben wel een leuk kadootje ontvangen 2 weken terug van MvM's. Een fotolijstje voor de echo. Super leuk.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap werd er hier in de buurt niet verzameld. Nu wel dus ik heb me net aangemeld.

13. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    ook ik heb meegedaan,het is een kleine moeite.En ik vond het een heel mooi idee dat je meehelpt om een ander stel zijn droom waar te kunnen maken!

Moet wel zeggen dat de laatste twee weken me tegenstonden,maar dat was meer omdat ik zo druk op me werk enz was,dat ik bijna er niet aan toe kwam om in de potjes te plassen thuis.

14. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    heb van begin tot eind gedaan!

15. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Bij de eerste heb ik er wel over gelezen, maar bij een fulltime baan zag ik het niet zo zitten.
    Bij de 2e heb ik meteen gekeken of ik in een inzamelgebied woonde, maar dat was niet zo.
    Nu bij de 3e mag ik het zelf ook wegbrengen en nu doe ik dus wel mee :D
    Ongemerkt drink ik nu meer water omdat ik ook niet kleine plasjes wil inleveren :)
    Ik heb al meteen leuke cadeaus gekregen: nog een positieve test ;)
    Het boek "Jij en je baby" met allemaal mooie foto's van de zwangerschap
    Serviesje van Nijntje (bord, soepkom, beker)

Alles voor het goede doel!
    Voor een paar gram hcg heb je namelijk al 1000 liter urine nodig. Dus zeg maar gerust moeders voor moeder...

Kortom: plassen moet je toch al vaker en er zijn een hele boel meiden van oa het vruchtbaarheidsbehandelingen-forum erg blij mee.

Groetjes van Kiki

16. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik heb vorig jaar ook meegedaan en in eerste instantie wist ik niet of ik bij een 2e wel mee wilde doen, maar ik ben er nu uit zodra ik weer zwanger ben bel ik meteen mvm. kleine moeite om iemand anders te helpen

het scheelt wel dat mijn reukvermogen niet zo goed is.

17. bedankt Kiki, Marsab, Jolien, Pendrag, Masoled, Wicjuh, Jelske1987, Sjorsje, vosje2000, kwebbels en streepjes :thumup:

18. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    ik hoor in mijn omgeving namelijk steeds mensen die het te vervelend vinden om in de flessen te plassen, omdat ze misselijk zijn etc.
    En dat vind ik wel moeilijk te snappen.
    Ik heb zelf 3 keer kotsmisselijk de flessen gevuld en ozou het zo weer doen.Hoeveel makkelijjker kun je voor anderen iets doen?

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    heb met de eerste ook meegedaan en mocht ik weer zwanger raken doe ik het weer.Weet zelf hoe het is als zwanger raken niet vanzelf gaat vandaar...

20. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Bij de eerste niet meegedaan, heb me nu opgegeven. Ik wacht dat ze contact opnemen. Ben nu namelijk 6,5 weken zwanger!

Share This Page