Nou 600gr in 2 dagen is toch hartstikke veel! Als je dat blijft doen deze week, ben je dadelijk wel mooi even 2kg afgevallen in een week
Goedemorgen, Ik ga me bewust niet wegen, want als ik niet ben afgevallen dan heb ik de neiging om weer te gaan snoepen... Alhoewel ik gisteren ook een beetje heb gezondigd (2 paaseitjes) Vandaag mijn eet schema!: Ontbijt: 2 beschuit met jam en beker optimel Tussendoor: Appel Lunch: 2 boterhammen met appelstroop Tussendoor: plak ontbijtkoek En verder weer veel thee en water drinken. O, ja vanavond ga ik starten met hardlopen! Ik ben benieuwd hoe het gaat. Succes allemaal!!!!
FB1984, dankjewel voor je reactie op mijn dagmenu Ach ja, gezeur op het werk is nooit leuk, off.waarschuwingen al helemaal niet, maar ja...als je leidinggevende niet kan begrijpen dat je even een brood moet kopen...bij wie ligt dan het probleem Butterfly, succes voor een betere dag dan he? Heb ik ook nodig, hoor Wendelaa, netjes hoor, dat je toch van de vla met slagroom af hebt kunnen blijven: sterk! Daanquinty, joh, dat gaat helemaal niet verkeerd! Teveel afvallen is ook niet de bedoeling, he, dan zit t er zo weer aan... Vlinder, ziet er goed uit! En succes met hardlopen vanavond Ik ga me ook bewust nog even niet wegen, hoor. Het gaat mij er nl vooral om dat ik mezelf een betere voedingsstijl aanleer en de verloren kilo's zijn eigenlijk bijzaak Tot nu toe: volkoren cracker met pindakaas en twee glazen water. Ik ga vandaag een dagje 'flylady' doen, dus zal lekker veel verbranden, haha
DaanQuinty, 600 gram is toch hartstikke veel!! Als je er vanuit gaat dat je gemiddeld een kilo per week afvalt dan is 600 gram in 2 dagen echt top! Ga zo door!! Die rottige paaseieren hé! Hier liggen ze ook nog.... iedere keer als ik een kastje opentrek lachten ze me tegemoed! Vanmiddag vergadering, misschien dat ik ze maar gewoon meeneem naar het werk. Normaal gesproken is donderdagavond altijd mijn 'snoep' avond, dan zet ik mijn joker in! Ik mag dan lekker wat chocola of chips. Vanavond ga ik dat maar overslaan omdat ik gister al gezondigd heb. Hopelijk hou ik dat vol! De oudste net alweer na school gebracht en ik zit wederom aan mijn shake met flesje water. Succes allemaal!!
Flylady? Wat is dat? Of heb je het dan gewoon heel erg druk Hier gisteravond een prikaccident op het werk gehad, niet eens door mijn eigen toedoen. Waarschijnlijk heeft iemand van mijn collega's een vieze naald tussen de nieuwe naaldjes gedaan. In plaats weggedaan in de naaldencontainer waarschijnlijk in het verkeerde bakje gedaan. Ik zal een naald uit het bakje halen en heb zo de vieze naald in mijn vinger staan. Gatsie, baal er echt enorm van! Voor het eerst in 15 jaar dat zoiets me overkomt. Straks maar horen op het werk hoe nu verder. Kende de mevr ook niet zo goed en weet dus ook niet haar medische geschiedenis.
@Butterfly, nou das wel een grote fout dan van je collega! Zit jij mooi mee te kijken. Zijn jullie wel ingeent tegen hep.b? Ik heb vanmorgen om 7.00 al ontbeten en nu weer honger ggrrr.... Zo nog maar even een kop thee wegwerken en me dan op t huishouden storten. Moet toch wat afleiding zoeken he haha. Ook vast het eten klaarmaken voor vanavond, moet vanmiddag werken en anders grijpen we weer naar de frietpan.
bedankt meiden voor de doorzettende woorden ik moet ook eigenlijk niet klagen idd te snel is ook niet goed..ik ga gewoon lekker door
Daanquinty: 600 gr is heel goed! Ik heb me vanmorgen toch maar gewogen. 400 gr eraf! Dus ben blij Gelukkig wat eraf! Naaldincident: tsooo! Niet netjes! Dat is wel schrikken zeg. Hopelijk houd je er niks aan over... Ontbijt: net 1,5 kiwi en halve banaan op! Straks een boterham. En dan nog even verder verzinnen! Wil toch proberen om de avond van te voren een dagmenu te maken voor volgende dag. Dan weet ik waar ik aan toe ben, en wat ik nog mag die dag Succes allemaal!! En niet snoepen!!
Mijn menu wordt vandaag (als t goed is) ontbijt; 2 bruine boterhammen met halvarine en appelstroop tussendoor plakje ontbijtkoek met beetje halvarine lunch 2 bruine boterhammen. 1 met fricandeau en 1 met philadelphia. cup a soup tussendoor; appel diner; andijvie, aardappels, schnitzel snack; yoghurt komkommer
Wendelaa, ziet er netjes uit zo, je menu. Butterfly, tjongejonge...fouten maken is menselijk, maar dit is wel een erg vervelende fout, zeg... Ik ben benieuwd hoe je t verder gaat aanpakken. Flylady is een site die 'huisslonzen' zoals ik een schop onder de kont geeft voor het huishouden. Een site met allemaal handige tips en stap-voor-stap opdrachtjes om je huis uit te msten en schoon te maken. Het geeft mij wel de structuur die ik nodig heb, als ik het tenminste trouw opvolg, haha
Ik vind het echt een aanrader. Hoewel ik het de laatste maanden niet zoveel heb gedaan en het echt iets is dat je je gewoon eigen moet maken, is structuur natuurlijk wel erg fijn. En huishouden blijft stom, maar je leert zelfs daar anders naar kijken
Ik doe gewoon elke dag iets in huis, gewoon even tussendoor! Ook de was enzo. Ik kijk ook niet meer naar de dag en nacht tarieven van stroom enzo. Want dan komt t veel slechter uit... Pas weer alles even laten versloffen, nou daar had ik spijt van. Dagen achter elkaar bijna alleen maar bezig geweest in t huis pfoee! Net even de bovenverdieping gestoft, gestofzuig en gedeelte gedweild. Ook meteen zoontje zn kleding uitgezocht en naar zolder. Oma is even met m wandelen, dus had ik mooi even tijd voor! Als hij terug is boterhammetje eten
Butterfly, hebben jullie geen protocol op je werk? Wij moeten het meteen melden en dan het protocol volgen. Ik geloof bij de ggd een cocktail halen? Iig officieel melden, want dit kan écht niet!! Flylady, ik had me ook eens aangemeld, maar snapte er niks van, haha. En ik ben zo'n slechte huisvrouw Dieet: gistet echt een mokdag gehad! Flink lopen vreten, dus nu weer een balansdagje zit nu aan een smerige smoothie, bleg. Met broccolli, dat doen we niet nog een keer. Straks als toetje maar een aardbeien smoothie maken
Ik heb het protocol gevolg hoor (voor zover ik hem uit mijn hoofd kende) Goed laten bloeden, afspoelen onder kraan, wassen met zeep en daarna desinfecteren. Het is gisteravond gebeurd en ik werk in de thuiszorg dus op dat moment is de leidinggevende niet bereikbaar. Is ook geen spoed, het was toch al gebeurd. Ik ga er zo heen en dan zal ik een melding doen. Ik heb ook in een huisartsenpraktijk gewerkt en volgens mij is een coctail alleen van toepassing als er een grote kans op besmetting met hiv is. Dit was een oudere dame (zegt natuurlijk niks) maar zover bekend heeft ze geen hiv. Voor hep.B ben ik ingeent dus maar even horen hoe en wat. Wat goed die smooties!! Lekker gezond volgens mij.. Ik zit nu aan mijn shake en ga zo naar het werk, gelukkig vanmiddag dus geen gelegenheid om te snaaien.
Hier ook iedere dag iets in het huishouden, vanmiddag ff de badkamer gepoetst en boven en beneden gestofzuigd. (kinderen waren er niet) dus even gebruik van maken. Alleen omdat ik me dus min of meer dan beetje verveelde heb ik wel zo een stuk of 10 paas eitjes op!!!!!! Grrr.....:x Baal hier achteraf dan zo van. Hoe gaat het bij jullie, goed vol te houden?
hier gaat het nog steeds wel goed vandaag!! heb zelfs ee grote gevulde koek van de warme bakker afgeslagen poehh O: 2 volkoren crackers met appelstroop beker koffie met melk en zoetjes T: 2 evergreens! 2 bekers groene thee L: 1 bruine boterham appelstroop 2 volkoren crackers linesse smeerpathe 1 kiwi 1 beker groene thee T: 1 evergreen flesje water A: bloemkoolschotel flesje water Vanavond denk ik nog een appel.
Hier gaat t vandaag ook goed! Nog weinig last. -1,5 kiwi + halve banaan -plakje ontbijtkoek -2 boterhammen, 1x kaas, 1x pindakaas + kop groentesoep -1paaseitje -aardappels, sperzibonen, halve snitsel + bekertje gele vla Zometeen onder gtst grote kop thee met 2kaakjes