Wie doet er mee?? (afvallen)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door FB1984, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Volgens mij vallen mn calorieen nog wel mee.
    2 stukjes ontbijtkoek
    Half bakje patat met mayo
    Tussendoortje a 65 calorieen
    Avondeten: doperwten, aardappeltoefjes uit oven, 100 gr varkenshaas.
    Bakje vla.

Ga zo nog een lekker tussendoortje nemen.

Morgen streng! Veel fruit & komkommer tomaat

2. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Okeeee, dit was geen goede dag. Eerste van mijn menstruatie en het was een beetje emo. Mijn zoontje (5) ging vandaag voor de tweede keer deze week alleen buiten spelen, zijn halflange haar is kortgeknipt op eigen verzoek, hij kreeg een dikke knuffel en een plastic roosje van een meisje uit groep 2 en hij was opeens zó groot. Mijn God, zeg, hij heeft geproefd van zijn zelfstandigheid en hij is niet meer te stoppen... We gaan een ander tijdperk in, mama is niet langer zijn enige grote liefde en het gaat me véél te hard...

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Pffffffffffffffff ik heb gewoon al 3 slechte dagen! Krijg die knop gewoon even niet om. Morgen verjaardagsfeestje en dan hopelijk vanaf zondag weer normaal doen.

@FB1984 Patatjes kan ik ook nooit weerstaan. Als je er maar van genoten hebt :)

@missmamsie, Ahhhhh wat schattig! Hier gaat het ook zo hard met de kindjes.

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    FB, dat ziet er goed uit toch?! Wat goed dat je verder gewoon je dieet bent blijven volgen!! Dat is bij mij ook altijd wel een groot probleem als ik eenmaal de fout in ga voelt de dag als verloren en zo gedraag ik me dan ook..

Vanmiddag paaseitjes gehad (foei) maar wel heel fanatiek gesport!!
    Ontbijt: maaltijdreep : 200
    Lunch : shake : 200
    Paaseitjes: 100 cal.
    Avondeten: ?? (recept met de kip) Gok ongeveer 600/700 cal.

Dus dan zit ik nog maar 1200 en heb clubbattle gedaan en daarmee ongeveer 700 cal. verbrand! Netjes toch, ik neem lekker een glas drinken en een paar chippies. Heb ik wel verdiend vind ik zelf!

Recept met kip uit over was trouwens heerlijk! Hele gezin heeft er van gesmuld en lekker makkelijk om klaar te maken. Topper!

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    missmamsie, wat herkenbaar!! Onze oudste gaat over 2 weken naar de basisschool.. nou veeg mij maar bij elkaar!

Tinkerbell! kom op! *geeft schop onder de kont* je kan het echt!
    Nou dan het weekend er maar een beetje omdenken en dan was dit je even inkomen week. Vanaf maandag maar goed aan de slag!

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    buttefly....woowww 700 cal verbrand?? Goed hoor...wat is clubbattle?

@missmamsie...jaa dan worden ze ineens groot he pff ik herken het zo!!

@tikerbell....ik geef je ook ff een schopje onder je kont..kom op meid je kan het...

hier wel een goede dag gehad volgens mij?

O: 1x beschuit met boter en roze muisjes
    1x br. boterham met boter en lekker hagelslag mmmm
    2x koffie met melk en zoetjes

T: 2 bekers groene thee
    1x evergreen krenten.

L: 2x br. boterhammen met filet american en een eitje.
    1x beker groene thee

T: halve appel

A: 1 pistoletjes met hete kip en een beetje chiliesaus

T: 1x liga milkbreak
    glas cola light.

en ik heb een uurtje just dance gedaan op de wii

7. Tinkerbel80

Ja vanaf zondag een schop onder mijn hol. Weet ook wel dat ik het kan maar ben nu ff jarig haha. Morgen nog even een stukje taart en dan zal ik mijn leven weer gaan beteren. Thanks meiden!

@Daanquinty, Ziet er goed uit!

8. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer

ohhh gefeliciteerd meid...dan mag je wel ff zondigen hoor!!!

9. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Gefeliciteerd!
    Clubbattle lijkt op bodycombat, normaal ben ik meer van de zumba want dit is enorm fanatiek en kan ik nog maar net doen/volhouden maar het is wel kicken! Zal morgen vast spierpijn hebben.
    Ga lekker op bed nog even een serie kijken, lekker languit!

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Als iedereen (die een beetje afgezwakt is) nu een ppaar dagen streng doen, dan ben je dinsdag toch afgevallen! Let maar op!
    En dat zou leuk zijn toch:D daar doen we t voor!

Net ook beetje teveel gegeten, 3 tussendoortjes (totaal 230 calorieen) en een broodje pindakaas!
    Komt door mn gekke eetdag,meteen vreetbuien!! Grr
    Naja beter dan een zak chips en reep chocola

Morgen ga ik weer werken, ben beter!
    Dan heb ik t altijd wel moeilijk hoor, eet ik meestal toch meer!
    Maar ik houd t gezond, beloof ik!
    Savonds verjaardag van vriendin

Vanaf zondag wil ik echt gaan sporten erbij!

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tinkerbell: fijne verjaardag morgen!
    Dan mag je zondigen hoor:D

12. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Goedemorgen lady's!

Fijn weekend allemaal!
    Ik zit aan 2 stukjes ontbijtkoek met een glaasje jus..
    Straks met de kindjes naar een vriendin.

Succes allemaal vandaag hé!
    Gaat iedereen vandaag lijnen of zijn er ook bij die in het weekend rustig aan doen? Normaal gesproken hou ik me er in het weekend niet zo aan maar ik moet nu toch werken en de weegschaal stelde mij vanmorgen wederom teleur dus ga er toch maar tegenaan!
    Ik wil dinsdag minimaal een kilo kwijt zijn!!

Groetjes!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    Goedemorgen. Sorry even niet geweest. Heb even een dip:(
    Ik ging zo lekker, maar doordat ik niet meer mag hardlopen sta ik stil. En sporten in de sportschool staat me zo tegen. Iemand tips daarvoor?
    Ik ga dit weekend wel even opleten, want er moet echt meer af:(:(
    Iemand om me even moed in te praten?? Het feit dat de jongste 's nachts zo vaak wakker wordt en de oudste vannacht ziek was helpt ook niet mee..:(

14. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    En gaan zwemmen? Of doe je dat ook niet graag? Gaan wandelen. Poetsen is ook sporten ;)

Als ik moe ben ga ik meestal ook gaan snaaien. Maar dan helpt het mij om even een dutje te doen. Daarna voel ik me veel beter! ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar als ze een middagdutje doen kan je misschien ook best even gaan rusten.

Spelen met de kids kan ook sport zijn hé. Misschien moet je nu niet teveel van jezelf gaan eisen en even goed voor jezelf zorgen. Voldoende rusten en gezond eten. En da sporten kan je daarna wel opnemen. Misschien een vriendin zoeken die in de toekomst samen met jou wil gaan sporten? Zwemmen en daarna samen bubbelbadje nemen en een theetje gaan drinken. Kan gezellig zijn.
    Wandeltochtje met de kids naar een speelpleintje kan je ook zien als beweging.

En hebben we hier een jarige vandaag?!? Happy birthday Tinkerbell!!! Ik heb wel zin in en stukje taart :D

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Taliaa: volhouden hoor!!
    Probeer streng te doen, zodat je dinsdag met wegen toch bent afgevallen!

Hier: Ben aan t werk :(
    Eten gaat goed!
    O: banaan + stukjes komkommer
    T: 2 craqottes smeerkaas
    M: 1 bruin pistolet met smeerkaas en tomaatjes + bekertje yogurt!

Straks tussendoor: Appel of Yogurt
    Avond: denk brood met gebakken of gekookt ei

En maar duimen dat ik al het lekkers vanavond op de verjaardag kan weerstaan ;)

16. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    @ Tinkerbell: Happy birthday! Fijne dag toegewenst.

@ butterfly 83: Ik ga proberen om van het weekend er zeker rekening mee te houden maar vindt ook wel dat ik vanavond glaasje cola en wat chipjes of japanse mix hebt verdient :)
    Balen dat de weegschaal niet mee werkt hè! Maar zet op, komt goed.

@ taliaa: Hebben jullie ook al zo een nachtspookje, hier nog eentje. Minstens 2 a 3 keer per nacht eruit om dat ze haar speentje kwijt is.
    Maar ja dat werkt dan ff niet mee allemaal he. Tussendoor even proberen bij te slapen of keertje vroeg naar bed. Gisteren lag ik ook al om 9 uur te slapen en dan kan ik er weer even tegen aan.
    Zoals Ellamalou al zegt: lekker baantjes zwemmen of wandelen, zo vaak mogelijk auto laten staan en lekker lopend gaan.
    Je kunt het!! :D

@ Missmamsie: Pff wat gaat de tijd snel he... kleine jongetje worden groot. Wat lief zeg dat hij een roosje heeft gekregen.

@Ellamalou: Maandag weer beginnen met werken zag ik, misschien dan ook wat meer regelmaat en makkelijker vol te houden?

@FB1984: Werkse!

Hier de wi fit maar weer eens van zolder gehaald had het sinds juli 2009 niet meer gebruikt! oeps :)
    Daarnet half uurtje gespeeld en dan vanavond nog een uurtje als manlief naar voetbal is.

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wii fit, goed idee!

18. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hier vanmorgen taart afgeslagen, best goed toch? Verder gaat het moeizaam, lunch was niet helemaal verantwoord en ik ben al dagen niet vooruit te branden! Ik moet nodig de boel opruimen en schoonmaken maar kijk er tegen aan om op te staan.
    Vannacht ga ik voor de 2 nachten de nacht weer in dus ik heb een schema gemaakt voor 3 dagen. Dit om het voormezelf overzichtelijk te houden. Je draait je ritme om maar het moet met voeding natuulijk wel een beetje acceptabel blijven.

Zaterdag:
    ontbijt 2 plakjes ontbijtkoek 200 cal.
    Lunch: tostie + broodje kipkerrie: +/- 500 cal.
    tussendoor: 100 cal.
    Avondeten kip met aardappeltjes uit de oven: 500 cal.
    Tussendoor: 100 cal.

1400 cal.
    --------------------------------------------------------------------
    Zondag:
    1.30 uur: maaltijdreep: 200 cal.
    6.00 uur: Shake: 200 cal.
    17.00 uur: onbijtkoek: 100 cal.
    19.00 uur: Patatjes en frikandel: 1000 cal (?)
    22.00 uur: ontbijtkoek: 100 cal.

1600 cal.
    --------------------------------------------------------------------------------
    Maandag:
    1.30 uur: maaltijdreep: 100 cal.
    6.00 uur: Shake 200 cal.
    14.00 uur: ontbijtkoek 2X of shake: 200 cal.
    Avondeten: 600 cal.
    fruit of dergelijke: 100 cal

Totaal 1200 cal.

19. Tinkerbel80

Thanks meiden! Heb een leuke verjaardag gehad. Morgen komen er ook nog mensen maar dan zal ik me proberen aan de regels te houden :)

@FB1984 Ja dat denk ik ook. Ik ga morgen weer mijn best doen :) We zijn gewoon allemaal wat afgevallen aankomende Dinsdag.

@Taliaa, Ik heb een paar weken terug een hoepel gekocht. Is erg leuk en goed voor je buikspieren :)

@Buttefly, Waarom vervang je je ontbijtkoek niet voor een stuk fruit? want dat mis ik in jou lijstje. Fruitsuikers zijn beter dan die suikers in je plak ontbijtkoek. Su6 met je nachtdiensten!

20. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Tinkerbel, klopt.. wij zijn niet van de fruiteters. Ik probeer het wel en juist nu ik aan het lijnen ben. Vaak koop ik fruit en kan ik het vervolgens weer weggooien omdat het begint te rotten.
    Wij zijn bijvoorbeeld gek op aardbeien maar naar 2 dagen kan ik de boel weer weggooien (iemand dé tip?)
    Daar komt bij dat ik het idee heb dat ik veel langer geen honger heb op een stukje ontbijtkoek. Maar ik zal inderdaad proberen wat meer fruit in te voegen.

Hier nachtdienst begonnen, het is niet zo heel erg druk dus zit nog even achter de computer voordat ik op weg ga. Ik werk ambulant dus ben altijd wel lekker bezig 's nachts. Het is ook nog eens zaterdag wat een hoop drukte betekend op straat, dat is wel gezellig.

Deel Deze Pagina