Goedemorgen, Hier vanmorgen begonnen met yoghurt van optimel (bedankt voor de tip) en muesli, vervolgens les 2 van Rennen met Evi. Ik moet zeggen dat het me de 1e les beter af ging, maar ja we geven niet op! Nu even lekker een grote mok thee met een banaan. Hoe gaat het bij jullie?
Vandaag: 1appel, kwart peer (die was niet lekker) Half broodje met chocopasta Broodje kroket Straks: Aardappels, broccoli, kipburger, komkommer, tomaat. Later nog yogurt met cruesli. Morgen weer werken, dus ga straks even dagmenu maken Vanmorgen op weegschaal helaas maar 300 gr eraf (vrijdag 400) Dus iets teveel lekkere hapjes genomen gister op verjaardag. Ook al waren het vrij gezonde dingen...
@ Vlinder: ik hoop ook dat gaan werken mij meer structuur biedt! Ik heb alvast een grote voorraad fruit ingeslaan want op het werk is er wel dikwijls iemand die iets lekkers meeheeft. En ik wil daar liever aan kunnen weerstaan! Hier gaat het nog steeds niet zo super. Ik ben zo'n emotie eter... Pff... Ik heb vandaag lekker veel gewerkt in huis, in de hoop dat een schoon huis me ook wat rust in mijn hoofd brengt. Ik heb de slaapkamer gepoetst en de lakens ververst. Ik heb de badkamer gepoetst, de woonkamer gepoetst, de keuken gepoetst. En ik heb de trappenhal (voor de deur van de buurman) bespoten met febrèze. Die man stinkt, z'n huis is een stort en soms komt zijn geur onder m'n voordeur naar binnen. bah! Ik wil graag nog een aantal klusjes doen vanavond zodat ik mijn week kan beginnen in een kraaknet huisje. M'n mannetje is vandaag niet thuis en komt morgen pas terug. Ik vind het eigenlijk niet erg... heb nood aan rust. Ik zie hem doodgraag hoor, maar hij is niet altijd de meest gemakkelijk persoon om mee te leven... Even afstand zal deugd doen. Ik ben nogal emotioneel de laatste tijd. Wat wil ik vandaag nog doen: - de koelkast schoonmaken - stof afnemen - wat papieren ordenen En dan ga ik slapen. En morgen opnieuw vol goeie moed vechten tegen eetbuien. Er zouden toch echt een paar kilo'tjes af mogen om beter in mijn kledij te passen. @ FB1984: je mag echt blij zijn met die 300 gram hoor!!! Is beter dan niets en veeeeel beter dan aangekomen zijn! Eens je trouwens een tijdje bezig bent gaat dat zelf nog minder zijn. Om 1 kg af te vallen moet je 7000 kcal minder eten of meer verbranden. Als je dus 1300 kcal per dag eet zou je normaalgezien maar 100 gram af vallen per dag. Nu verlies je nog eens extra vocht maar vet gaat echt niet zo snel hoor. Dus 300 gram is eigenlijk veel. (ik weet niet of ik nog duidelijk ben maar ik ben een beetje te moe om mijn stukje duidelijker te herschrijven ) @ Butterfly: is het ook gelukt vandaag? ik zag dat je al zo'n mooie lijstjes had gepost gisteren!
Ellamalou: je hebt helemaal gelijk! Ik ben afgevallen! Daar gaat t om! Alle kleine beetjes helpen! Hoop dat jij je ook snel beter voelt, en dat t dan stukken beter gaat! Ik ben ook een enorme emotie-eter! Echt heel erg... Huishouden doen helpt meestal wel ja! Tegenwoordig als ik boos bent, ga ik door t huis heen, Alles opruimen, schoonmaken. Woede weg, en niet gaan vreten Succes meid!
Dankjewel! Schoonmaken helpt mij ook wel! Ik moet gewoon op tijd m'n stofzuiger nemen ipv chocola Het moet gewoon goed gaan nu. En als ik nog niet afval is het zelfs geen ramp, maar al dat gevreet zou ervoor gezorgd kunnen hebben dat ik meer weeg dan vorige week. Ik heb nog een dagje om de schade te beperken
Wat is het rustig hier? Iedereen in de stress voor ons eerste weegmoment? Hier gaat het vandaag wel, wel een licht zeurende hoofdpijn. Zo 1 die net op het randje zit. Heel irritant! Ontbijt: Shake Tussendoor: Paar gewelde pruimen en een sinaasappel Lunch: Shake, verse tomatensoep en een blokje kaas Tussendoor: Sinaasappel of appel Diner: Broccoli met vega stukjes en een paar gebakken aardappeltjes. Toetje abrikozen karamel hangop Avond: Streng doen
@Butterfly, Ik leg de aardbeien gewoon in de groentela van de koelkast. Gewoon op het aanrecht dan kan je ze de volgende dag weggooien. Gaat altijd zo snel bij aardbeien. Zelfde met een bakje druiven. Ook gewoon in de koeling. Is dat niets voor je? Bakje druiven? Beetje jammer dat de mandarijnen tijd voorbij is, want die eet je ook makkelijk weg.
is zeker rustig hier.... ben benieuwd hoor morgen meiden..we hebben in ieder geval ons best gedaan mijn menu vandaag O:2 beschuitjes met roze muisjes beker koffie met melk en zoetjes T: 2 evergreens beker groene thee L: 1 br. boterham met filet 1 br boterham met magere smeerpate beker groene thee T: appel flesje water A: macaroni Avond: denk niks.
Heb me gister nog gewogen... Dus zal niet veel zijn! Vandaag gaat t goed! O: ontbijtkoek + komkommer T: 1 klein koekje L: 2 boterham 1xsmeerkaas 1xjam +tomaatjes T: cruesli los gegeten A: geen idee??
Rustig is het zeker... Heb me vanmorgen ook gewogen en woog 500 gram meer!!! Maar ik heb gister avond wel een klein frietje zonder en een kroket op dus zal daar wel mee te maken hebben. Vanavond in ieder geval ook streng! ik pak na het avond eten niets meer. En dan zullen we zien of het lijden heeft beloond Suc6 ladies!
Zoooo....ik ben weer terug uit Paris! Ben erg benieuwd morgen, wat de weegschaap zegt haha. Tuurlijk wel lekker aan de wijn gezeten, geprobeerd beetje gezond te eten en verder ook niets tussendoor gepakt. En veeeeeeeeeeeel gelopen en trappen beklommen. Heb er gewoon spierpijn van zeg ppffff..... Hoop dus echt dat er iets vanaf is morgen Vandaag gegeten; ontbijt; yoghurt tussendoor appel lunch 4 meergranen crackers met philadelphia tussendoor tomaatjes handje zoutjes diner tomatensoep met 2 meergranenbroodjes snack yoghurt
Mooie lijstjes hoor allemaal!! Je kan zien dat het weer maandag is, iedereen is weer streng! vlinder daarom wil ik dus niet steeds op de weegschaal staan, ik had deze week ook een keer dat ik weer aangekomen was. Meestal verlies ik dan meteen mijn motivatie, gelukkig heb ik jullie nu! Op zich zijn de afgelopen dagen wel goed gegaan, gister wel wat gesnoept en snackjes gehad. Ik merk wel dat ik nu al minder kan eten dan voorheen. Goed teken! Ik ben benieuwd morgen! Goede tip van de aardbeien, ga ik proberen! Mijn druiven staan inderdaad ook op het aanrecht en zijn ook zo beschimmeld. Ik heb nu een paar keer vriesfruit gehaald van o.a. de AH. Aarbeien en bramen, je kan er zo uithalen wat je wilt en het is erg lekker (wel zuurder dan gewoon) Dus nu lekker een bakje fruit op! Slaap lekker allemaal en morgen eerst goed plassen voordat je op de weegschaal gaat staan!!
Wendela, hebben jullie het fijn gehad? leuke dingen gedaan? Je kan het wel goed met je schoonmoeder vinden zeker? Door al die trappen ben je vast afgevallen!!
Goedemorgen, Ondanks de paaseitjes en afgelopen zondag friet met kroket ben ik toch wat afgevallen ik weeg nu: 75,2kg (stiekem wel beetje trots) Vanavond ga ik weer hardlopen, heb nu de smaak te pakken en hoop dit natuurlijk ook vol te houden. Hebben jullie al gewogen?
hier ook gewogen vandaag.. vorige week: 97,4 deze wee: 95,8 ___________________ afgevallen -1,6 ik ben wel blij
Schema: FB1984: 1.69m / Oud 73.9 kg / Nieuw ? / Streef 65kg Mismamsie: 1.63m / Oud 68 kg / Nieuw ? / Streef 63 kg Daanquinty: 1.80m / Oud 97,4 kg / Nieuw 95,8 / Streef 85 kg Butterfly: 1,63m / Oud 81 kg /Nieuw /Streef 75 Kg Tinkerbel: 1.71m / Oud 69.6 kg / Nieuw 68,9 kg /Streef:65 kg Wendelaa: 1.76m / Oud 80.1 kg / Nieuw ? /Streef 75kg Taliaa: 1.86m / Oud 81,7 kg / Nieuw ? /Streef 75kg Vlinder85: 1.73m / Oud 76,1 kg / Nieuw 75,2 kg / Streef 65kg Ellamalou: 1.71m / Oud 61 kg / Nieuw ? / Streef 57 kg Ilseroc: Even alles aangepast. Geen idee om het nog overzichtelijker te maken. Ik wou alles onder elkaar zetten maar als je dan het bericht plaatst dan zet hij alles weer neer zonder de spaties. Zullen we anders alles met kleurtjes doen? of vinden jullie het zo prima?
@Vlinder85 Heel netjes! Bijna een kilo, mag je trots op zijn! @Daanquinty Super!!! Hier ook een paar ons gelukkig! Elke ons is er 1
Schema: FB1984: 1.69m / Oud 73.9 kg / Nieuw ? / Streef 65kg Mismamsie: 1.63m / Oud 68 kg / Nieuw ? / Streef 63 kg Daanquinty: 1.80m / Oud 97,4 kg / Nieuw 95,8 / Streef 85 kg Butterfly: 1,63m / Oud 81 kg /Nieuw /Streef 75 Kg Tinkerbel: 1.71m / Oud 69.6 kg / Nieuw 68,9 kg /Streef:65 kg Wendelaa: 1.76m / Oud 80.1 kg / Nieuw ? /Streef 75kg Taliaa: 1.86m / Oud 81,7 kg / Nieuw 80,7 kg /Streef 75kg Vlinder85: 1.73m / Oud 76,1 kg / Nieuw 75,2 kg / Streef 65kg Ellamalou: 1.71m / Oud 61 kg / Nieuw ? / Streef 57 kg Ilseroc: ha meiden, hier 1 kg afgevallen, maar baal nog steeds voor de pasen was het 80,2kg namelijk ik wil zooooo graag onder de 80, maar krijg mezelf niet gemotiveerd. blijf een beetje hangen in de "ikbenzieligstand". erg frustrerend. dus SCHOP onder mn kont graag en weer actie in de sportschool:x vlinder, tinkerbel en daanquinty, wauw!!! goed bezig jongens!!!
pff, ik baal ook een beetje.. mijn weegschaal werkt niet mee! ik er namelijk 2, een goedkope, ouderwetse met wijzer en een digitale. De digitale leeft een beetje in zijn eigen wereld en geeft standaard een paar kilo te veel aan. De oudwetse was altijd wel redelijk betrouwbaar maar nu geeft hij nog 81 en nog wat kilo aan terwijl ik op de digitale 84,9 kilo weeg, vorige week was de 86,1 (hij geeft dus 5 kilo te veel aan) Meerdere keren vanmorgen op de digitale gestaan en hij gaf steeds dit gewicht aan. Dat zou betekenen dat ik 1200 gram afgevallen ben. Ik zal morgen nog een keer op de ouderwetse staan, misschien dat hij dan beter in zijn vel zit Ik had zo graag op de ouderwetse weegschaal gezien dat de wijzer onder de 80 stond! Vanmorgen wel weer met een shake begonnen, niks tussendoor want we waren laat van bed en lunch weer een shake. Nu ben ik echter met een taart voor mijn schoomoeder bezig en er is al flink wat geproeft van de restjes.... (gesmolten witte chocolade en bokkepootje..) Voor nu hou ik dus maar op een kilo en daar ben ik heel blij mee!