@Butterfly, 1 weegschaal de deur uit doen en altijd wegen op dezelfde. Ze geven allemaal wat anders aan. Wel blij zijn met die 1,2 kilo, want dat is hartstikke goed! Jij ook een taartenhobby? Schema van vandaag. Ontbijt: Shake Tussendoor: Sinaasappel, halve appel en een paar druiven. Lunch: 3 broodjes. 2 met omelet van 2 eitjes. 1 met pindakaas. Kopje tomatensoep en 5 olijven. Tussendoor: 3 dropjes en een sinaasappel Diner: Groente uit de oven, courgette/paprika en vega stukjes. Hangop Karamel/abrikoos Avond: Streng Maar ik heb zo'n zin om te snaaien! Daarom ook die dropjes Zaten in mijn mond voordat ik er erg in had haha.
we zijn goed bezig meiden zo door gaan he..we kunnen het hoor!! hier een *schop* voor de dames die hem nodig hebben....kom op meiden!! Hier vanmiddag voor het eerst moeilijk poehhh had zo'n trek in lekekre koekjes en chocola enzo pfff maar kon me inhouden..het koste wel heel veel moeite!!! Zometeen nog ff een uurtje zwemmen
Dat hebben we toch maar weer eens mooi gefikst met zijn allen! En ben je niet tevreden met de hoeveelheid die je bent afgevallen dan moet je maar denken: Beter iets dan niets Wilde in eerste instantie gaan hardlopen, maar het is maar blijven regenen dus dan maar weer ff op de wi fit bezig geweest. Vandaag gegeten: O: yoghurt met muesli T: Plakje ontbijtkoek L: Krentenbol en een soepje T: Cruesli koekje A: Aardappelen,Kipdrumstick en sperziebonen Fruit was op vandaar niet op vandaag. Maar heb inmiddels weer een voorraad...
Tsoo ben thuis, ff snel vanaf mn telefoon O: 2x cracker smeerkaas T: soort ontbijtkoekje (62 calorieen) L: 1x pistolet smeerkaas + komkommer T: bekertje yogurt + verse jus orange A: uiteten, afscheid collega Pompoensoep, halve pizza, creme brulee Jammieeeee !ga met zoiets niet lijnen haha Nu een week streng! En beginnen met sporten Trusten!
Goedemorgen meiden! @FB, Nee dan zou ik ook niet lijnen. Altijd jammer als er een lieve collega afscheid moet nemen. Was het wel een leuk afscheid? @Butterfly, Ben ik het helemaal mee eens! Elke ons is er tenslotte 1. @Daanquinty, Lekker gezwommen? Hier is het gisteren goed gegaan. 'S avonds niets gesnaaid. Was even boodschappen wezen doen gisteravond en ze hadden ben en jerry's ijs in de bonus en heb een bus meegenomen voor het weekend. Het moet wel een beetje leuk blijven Ik kijk er al naar uit haha
Hey meiden, Oef ben & Jerry's!! Het moet inderdaad een beetje leuk blijven, als je jezelf alles blijft ontzeggen kom je er ook niet is mijn mening. Of je gaat als je je streefgewicht hebt gehaald alle verboden dingen eten waardoor het er zo weer bij zit! En bij uit eten zou ik er ook niet om denken hoor, gewoon lekker van genieten!! Hier vanmorgen een shake, ik realiseer me net dat ik verder nog niks heb gehad. Druk met de taart bezig van schoonmoeder, leuk hoor maar zo ontzettend veel werk! Ik ga zo de oudste van de peuter halen en dan maar weer een shake!
Afscheidsetentje was weg gezellig... De reden dat ze alleen weg moest is niet leuk, en niet eerlijk! Net 2 crackers met smeerkaas op. Rest vd dag nog onbekend! Hihi Zo even boodschappen halen bij c1000 (euroknallers!)
@fb. thnx voor de tip (c1000). @butterfly, inderdaad, 1 weegschaal de deur uit! frustrerend he, die stomme dingen! Voor de mama's, hebben jullie ook zo'n moeite om je in te houden als de kids 'smiddags op bed liggen? ik krijg dan echt snaaidrang, niet normaal!! baal daarvan! Dus nu doe ik het NIET! (even mezelf moed inpraten) Taarten: hier ook een grote hobby zo leuk!!!
Schema: FB1984: 1.69m / Oud 73.9 kg / Nieuw ? / Streef 65kg Mismamsie: 1.63m / Oud 68 kg / Nieuw ? / Streef 63 kg Daanquinty: 1.80m / Oud 97,4 kg / Nieuw 95,8 / Streef 85 kg Butterfly: 1,63m / Oud 81 kg /Nieuw /Streef 75 Kg Tinkerbel: 1.71m / Oud 69.6 kg / Nieuw 68,9 kg /Streef:65 kg Wendelaa: 1.76m / Oud 80.1 kg / Nieuw 80,2 /Streef 75kg Taliaa: 1.86m / Oud 81,7 kg / Nieuw 80,7 kg /Streef 75kg Vlinder85: 1.73m / Oud 76,1 kg / Nieuw 75,2 kg / Streef 65kg Ellamalou: 1.71m / Oud 61 kg / Nieuw ? / Streef 57 kg Ilseroc: Een dag te laat ahum....maar ik baalde dus stevig toen ik gisteren op de schaal ging staan. Gewoon 1 ons meer als vorige week. Donderdag gewogen en toen was t 78,7 en na dat weekendje weg gewoon nog meer als ervoor. Snap er geen hol van, heb toch echt niks geks gedaan daar, ja wel paar wijntjes op en eten wel wat anders. Maar gewoon 3x per dag gegeten, bij t ontbijt alleen yoghurt op met fruit, als lunch salade en savonds ook niets buitensporigs. Echt gelet op wat t magerste is etc. Moet wel zeggen dat ik me op t moment enorm opgeblazen voel en kramperig gevoel onder in mn buik en rug heb. Nu wordt ik door de spiraal niet meer ongesteld, maar krijg om de zoveel weken altijd wel alle verschijnselen. Maar goed, we gaan er gewoon weer voor. En ik moet echtechtecht iedere dag iets aan beweging gaan doen....ppfff....maar ja, die motivatie zoek ik nog steeds
Is ff iets waar je door heen moet om iedere dag iets aan beweging te doen. Al is het maar ´smiddags ff met de kids een blokje om. Maar niet opgeven hè? gewoon weer doorgaan en volgende week komt het dan vast goed met het wegen.
@Taliaa, Ik heb gewoon altijd zin om te snaaien haha @Wendelaa, Wat vervelend! Eet je wel genoeg? Kan ook zijn dat je te weinig eet. Heb zelf ook zo'n periode gehad namelijk. Kwam er ook van aan. Probeer 6 keer per dag iets te eten ipv 3. Tel je je calorieën? Wat vervelend van je buikklachten. Heb er zelf ook last van. Zit nu in eerste cyclus na de pil die is dan nog redelijk normaal maar ben al bang voor de volgende ronde Sterkte!
Dagmenu: O: 2 crackers smeerkaas L: frikandellenbroodje A: groentesoep, wraps met paturain,kipfilet en komkommer. Toetje: gele vla met aardbeien. Hopelijk vanavond dan niks meer!! Eet smakelijk allemaal!
Groentesoep was niet lekker (uit blik) Dus heb net nog als extra 1,5 cracker met smeerkaas op! Vandaag totaal geen snoep neiging gehad. Maar heb vandaag weer coca cola op,dus misschien dat ik daarom geen gehoefte aan suiker had?? Vanaf vorige week alleen water en af en toe vers sapje...
Goedemorgen dames! Hoe gaat het met iedereen? Iemand nog een schop onder de kont nodig? Vandaag weer een nieuwe, frisse dag dus iedereen maar weer vol goede moed aan de slag! Hier gaat het best wel goed, gister geen tijd gehad voor hardlopen, ben nog steeds bij les 1. Die heb ik 2 keer gedaan vanwege mijn topconditie... hihi. Ach, op zich vind ik het helemaal niet zo erg om bij één van de eerste lessen te blijven. Ik hoef geen 5km te kunnen lopen want ik ben al heel blij dat ik iets doe.. Ik voel me trouwens wel al slanker, jullie ook? De broeken beginnen weer wat los te zitten en mijn gezicht lijkt ook niet meer zo 'plofferig' Vanmorgen een witte boterham met boterhamworst (had ik zo'n zin in) en yoghurt met fruit. Zit nu mijn flesje leeg te drinken en dan mag ik eigenlijk aan de koffie! Succes allemaal vandaag!
Schema: FB1984: 1.69m / Oud 73.9 kg / Nieuw ? / Streef 65kg Mismamsie: 1.63m / Oud 68 kg / Nieuw ? / Streef 63 kg Daanquinty: 1.80m / Oud 97,4 kg / Nieuw 95,8 / Streef 85 kg Butterfly: 1,63m / Oud 86,1 kg /84,9 /Streef 78 Kg Tinkerbel: 1.71m / Oud 69.6 kg / Nieuw 68,9 kg /Streef:65 kg Wendelaa: 1.76m / Oud 80.1 kg / Nieuw 80,2 /Streef 75kg Taliaa: 1.86m / Oud 81,7 kg / Nieuw 80,7 kg /Streef 75kg Vlinder85: 1.73m / Oud 76,1 kg / Nieuw 75,2 kg / Streef 65kg Ellamalou: 1.71m / Oud 61 kg / Nieuw ? / Streef 57 kg Ilseroc:
Ik heb mijn gewicht aangepast, ik ga inderdaad de digitale weegschaal volgen. Die geeft wel 5 kilo te zwaar aan maar dat maakt mij niet zo veel uit. Het gaat om de kilo's die ik kwijt raak.
@Butterfly, 4 kilo is 1 kledingmaat dus je bent al een kwart op weg haha. Ik moet wel even lachen om te stukje over hardlopen. Maar ik voel me ook al slanker hoor
Hey dame´s, Ik zie dat iedereen echt super fanatiek bezig is! We komen er wel... Hier is het op het moment een ziekenboeg, alle 2 mijn dochtertjes zijn ziek. Griep,hoesten en snot verkouden. De oudste is echt al weken verkouden en omdat ze zo een rot hoestje heeft toch maar even naar de dokter geweest maar die heeft niks kunnen vinden. Dus wachten we maar af. Vanavond weer stukje hardlopen en hopen dat het droog is. Mijn schema voor vandaag: O: yoghurt met muesli T: Banaan en stukje appel L: Tosti gemaakt van 2 volkoren boterhammen met plakje 30+ kaas en een kop tomatensoep T: rijstewafel met chocoladelaagje A: Franse visschotel uit de oven. Het recept voor vanavond heb ik via www.ah.nl en dan aangevinkt slanke recepten, lijkt me erg lekker. @ Butterfly83: Ik merk dat mijn broeken al wat losser gaan zitten. Hihi ik heb ook een aantal keer les 1 gevolgd @ Ellamalou: Weer gewend aan het werken, is altijd weer even opstarten na de vakantie vindt je niet? Allemaal weer suc6!
Hier gaat t vandaag ook weer goed Heb alleen niet t idee dat ik afval, dus wil ook gaan sporten... O: klein melk broodje + aardbeien L: 3 crackers smeerkaas + red bull light T: 1x merci chocolaatje + 1x sultana A: kant en klare maaltijd:andijvie stampot a 500 calorieen. Misschien tussendoor nog een beker yohurt