Hey meiden, toevallig vandaag dacht ik toen ik mijn kledingkast ging opruimen en naar mijn zomerkleren keek dat als ik er een beetje schappelijk uit wil zien in mijn korte broek en shirtjes dat er toch echt wat af moet...10 kilo wil ik kwijt..ik heb ooit hardgelopen..dat wil ik weer oppakken en gezonder eten (lees:minder snoepen!) Kan ik nog aanhaken?
Ik wil ook graag mee doen als het nog kan Was wel al bezig maar ik gooi sinds 2 weken weer er met de pet naar. Was niet echt de bedoeling
Ik ga denk ik ook beginnen met Evy... Heb geen speciale schoenen, vindt ze inderdaad erg prijzig. Als ik straks erg fanatiek wordt kan ik ze altijd nog aanschaffen. Ben nu voor de week een boodschappen lijst aan het maken, proberen veel groenten en fruit te kopen (en te eten ). Heeft er iemand misschien nog makkelijke recepten die tevens ook nog eens gezond zijn?
Je kan op de site van AH recepten zoeken, hierbij kun je ook slank aanvinken. Dan krijgt je allemaal recepten van rond de 400 cal. Heb ik altijd wel veel aan gehad!
FB1984 Taliaa Missmamsie Butterfly83 Vlinder85 Wendelaa Daanquinty Ellamalou Ilseroc Tinkerbell Dit word t clubje! Hierna helaas geen aanmeldingen meer ivm een te grote groep!!
Wat is Evy precies? Ken het niet...? Ik heb een crosstrainer onder het stof staan! En wil gaan skaten, als t weer het toelaat!
Start to Run - Evy Gruyaert Dit zijn lesjes die je op je mp3 kunt zetten. Als je het volgt kan je na 30 lessen 5 km lopen. Je begint heel rustig eigenlijk. 1 minuut lopen, 1 minuut wandelen, 2 minuten lopen, 2 minuten wandelen etc... Het is gemakkelijk vol te houden aangezien Evy tussen de loopstukjes enzo ook enkele weetjes vertelt enzo en ze ja aanmoedigt Werkt echt hoor! Was echt een hype in België!
Heej dames, leuk een afvalclubje! Schrijf al mee met een ander clubje maar die zijn al lang bij elkaar. Leuk om een nieuw clubje op te starten!
Hardlopen was ik ook mee begonnen paar maanden terug...mp3 speler gehaald, goeie schoenen.....2 weken gedaan en toen weer laten versloffen....domdomdom
Hier een paar receptjes van mijn diëtiste: Penne met zalm voor 1 pers: 150 gekookte penne (volkoren - 150 gram gekookt/ 50gr ongekookt) 200 gram broccoli 1/2 ui 120 gr gerookte zalm 50 ml light room (7%m.g.) 1 eetlepel vetstof (type vitelma) bieslook snipper de ui en fruit hem in de vetstof, doe de in stukjes gesneden gerookte zalm erbij en laat het even kort sudderen. Kook of stoom de broccoli en de penne gaar. Doe de broccoli en de penne bij de gerookte zalm en ui en roer alles door elkaar. Doe de light kaas erbij en de light room. Werk af met kruiden. Salade van rijst en zalm: 1 pers: 1/2 rijstbuiltje (best volkoren of meergranen of wilde rijst) 125 gr gerookte zalm in stukjes gesneden 125 gram magere natuuryoghurt 1/2 appel in stukjes gesneden kook de rijst en laat hem afkoelen, do er de stukjes gesneden zalm en appel bij en roer de yoghurt eronder. Werk af met kruiden (peterselie, bieslook..) lekker met tomaat, sla, wortelen... Ik heb er nog hoor... laat maar weten of ik er nog moet posten.
Net te laat geloof ik Had graag mee willen doen, ben vanmorgen begonnen nadat ik op de weegschaal ben gaan staan en me kapot schrok . Snapte ineens wel waarom ik mijn broeken niet meer dicht kreeg . Vanmiddag maar gelijk naar de sportschool gegaan, was raar om er te komen omdat meestal alleen betaal maar nooit ga...
Ik ga morgen beginnen met het heroppakken van WIIfit, daarmee ben ik vorig jaar ook een aantal kg afgevallen. Misschien dat de meiden die te laat zijn samen wat kunnen opstarten? Ik ga nog even lekker borrelend aan de paaseitjes en morgen beginnen
Zo meiden, gezellig. De 10 van het lijstje: leuk! Ik heb al met meer clubjes mee geschreven, maar ik raakte vaak het overzicht kwijt. Ik heb wel echt motivatie nodig bij het afvallen. Morgen wegen zal confronterend wordn ik kom heel snel aan namelijk en heb me nu afgelopen dagen flink laten gaan.. Maar goed, ik geef morgen mijn gewicht door Misschien leuk om allemaal even een voorstelrondje te doen? Zal ik starten? Taliaa is de naam, getrouwd, 2 kindjes, en woonachtig in brabant( ehvn) en er hangen nog te veel zwangerschapskilo's af. In januari begonnen met afvallen en dit jaar gaan er 10,5kg af. punt Wie volgt? Evystarttorun is ideaal! Ik ben bij les 17 en loop nu 7 minuten aan een stuk. Helaas heb ik door rugklachten moeten stoppen. Ik zit nu middenin het diagnose/onderzoeksproces bij de orthopeed, en mag voorlopig niet meer rennen maar ik kan het zeker aanraden!
Veel succes meiden, ik ben dus helaas ook te laat om mee te doen. Vond het idd in andere clubs ook te onoverzichtelijk.
ja dat is zo gelukkig heb ik een vriendinnetje die mee wilt lopen maar goed als ik een keer alleen moet dan is het niet anders @blike..jammer dat het groepje net vol zit meid..had het wel leuk gevonden als jij er ook bij had gezeten! pfff ik heb net nog veel gegeten bleghhh heb echt zin om morgen te beginnen...wegen jullie 1 keer per week of elke dag?