Wie doet er mee?? (afvallen)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door FB1984, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met jullie?

Hier een beetje stilgevallen met alles. Lig de hele dag op de bank. Ik ben erg verkouden en heb geen energie meer. Ik neem braaf mijn ehinaceadruppeltjes om mijn weerstand wat te verhogen. Voel me duizelig en futloos. Hopelijk snel beter. Zou graag gaan spinnen morgen... En overmorgen is het mijn verjaardag dus ik zou liever niet ziek zijn dan.

@ Tinkerbell: jep, hooikoorts ook.

Zo, en nu ga ik mijzelf naar de badkamer slepen en een douche nemen. Of misschien beter een bad... is minder lastig ;)

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Ella, Beterschap!

3. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Hoihoi,

Hebben jullie nog plaats voor een nieuwe lijner? :)

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het wel! Velen hebben al afgehaakt en het is hier nogal rustig geworden. ;)

Hoeveel weeg jij? En hoeveel wil jij nog afvallen?

Ik probeer er vanaf morgen weer in te vliegen want ben vandaag nogal verkouden.

Ik ga weer wat op de bank gaan liggen... :p

en bedankt Tinkerbell!

5. Sevilla

Sevilla Actief lid

23 apr 2012
    164
    0
    0
    Gezellig!

Ik zal me even netjes voorstellen; ik ben 26 jaar, heb geen kinderen (wil heeeel graag een kindje maar manlief wil daar nog mee wachten) en ben dus getrouwd.

Ik woog vanmorgen 80,50 kg en mijn doel is 73. Ben al heel lang op en af aan het gaan wat betreft gewicht en nou is het dus weer tijd om er hard aan te werken!

Ben van plan mijn eten bij de houden in een heeeel handige app daarvoor; my fitness pal. Verder heb ik een hometrainer en een crosstrainer waar ik me op uit ga leven (onder het genot van een afleveringetje Modern Family :))

Morgen gaan we beginnen.... *zucht* :)

6. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!! En vervelend hé, die mannen die (nog) niet hetzelfde willen ;) Ik weet er alles van *zucht*

succes!

7. Tinkerbel80

Welkom en suc6 Sevilla.

@Ella, Hoe voel je je?

8. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me stukken beter!! Ik heb weer energie. Gelukkig maar want ik moest werken vandaag en met de fiets naar m'n werk. (5km) Na het werk nog een vergadering tot 18u15 en daarna opnieuw met de fiets naar huis. (tegenwind) Om 18u45 kwam m'n vriendin me ophalen om te gaan spinnen.

en nu zit ik eindelijk op de bank!

Hoe gaat het met jou Tinkerbell? Geen kwaaljes ofzo?

Morgen m'n verjaardag. :) Ik wil geen cadeau van m'n mannetje, wil alleen maar dat hij ook kindjes wil. Pff... Is al elk jaar een teleurstelling, dus ik mag er niet op hopen. Zucht...

9. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ella, Hieperdepieperdepiep Hoera!!
    Nou maar duimen dat je man hét verjaardagskado voor je heeft!

Tinkerbell, super hoor! Echt geweldig dat je zwanger bent.
    Hopelijk kom je niet te veel aan maar je moet ook geen honger hebben hoor, dan maar een krackertje!

Hier wederom een start poging, vorige poging viel weer in het water.... gister weer begonnen met de shakes en ging goed. vanmorgen gewogen en was 84.5. Dus totaal 500 gram aangekomen in de afgelopen weken, dat viel me eigenlijk nog mee. Hopelijk ben ik het snel weer kwijt.

Sterkte allemaal

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Welkom, welkom!!

11. Tinkerbel80

@Ella, Gefeliciteerd!!!

@Butterfly, Zet hem op meid, je kunt het!

12. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden! :)

@ Butterfly: ik heb dit cadeau tot nu toe nog niet gekregen vandaag, maar zal het hem toch nog eens proberen te ontfrutselen. Hij hoeft er niet voor naar de winkel te lopen hé ;)
    --> *stuurt een beetje motivatie naar je toe* Je kan het! Gewoon opnieuw proberen! succes!!

13. Tinkerbel80

Hoe gaat het hier?

@Ella, Leuke verjaardag gehad?

14. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het wel redelijk. Nog steeds volop aan het sporten:

dinsdag 10 km fietsen en 1 uur BBB, woensdag 10 km fietsen en 1 uur spinning, donderdag 10 km fietsen en 1 uur bodysculpt, vrijdag 5 km fietsen en les 18 van Evy.
    Mijn gewicht was deze morgen 61 kilo (dus 2,8 kg minder dan startgewicht en ik wil er eigenlijk nog maar 2 af dus ik ben over de helft)

Mijn verjaardag was wel ok. Ik werk heel erg verwend op m'n werk door de kindjes en door m'n collega's. Mijn ventje was ook heel erg lief. Maar we hadden weinig tijd want hij had les en examen s avonds dus was maar laat thuis. Maar maakt niet uit, ik krijg nog wat tegoed van hem dit weekend ;)

hoe gaat het met jou Tinkerbell? En met je zwangerschap?

15. Tinkerbel80

@Ella, Had je vrijdag op de weg naar huis een lekker band? ;) Neem aan dat je naar je werkt fietst haha Je ben goed op weg meid.

Hier gaat het goed. Wel onzeker of alles in mijn buik wel oke is maar dat komt wel goed. Veel steekjes dus er gebeurd wel iets. Erg spannend allemaal. Ik geniet heerlijk van het lekkere weer. Badjes voor de kindjes opgezet in de tuin. Vanavond weer de bbq aan :) Lekker hoor!

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    #416 toekan, 26 mei 2012
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
    verkeerde topic.. sorry:)

17. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nee ik had geen lekke band. Ik fiets idd naar mijn werk maar ik kreeg een lift op de terugweg :cool: (met fiets in de koffer)

Fijn dat alles goed gaat nu. En probeer je niet teveel zorgen te maken. Geniet maar van je zwangerschap. Ik duim heel erg dat alles goed blijft gaan!
    Geniet van de BBq! Ik ben jaloers! Ik heb geen tuin. snif. Maar ben vandaag wel al gaan zonnen! Ik moet ergens mijn kleurtje vandaan halen, ook al heb ik geen tuin!

18. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het eigenlijk nogal k*t. Mijn eetprobleem komt weer sterk bovendrijven omdat ik me niet zo goed voel. Gisteren de hele dag eetbuien gehad. (ongeveer een stuk of 10 :( ) Ik heb wel een psy waar ik geregeld naartoe ga, maar het secretariaat heeft afgebeld en laten weten dat ze wel een tijdje afwezig zal zijn.
    En nu ga ik nog wat gaan lopen (voor de grootste hitte eraan komt) en hopelijk voel ik me daarna beter...

hoe is het met jou Tinkerbell?

En hoe is het met de anderen?? (als jullie hier nog lezen :) )

19. Tinkerbel80

@Ella, Jeetje meid. Heeft het zin om even iemand anders te zoeken om mee te praten? Je niet schuldig voelen om die eetbuien, probeer gewoon de dag daarna weer opnieuw te beginnen. Je doet het zo goed! Je mag ook best je verhaal hier kwijt ook of via een privé berichtje.

Deel Deze Pagina