Tinkerbel, idd, het is maar thee, wie weet werkt het wel een beetje bij jou! Heb je nu helemaal geen cyclus? Wij gaan nu niet bewust voor een biobeeb, maar gebruiken geen ac. Daarnaast wilden we in september starten met de stapcursus voor pleegzorg. Maar omdat ik nu zelf aan het dokteren ben, stellen we dat uit. Ik doe er heel nuchter over, maar het breekt mijn hart.
Ik ga eens een beetje googlen op eiwitten enzo! Bedankt voor de uitleg! Ik wil niet heel streng doen, want dan lukt t me niet! Wil gewoon weer een normaal en gezond eetritme krijgen... Want dit word steeds erger!
Ik heb net nog 2 heerlijke koekjes gegeten, hihi. Ga nu lekker douchen en mn bedje in, en morgen beginnen! Komt goed met ons!! Morgenmiddag als mn zoontje slaapt zal ik via de laptop een overzichtlijst maken Met hem erbij lukt niet, hij wilt namelijk ook heel graag op de laptop!
:knuffel: Hoewel mijn situatie en jouw situatie volledig anders is weet ik toch wel hoeveel pijn het doet...
Jeetje wat is er al veel geschreven sinds gisteravond! Goedemorgen allemaal, nog even snel een berichtje voor ik naar mijn werk ga. Succes met de eerste dag! Ga straks wegen op mijn werk, dan geef ik het even door..hopelijk valt het mee... Werk ze allemaal voor wie er ook moeten werken en voor de anderen: geniet van je vrije dag! Groetjes Ilse
Goedemorgen! Vanmorgen even op de weegschaal gestaan en ik weeg nu 76,1 kg, dus bijna 2 kg minder dan dat ik dacht. Haha is dat een meevaller Ik ben ook echt verslaafd aan suikers... Vooral cola en chocola kan ik heel de dag door eten. Was al aan het minderen met cola drinken, maar nu stop ik er dus echt helemaal mee. En dan in het weekend een glaasje cola, moet dan alleen een gezonde vervanging vinden want thee en water wordt op den duur ook zo saai. Ik probeer straks af en toe mee te lezen op het werk (als het rustig is) Suc6 dame´s! Jullie kunnen het!!!
hier ook een suikerverslaafde hoor..alles wat zoet is vind ik lekker hahaha..dus het wordt gezellig hier de komende 2 weken hahahha..iedereen moet afkicken hier vamorgen gewogen en de schaal gaf 97,4 aan..ik wil naar de 85 toe als eerste doel dus heb wel ff te gaan....bah..volgens mij ben ik wel de zwaarste hier als ik het zo een beetje lees
Het verlangen naar een kind kan nu eenmaal enorm pijn doen. Of je er nu nog geen hebt of al 2. Diep in mijn hart zou ik dolgraag nog een kindje willen, maar mijn man wil dat echt niet.
Zo...zucht....heb t toch maar gedaan. en t resultaat; 80,1! Hard aan de bak dus, eerst maar op weg naar de 75. Ik las hier dus over een app op je foon, om calorieen te tellen. Dat ding is handig! Echt, scant in op de barcode en hoef je alleen maar de portie aan te passen haha
Rise and shine lady's Een hele goede morgen Hier 69,6 vanmorgen. Mijn eerste doel blijft gewoon 65 kilo. Eerste shake al op. Moet nieuwe bestellen dus morgenochtend moet ik even zonder doen.
Ja, ik snap dat dat heel erg veel pijn doet! Ik zit nu pas in de eerste ronde na stoppen van de pil hoor. Maar bij mijn vorige pogingen waren mijn cyclussen echt 10 keer niets. 1 periode dat ik eiwitrijk at via Dr Frank kreeg ik prompt die maanden een eisprong. Toen ik daar weer van af stapte was die cyclus ook weer weg. Beide jongens zijn gekomen via iui en puregon+pregnyl. Nu proberen we het gewoon en als het niet lukt dan moet ik me er bij neerleggen.
Goedemorgen dames!! De eerste dag van "het roer om" haha.. Ik zit nu aan mijn bananenshake en vind het altijd wel erg lekker. Tinkerbell jij 'shaked' dus ook? Verder niemand toch? Ik ben/was ook vreselijk suiker verslaafd en geen enkel dieet hield ik vol omdat ik die vreselijke drang naar lekker eten heb. 3 weken geleden met shakes begonnen en dus een eiwit dieet en ik kan je zeggen dat het echt werkt! Ik kan nu wat lekkers voor mijn kinderen pakken zonder dat ik dat ik mijn mond moet stoppen. Ik neem nog regelmatig wat lekkers hoor en in het weekend eet ik normaal. Vanmorgen op de weegschaal gestaan en was 81 kilo, dus een week niet afgevallen maar gelukkig ook niet bijgekomen. Nu met frisse moed weer verder! Succes allemaal!
@Butterfly, Ja ik shake ook. Heb het een week of 6 vol gehouden om fulltime te shaken maar toen ik weer koolhydraten mocht toevoegen ging ik de mist in. Probeer nu een goede balans te vinden tussen shaken en normaal eten. Ik start de dag iig met een shake.
Ik neem alleen 's ochtends en tussen de middag een shake, 's avonds eet ik gewoon warm met ons gezinnetje mee. Als ik helemaal zou shaken dan ben ik volgens mij met een week klaar mee! En dit gaat goed, ook als ik mijn streefgewicht heb gehaald wil ik 's ochtends een shake blijven nemen. Ik vind het makkelijk, lekker en het is gewoon een goede start van de dag. Ik heb ook 3-2-2 gedaan van modifast (??) Dat vond ik erg zwaar en viel er niet van af omdat ik het weekend alles er weer bij at
ik durf die shakes niet meer te kopen zo bang dat ik het niet lekker vind..die van modifast vind ik bv echt goor..en andere vinden het weer lekker...als ik zou shaken zou ik idd in de avond ook gewoon eten..
Hallo! Heb me gewogen vanmorgen: 73,9 kg. Dus minimaal 9 eraf! Maar ben al super blij als ik eindelijk weer onder de 70 kom! Net wat boodschapjes gehaald! Gezond natuurlijk Ik durf ook niet meer te shake-en, want krijg t moeilijk weg, vind ze niet lekker! Misschien ander merk?
Hey, Ik heb me vanmorgen gewogen met de WII en die gaf aan tussen de 67,5 en 68kg, dus ik houd het maar op 68kg. bij een lengte van 1.63m Moet dus iig vijf kg. af en dat gaat me lukken ook. Ik vind het echt fijn om dit met een groepje te kunnen doen; dat is wel een goede motivatie zo Voor het schema: Missmamsie-163cm-68kg. Zet m op, meiden!!
Schema: FB1984 - 1.69m - Streef: 65kg, Nu: 73.9 kg Mismamsie - 1.63m - Streef: 63 kg. Nu: 68 kg. Daanquinty - Butterfly - Nu: 81 kg. Tinkerbel - Wendelaa - Streef: 75, Nu: 80.1 kg Taliaa - Vlinder85 - Ellamalou - Ilseroc - De rest kon ik even zo snel niet vinden. Kunnen jullie het zelf aanvullen? Zit even snel tussendoor op pc, terwijl zoonlief alle kastjes aan het leeghalen is, haha geen succes dus!! Als jullie een ander idee hebben van een lijstje, altijd goed!! Ik mis nog iets in het lijstje, misschien niet helemaal overzichterlijk. Misschien iets met datums ofzo??