Wie doet er mee? Afvallen!

Discussie in 'De lounge' gestart door liedjepiedje, 13 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja ik heb er ook een hekel aan maar ik moet me daar altijd even overheen zetten! Als ik dan eenmaal bezig bent dan vind ik het niet meer erg en als ik klaar ben dan ben ik altijd helemaal trots :D

Spinnen is ook leuk! Ga dat vandaag ook even doen in de sportschool :) hoeveel kcal wil jij verbranden per bezoek aan de sportschool super80?

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oei sdonya dat heb ik nog niet bedacht. Ik hoop dat ik überhaupt al drie kwartier op die fiets kan zitten haha. Heb wel wat schade opgelopen bij de bevalling dus hoop dat het lukt. Anders maar op de loopband (lopen nog niet hardlopen)

Liedje: ik vind 's avonds ook lastig. Ik snoep nog wel wat hoor maar met mate. Niet meer zo al eerst. En steefdatum? Morgen?haha nee ik hou maar een beetje 9 mnd op 9 mnd af aan!

3. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Vandaag begonnen,
    25 jaar jaar 2 kids.
    start is 85,5
    Wil graag naar de 75 kilo
    Ben 1,75

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Leuk Woezeltje, dat je mee doet!

Ik hou t kort vandaag! Geshopt, teamavond gehad van werk, en een dochter die weer krijsend wakker werd... en twee uur niet wilde slapen...

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoe is het met jullie gegaan vandaag?

Hier gaat het redelijk. Gisteren geshopt dus wel wat ongezonder gegeten.
    Vandaag weer helemaal gezond gedaan, en eens een keer veel water gedronken. Daar ben ik zo slecht in. Ik drink altijd veel te weinig.
    Ik moet echt even doorbikkelen deze week want ik wil zondag gewoon weer echt een kilo zijn afgevallen.

6. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Woezeltje, ga je ook sporten? En wat volg je voor dieet? Of doe je het gewoon door minder te snoepen?

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Morgen reageer ik ook weer hoor. Drukke dag gehad!

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    We gaan er vandaag weer flink tegenaan want ben sinds zondag nog maar 2 ons afgevallen. Ik weeg nu exact 74. Maar merk dat het nu minder snel gaat.
    Het liefst wil ik zondag weer een kg zijn afgevallen dus dan moet ik 73.2 wegen. ik hoop toch minimaal tot 73,5 te komen, dan ben ik exact 5 kg kwijt!

9. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik wil ook graag meedoen, bij de andere topics zijn ze al zo ver dat ik het niet meer kan bijhouden.

Mijn naam is Manyana, ben 22 jaar en heb een dochtertje van 22 maanden. Mijn hele leven heb ik al een negatief zelfbeeld en ben al op 'dieet' vanaf mijn 9e door snoep te vermijden. Het gaat op en af.
    Altijd gecrashed dieet waardoor ik weer bij kwam. Na de zwangerschap woog ik 91. Toen ben ik afgevallen tot 74 kilo dat was december vorig jaar. Toen ben ik tot dit jaar augustus stabiel gebleven en toen weer opgepakt.

Nu al 2 maanden gezond en goed bezig en mijn huidige gewicht is 66.4 ik volg een dieet door minder koolhydraten te nemen. Ik ben 1.60 en wil graag nog 16 kilo kwijt maar eerste streef is nu 60

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Liedje: jij bent goed bezig!l!! Maar je zou toch niet wegen tussendoor? ;) moeilijk hè? Hier lukt het overdag aardig maar de avonden pak ik toch een koek (&5 bakje chips. Maar goed ik beweeg wel al meer. En vanavond spinnen!! Ben benieuwd

Manyana: suc6 voor jou!pittig al vanaf je 9de in de weer met je gewicht! Doe je ook aan sport?

11. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Manyana welkom! Men, wat ben jij goed bezig zeg!! Echt onwijs goed! Jij hebt echt een ver streven! Leuk dat je meedoet!
    Wat eet jij ongeveer op een dag zo zonder koolhydraten? Ik kijk daar nooit naar eigenlijk.

Haha Super80. Ik kan dat echt niet niet wegen. Ik weeg mij het liefst elke dag maar dat werkt natuurlijk helemaal niet! Cool dat je gaat spinnen! Succes! Ik ben benieuwd hoe je het vindt.
    Ik heb een thuiswerkdagje achter de pc en twee oppaskindjes dus weinig beweging vandaag!

12. A2CA

A2CA Niet meer actief

@ super80; Op het moment sport ik niet, ik loop meer dan 40 uur in de week stage dus als ik thuis ben wil ik graag tijd aan mijn dochter en huishouden besteden. Heb wel op de crosstrainer gedaan, gelukkig loop ik stage in de zorg en maak heel wat km per week.

@ liedjepiedje; Als ontbijt neem ik een stukje fruit, 2 pruimpjes ofzo omdat ik heel moeilijk kan ontbijten. tussendoor griekse yoghurt met een granny smith appel erdoor heen. Als ik werk 2 sneetjes koolhydraatarm brood met kalkoen of rookvlees, als ik thuis ben maak ik een omelet met champignons en paprika en uitjes. tussendoor blokje kaas of cherrytomaatjes en avondeten groente en 1 stukje vlees.

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje manyana knap wat jij zo op een dag eet. Vooral in de ochtend, ik moet dan echt wat eten. Brood of crackers ofzo. Mooi onderschrift heb je trouwens. Pittig ook 40 uur stage lopen. Dan zou ik daarnaast ook niet meer sporten denk ik. Ik werk (nu nog verlof) 27 uur per week.

Liedje: druk dagje thuis gehad dus. Ik heb vandaag lekker gewandeld en net mijn eerste spinles gehad! Poeh dat was even afzien maar het ging best goed. Zit nu met rode wangen op de bank. Ben trots op mezelf!

14. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Jij eet inderdaad weinig Mayana! Mijn dag ziet er ongeveer zo uit:
    Als ontbijt: yoghurt of 1 a 2 crackers of een beschuitje.
    Tussendoortje: appel
    Lunch: 2 volkoren boterhammen
    Tussendoor: speculaasje of iets dergelijks.
    Diner: Groente, vlees, aardappels.
    Tussendoor:Yoghurt of een klein stukje speculaas voor de smaak.
    Als drinken alleen water en bij de broodmaaltijden melk.

Gisteren wel lekker patat op. Dat doe ik elke vrijdag want daar geniet ik zo van! Dat wil ik echt niet laten staan!

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Liedje: patatje zo nu en dan moet kunnen hoor. Ik houd alleen rekening met snoepen. Ik eet vanavond patat maar heb gisteravond weer gefietst. Probeer nu drie keer in de week te sporten kijken hoe snel het dan gaat.

16. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik vind ook dat het moet kunnen! Anders hou ik het echt niet vol. Als mijn man iets lekkers neemt, dan neem ik er vaak een klein stukje van. Dan heb je toch de smaak.
    Goed man dat je drie keer in de week wilt sporten!
    Bij ons kun je volgende week gratis sporten. Daar wil ik wel gebruik van gaan maken!

Vanmorgen woog ik 73,4. Dus geen kg afgevallen deze week. Maar totaal wel 5,1! Ik ben er zo blij mee! Voor 1 december nog ruim 3 kg te gaan!

17. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoe is jullie weekend geweest?

18. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoe is het met jullie?

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hier gaat het goed, alleen veel stress met mijn stage, en onwijs vergeetachtig de laatste tijd. Het dieet gaat goed hier, en bij jou?

20. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Bij mij gaat het ook goed. Ik baal er van dat het nu wel langzamer gaat. Iemand tips om toch die 1 kg per week te blijven afvallen?

Deel Deze Pagina