ligt eraan wat je eet, als je hagelslag, jam, pindakaas of honing op boterham doet zou ik dat vervangen, veel water of drankjes zonder suiker, sporten, en geen saus op aardappelen. Ik laat bijna alle koolhydraten staan en val 1kg per week af, soms iets meer soms wat minder.
Ik drink sinds ik afval alleen nog maar water en soms bij mijn broodmaaltijden melk. Verder geen hagelslag, jam of pindakaas. Maar de verantwoorde beleg: kipfilet, vruchtenhagelslag of appelstroop. Ik doe wel jus op mijn aardappelen anders vind ik het echt niet te eten. Sporten zou nog een optie zijn, maar daar ben ik niet zo van. Ik wandel wel minstens drie keer per week een uur.
bij de een gaat het sneller als bij de ander, en eerst gaat het snel en dan weer langzamer, over een tijdje kan je ook stil te komen staan, de kilo's zijn er ook niet in een maand bijgekomen dus hebben ook langer nodig om eraf te gaan, dicipline en volhouden anders als je gedemotiveerd raakt, raak je weer terug in je oude patroon.
Ja inderdaad! Gelukkig heb ik een zus, een vriendin en een schoonzus die ook bezig zijn dus een goede stok achter de deur!