Wie doet er mee? De schaar in je haar zodra het weer kan :)

Discussie in 'De lounge' gestart door tumtummetje, 17 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Ik heb een rond gezicht en dun haar

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Daarom ook mijn vraag in dit topic of er iemand is die dit al eens geprobeerd had, zodat ik foto’s kon zien vh resultaat ;) Ik heb over de methode gelezen en dus ook gelezen dat het toepasbaar is op stijl haar, maar meer dan dat kon ik op Google ook niet vinden helaas.

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Heb het vandaag aan mijn kapster gevraagd. Volgens haar is dat onmogelijk bij stijl haar alleen als iemand al een slag of krul van zichzelf heeft.

4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Jij bent dus ook geweest? Wat is het resultaat :D

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Nekpijn! Serieus, van 10.00 tot 16.00 uur gezeten. Wilde weer lichter. High Lights in zetten was een flinke klus. Na het droog fohnen vond ik het toch nog veel te donker ondanks de vele high Lights dus heeft ze opnieuw geverft dmv balayage en daarna nog een toner eroverheen. En daarna geknipt en weer in model gefohnt. Ik vind het nu wel licht genoeg maar nog steeds te warm blond (neigt beetje naar goud/geel/oranje vind ik) dus deze week nog goed wassen met zilvershampoo en als dat warme niet terug loopt dan gaat er volgende week nog een extra toner overheen.

Malbec vindt dit leuk.
  6. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Foto? Ben nieuwsgierig hihi

7. GossipGirlxoxo

Als ik het niet vergeet doe ik het morgen bij daglicht en na minimaal 1x de zilvershampoo;)
    Lengte is wel een stukkie af, tussen schouder en bh band in nu en op 1 lengte met een iets lange laag voor.

Dit is dochter na de knipbeurt. Daar is maar 2cm af gegaan om de punten gezond te houden. Die wil voor rapunzelhaar sparen maar dat gaat hem niet worden. Bekijk bijlage 682183

En ik wil zo graag deze kleur maar helaas bestaat deze niet in een pakje.

Zeebra, Dettol en Malbec vinden dit leuk.
  8. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Wauw wat heeft je dochter lang en mooi haar. ( denk dat ze nog erg jong is en dan al zo lang super mooi)

9. GossipGirlxoxo

Heb het net gewassen met zilvershampoo en vind de kleur nu best wel mooi. Denk als ik nog een paar keer die zilvershampoo doe en de zon straks gaar schijnen ik tevreden ben met mijn blonde kleurtje. Ps. Haar is op deze foto alleen droog gefohnt (nog niet in model) dus nog lekker pluizig door het 2x blonderen achter elkaar. Bekijk bijlage 682366

Zeebra, Kirzy en Dettol vinden dit leuk.
  10. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Heeel mooi

11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Mooi hoor! Ik denk als je het nog een paar keer wast inderdaad dat het dan wat koeler nog wordt. Welke zilvershampoo gebruik je?

12. GossipGirlxoxo

Ik heb deze zilvershampoo gebruikt. Zie net dat er wat blonde plukken in mijn nek lila/paars zijn geworden ervan :eek: maar dat vind ik niet zo erg ben al lang blij dat bovenop de ergste warmte eruit is nu. Maar volgende wasbeurt met zilver shampoo gebruik ik het alleen op de bovenkant van mijn haar/hoofd. Bekijk bijlage 682441

13. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik gebruik de Fanola no yellow shampoo. Ik ben in het begin altijd wat warmer omdat ik donker haar heb. Dit werkt als een trein en het maakt mijn haar veel koeler.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Fanola is heel goed idd. Ik gebruikte destijds de no Orange

Malbec vindt dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Bedankt voor de tip, de zilvershampoo die ik nu heb is bijna op, schat nog 1 of 2 wasbeurten en dan is het flesje leeg. Is die jij noemt ook zo heftig paars dat je latex handschoenen aan moet? Als ik dat niet doe heb ik na het wassen namelijk paarse nagelriemen :o::roflmao:

Malbec vindt dit leuk.
  16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo hierbij foto’s. Foto 1 is net gekleurd. Foto 2 is een week of 3 later.

Bijgevoegde bestanden:

17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik doe geen handschoenen aan. Maar mijn vingers kleuren wel paars. Ik sta alleen nog zolang onder de douche en ben in de weer met diverse scubjes en sopjes dat het wel weer weg is als ik uit de douche stap haha

18. GossipGirlxoxo

Weet iemand van jullie het verschil tussen de no orange en no yellow is? Haha ik snap tegen geel en oranje natuurlijk maar beide haalt dus warmte weg? Of is de orange net wat heftiger dan de yellow variant? Of de 1 voor donker en de ander voor blond haar? Had het merk al via Google veel voorbij zien komen als ik zocht op “haar te warm hoe oplossen”.

19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    No yellow maakt het witter dan de orange geloof ik en is geschikt voor blonder haar. Maar weet het niet zeker haha. @suus1983 waarom had jij de no orange?

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Mijn haar was nog niet echt blond, meer donkerblond. Dus ook niet geel, maar echt meer oranje.

GossipGirlxoxo en Malbec vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina