Het verkleurt wel, maar het gaat er ook vrij snel weer af. Wat ik wel eens deed was het voor het douchen een kwartiertje in laten trekken. Dat werkt heel goed, dan wel handschoenen aan.
Wauw!!! Wat super mooi. En er is geen toner aan te pas gekomen? heb je hem echt als shampoo gebruikt dus wassen paar minuten intrekken en uitspoelen? En is dit dan de enige shampoo die je nog gebruikt of gebruik je af en toe deze erbij als je denkt dat de koelte wat terug loopt? Na hoeveel keer gebruiken was het verschil tussen die voor en na foto ongeveer? Kwam via Google ook mensen tegen die het als soort van verf gebruikten. Op droog haar pluk voor pluk dik insmeren ermee en dan 30 minuten in laten trekken en dan uitspoelen.
Dan vind ik het lastig kiezen, voor de zilvershampoo was ik dus oranje bij de uitgroei van de aanzet en geel in de lengtes.
Ja ik ben fan ja! Nee. Ik gebruik geen toner. De eerste week na kleuren was ik 2x in de week mijn haar ermee en laat ik het niet te lang in trekken. ( want dan kan het paars uit slaan ) minuut of 10 en dan heel goed uitspoelen. Ik was mijn haar daarvoor gewoon met normale shampoo. Dan de fanola erin, in laten trekken 10 minuten en daarna heel grondig uitspoelen en dan gewoon cremespoeling. Daarna was ik het 1x in de week met fanola en 1x met normale shampoo. Gewoon iedere week, standaard. En laat dan de fanola ongeveer 15min intrekken. Gewoon op nat haar. Verschil is ongeveer met 3,5 week ( heb even de datum erbij gezocht )
Mijn vriendin had een no orange zilvershampoo en daar vond ik haar plukken meet wit mee worden. Die van mij had meer een grijzige gloed.
Dat is bij de zilvershampoo die ik heb ook dat de koelte weer terugloopt en de warmte terug komt. Het is toch een soort laagje wat over je haar heen gaat en dat vervaagt waardoor je het moet blijven herhalen eens in de zoveel weken. Dus eigenlijk hetzelfde als een toner over geblondeerd haar. Ik vraag me af of hier kapsters aanwezig zijn en wat die zouden adviseren? Elke paar weken een toner (toch chemische behandeling) over je haar of elke ik schat 2 weken je haar wassen met vrij agressieve zilvershampoo?
Ik snap dat je fan bent. Ik blijf naar je voor en na foto kijken vind het zo mooi! Ga zo direct een flesje Van deze shampoo bestellen.
IK dacht dat ik al op je had gereageerd maar zie het niet meer terug. Maar dank je wel, lief van je. Echt fijn om te horen! Sinds oktober was ik al niet meer tevreden met mijn haar, werd er zelfs een klein beetje ongelukkig van. Ik deed tegen iedereen wel stoer dat ik het niet zo erg vond dat mijn haar kleur compleet mislukt was omdat nu tijdens corona toch iedereeen wel wat met zijn haar had maar ondertussen vond ik het verschrikkelijk want mijn haar was altijd wel een beetje mijn trots. Na het wassen met die shampoo was mijn haarkleur dus voor het eerst sinds maanden weer naar mijn smaak en vond ik het zelf weer echt mooi dus dan is een compliment op dat moment heel waardevol! Dus nogmaals bedankt daarvoor!!
@GossipGirlxoxo Jij hebt verstand van extensions enz. De oudste (19 jaar) komt net terug vd kapper. Het is veel te kort geknipt (net over dr schouders) en ze had tot haar middel. De nw kapster hoorde enkel, moet nog in staart kunnen, voorste plukken op schouders, en laagjes. Dus ze heeft ongevraagd 20 cm eraf afgehaald. Ik heb de kapsalon al gebeld. Dat dit dus duidelijk niet de bedoeling was. (Ze moest dr bril afzetten, dus ze zag het niet) Maar nu denken we aan extensions, waar moeten we denken? Of weet jij nog andere opties?
Ik zou voor een wave gaan, extentions maken je eigen haar echt kapot. Als het echt gaat om verlengen en niet perse extra volume zou ze met 1 baan al goed wegkomen. Ps. Wat erg voor je dochter, stomme kapster dat ze niet dubbel checkt of zulk lang gezond haar er echt wel af mag.
Het nog erger dan ik dacht. Het is in laagjes geknipt. Terwijl die andere foto (lang haar) de bedoeling was. En zo lang mooi heeft ze.
Ooh wat sneu zeg! Dat hebben ze ooit bij mij ook eens gedaan in mijn tienerjaren. En op die leeftijd is je haar en uiterlijk vaak heel belangrijk. Ze heeft prachtig dik haar. Ik zou het gewoon laten groeien ipv extensions
Oooooj wat erg! Dat zijn geen laagjes, dat is een soort grasmaaien wat ze heeft gedaan. Ik laat volgende week een weave zetten. 60 cm en 150 gram. Ik plaats wel even een fotootje. @GossipGirlxoxo ik vond Fanola niet fijn, niet verzorgend. Milkshake heeft ook een hele fijne zilvershampoo die mijn haar echt heel goed verzorgde. Kan je ook eens naar kijken.
Ik was eerst ook met normale shampoo en daarna gewoon normale cremespoeling. In de fanola zit indd niks verzorgends. Maar het wordt er wel mooi van
Oh jee, zo ziet het er waarschijnlijk uit als ik iemands haar knip. Wat zonde zeg. Gelukkig groeit het wel weer aan.
Oh jeetje dat is gewoon echt om te janken. Alsnog zou ik voor de wave gaan. Heb je instagram? Ik kan je deze studio ook echt aanraden, weet zeker dat ze er van kunnen maken wat de bedoeling was. www.X-TND.me Dit is hun insta pagina kun je wat voor en na foto's bekijken https://instagram.com/xtndpassionforhair?igshid=7eyujqqt1aes