Hee die foto is dezelfde als dat ik liet zien aan mijn kapster alleen dan voor de kleuren. Wat naar voor je dochter zeg! Dit is wel heel gek geknipt. Kun je niet terug ermee naar de kapper? Ik ben daar nooit zo van maar in dit geval... Ik had het er ‘laatst’ nog met mijn kapster over: als een klant echt niet tevreden is en je hebt totaal niet gedaan wat ze vroegen, dan mag een klant áltijd (gratis) terugkomen. Is ook weleens gebeurd.
Klopt hoor, maar ik ben het vertrouwen dan kwijt en no way dat zo een kapster dan nog mijn haren aan mag raken.
Des te langer ik naar die foto kijk des te erger het word. Degene die dat geknipt heeft mag zich echt geen kapster noemen. Ik denk dat onze tuinman het nog beter kan met de heggenschaar dan dit.
Daar zou ik nu toch wel eens wat over gaan zeggen of nog eens een telefoontje doen. Was dit de vaste kapster ?
Aaah wat sneu. Had ze de foto ook laten zien? Ik zou zeker nog een keer bellen. Het lijkt me ook niet goed gedaan.
Vanmorgen mijn kapster (de eigenaresse) gesproken. Ze wordt door haar geknipt en we gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn. Extensions of een weave vallen af, ze heeft veel last van dr hoofdhuid. En zoiets heeft ook veel onderhoud nodig qua föhnen/stijlen. Waarschijnlijk gaat er veel blond in, om het wat pittige te maken. Ik ga zo wat nieuwe vlotte kleding halen. Maandag wordt het flink shoppen. Ze krijgt van mij een totale nw garderobe. en de kapster die haar haar had geknipt was na mijn telefoontje gisteren helemaal overstuur. Die knipt dus nooit meer zonder duidelijke toestemming zoveel haar eraf.
Los van dat zou ik die voorlopig alleen maar op een oefenpop haar technieken laten oefenen als ik de eigenaresse was.
Jaaaa vanmiddag 13:30 mag ik! Kan niet wachten, eindelijk weer model erin en een stuk korter. Zat te kijken was juni 2020 voor het laatst geweest
Wat ik vanochtend toch mee heb gemaakt Ik had een afspraak met een thuis kapper Heeft de juiste verf niet mee Zegt dat ik beter naar een salon kan gaan zonder kids Terwijl op haar website staat ideaal voor drukke gezinnen Terwijl we duidelijk contact hebben gehad over mijn wensen Ze heeft der spullen gepakt en zei dit ga ik niet doen Teveel warmte nog in je haar En is weg gegaan Bizar Zeg dan direct dat je het niet zitten tijdens het ap contact
Maar ging jij dan uw haren volledig onder handen laten nemen , terwijl uw kinderen thuis rondlopen? Stoer dat je dit wou proberen.
Ja vanaf zaterdag terug 4 weken gesloten. Alle niet medische contact beroepen trouwens en de scholen ook 1 week vroeger vakantiestart en winkels ook enkel nog op afspraak.