Hoi dames, In februari 2013 heb ik een vroege miskraam gekregen. Vervolgens ben ik gelijk zwanger geworden en bevallen van een gezonde zoon. In november 2014 ben ik weer zwanger geraakt. Super blij waren we, want we wilden heel graag een broertje of zusje voor onze kleine vent. Helaas is deze zwangerschap na 16 weken geëindigd in een missed abortion. Ondertussen zijn we weer aan het proberen om zwanger te worden. Ik vind het allemaal heel spannend en ook wel eng. Wie probeert er ook zwanger te worden na een missed abortion of miskraam en vind het gezellig om hier te kletsen?
Hallo, Ik ben 19 jaar en was ongepland zwanger, hartstikke welkom maar idd ook een missed abortion, hiervoor ben ik 16 maart gecuretteerd na 10 dagen had ik een witte test en nu laatsye paar dagen steeds tuurstreepjes.. Mega vervelend maar we willen er nu wel echt voor gaan balen dat je 2 x zo iets heb mee gemaakt zeg..
Er is een groepje 'zwanger worden na een miskraam'. Daar zitten ook vrouwen die een MA hebben gehad. Als je wilt mag je je daar bij aansluiten!