Overtijd of niet???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leen1982, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik zit met een probleempje! Vooraleer ik het staafje implanon laten steken had in mijn arm had ik altijd regelmatige maandstonden, tot op de dag juist!! Ik heb dit in juni laten verwijderen en heb een tijdje moeten wachten op mijn eisprong, maar zoals altijd heb ik die dan duidelijk gevoeld! Nu had ik mijn banner terug gezet op een cyclus van 28 dagen en dan zou ik mijn eisprong rond 23 juli moeten gehad hebben!
    Maar ik heb eigenlijk maar een week later die steken in mijn zij gevoeld en dat rekbaar slijm in mijn inlegkruisje opgemerkt. Zou het kunnen dat dit nog komt van de hormonen van het staafje en dat ik nog niet regelmatig ben daardoor???

Op een normale cyclus zou ik nu 1 dag overtijd zijn en ik voel totaal niets!!! Ik durf dus niet te testen omdat ik denk dat ik mijn eisprong een week later gehad heb! Ik zal zeker maar best nog een weekje wachten vooraleer ik te veel begin te hopen???

Ik had gisteren een klein beetje menstruatiekrampen, maar als ik naar het toilet ga heb ik gewoon witverlies!
    Pfff, ons lichaam zit soms toch onduidelijk in mekaar hé??!!!

Leen1982

2. Niet meer actief

Heb je niks kunnen vinden op een implanonsite?

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik weet niet of zo'n implanon staafje zwaar is of niet en of je dan net als de pil moet ontpillen. Maar het zou ook kunnen dat je eisprong later is geweest en je vlg. week dus pas ongesteld moet worden. Je kan nu alvast wat testen via internet bestellen en wanneer je ze binnen hebt er een testje tegen aan gooien, is het negatief dan wacht je gewoon weer even met testen. Heel veel succes met wachten en/of testen.

4. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou me maar geen zorgen maken... het is heel normaal wanneer je net met anticonceptie bent gestopt dat je cyclus niet meteen weer was zoals daar voor... Je lichaam heeft even tijd nodig om alles weer zelf te reguleren....

Een opsteker: mensen die voor ze met anticonceptie begonnen een regelmatige cyclus hadden, krijgen die naar verloop van tijd gewoon weer terug...

Chrizzzy

Deel Deze Pagina