Wie doet er mee met byebye facebook?

Discussion in 'De lounge' started by hollandsenieuwe, Apr 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Zoals de titel al aangeeft wie doet er mee met het event van arjen lubach en gooit woensdag zijn fb eraf'?

Manque likes this.
  2. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

Jan 3, 2016
    387
    90
    28
    Ik twijfelde maar als je de reden volgt die hij noemt moet je ook stoppen met Google en Whatsapp. Dat is geen optie voor mij.

Angel1980 and lies276 like this.
  3. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zei 2 jaar beneden al byebye tegen fb. Dat is heel prima te doen, kan ik je zeggen :) ga ervoor!

dds likes this.
  4. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Ik doe al 4 jaar nooit wat meer op fb. Heb een account met mijn halve naam zonder foto's.

Helaas moet ik hem houden omdat ik de fb pagina van mijn werk beheer...

5. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,888
    7,955
    113
    Ik heb nooit Facebook gehad, en ik kan zeggen, je mist er echt niets aan :D

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen woensdag daadwerkelijk hun account opheffen.

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik heb het 2 dagen geleden gedaan!

Is wel echt gek om te merken hoe vaak ik de app ongemerkt zoek op Mn telefoon :roflmao:

7. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ik niet, vind Facebook gewoon leuk en vind het echt Bullshit om er mee te stoppen. Als je echt je privacy zo wilt beschermen dan moet je naar mijn inziens gewoon met het gebruik van internet in het geheel stoppen. Dus ook met Whatsapp, Instagram, Twitter, ZP etc etc. Maar dat doet niemand dus je schiet er echt niets mee op.

Nee hoor, ik blijf het lekker gebruiken en als andere partijen er blij van worden om te weten waar ik woon, waar ik op Google of whatever, so be it. Kan er echt geen moment wakker van liggen en heb ook niets te verbergen.

8. Jottie

Jottie Fanatiek lid

Apr 17, 2015
    2,098
    873
    113
    groningen
    Ik heb al 2 jaar geen fb meer....bevalt me prima

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Geen Facebook maar zeker wel Whatsapp Instagram en/of Twitter zeker? :roflmao:

Nee ik doe er niet aan mee. Zou niet weten waarom.

Featherr, Athina and Debaky like this.
  10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Haha, vind het zo grappig.

Iedereen zegt massaal facebook op en gaat verder op instagram/whats app etc. Incl Lubach zelf.

Chocolat and Debaky like this.
  11. Triangel

Triangel Niet meer actief

Sinds 1,5 week geen smartphone, WhatsApp, google-account ed meer. Vooral vanwege de onrust, maar privacy was een mooie reden om me helemaal over de streep te trekken. Maar op mn laptop zit ik nog wel op facebook.. Twijfel er al wel een tijdje over.

12. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Maar even een serieuze vraag aan de mensen die hier aan mee gaan doen, stoppen jullie dan ook volledig met het gebruik van internet op welke manier dan ook?

13. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,632
    2,405
    113
    Lubach heeft wel het onderscheid aangegeven tussen Facebook en andere bedrijven hè.
    Ik heb wel een Facebook account maar doe al jaren er niks meer mee, dus ben wel aan het overwegen om dit moment aan te grijpen om het definitief te verwijderen

14. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Nee, ik ben Facebook nodig voor mijn bedrijf. Evenals Instagram, dus ik hou mijn Facebook gewoon.

Kyra73 likes this.
  15. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik zit er al een hele tijd over te dubben. Niet zozeer door de privacy, maar gewoon omdat het mij steeds meer tegenstaat. Echter als er hier in de wijk iets gebeurd dan lees ik dat vaak alleen op fb terug. Ook beheer ik meerdere groepen. Dus ik vind het erg lastig de knoop door te hakken. Maar ik neig steeds meer naar stoppen. Het zal alleen niet morgen worden.

16. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,569
    456
    83
    Hier idem. Op mijn persoonlijke pagina staan 3 of 4 berichtjes ofzo.

17. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,100
    941
    113
    Female
    Ik ben vorige week al gestopt met Facebook. Samen met mijn vriendinnen. We gaan nu gewoon vaker met elkaar afspreken. Is veel leuker ;)!

baby90, dds and Manque like this.
  18. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

nee ik vind fb veels te leuk. Op deze manier hou ik nog enigsinds "contact" met mensen die ik anders nooit meer zou spreken. Ook gebruiken veel kledingwinkels waar ik veel shop fb om de nieuwe items te showen, en dat wil ik natuurlijk niet missen!

Ysabella, MMarianne and sydneys like this.
  19. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Nope.. ik denk gewoon dat je wijs moet zijn met wat je er op zet. Nooit zaken die er echt toe doen..

DastyQueen likes this.
  20. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Ik gebruik fb nauwelijks. Maar er is niet echt een alternatief he?

Share This Page