Heb 2 jaar geleden mijn persoonlijke fb eraf gegooid. Nu wil ik er wel weer 1 op gaan zetteb voor mijn bedrijfje. Denk dat je er dan niet aan ontkomt
Heb al 4 jaar geen fb meer maar niet om privacy redenen maar om rust. Heb wel Instagram en daar word ik gelukkig nog dood gegooid met elke poep en plas. Lekker plaatjes kijken en post zelf nauwelijks iets. Zie het meer als tijdverdrijf. Facebook heb ik geen seconde gemist!
Helaas maakt het niet uit of je wel of niet iets plaatst... ik heb gister van mijn fb een kopie gedownload en zelfs alles wat ik verwijderd had staat er gewoon nog op evenals alle gesprekken die je ooit hebt gevoerd en alle telefoonnummers van je contacten staan erin. Evenals plaatsen waar je geweest bent en dat terwijl ik mijn locatie uit had staan en alle ip adressen waar je ingelogd bent geweest.
Volgens mij hebben veel mensen Facebook omdat ze bang zijn iets te missen. Iedereen is van de meest nutteloze dingen van elkaar op de hoogte. En sommige gaan extra hun best doen om te laten zien hoe óngelofelijk leuk en interessant hun leven is. Ik doe er niet meer aan mee. En het geeft ook nog eens heel veel rust.
Weet iemand dit? Leest faceboek je whatsapp berichten inhoudelijk? Valt me namelijk op dat wanneer ik facebook open ik soms reclame krijg over iets wat ik net in whatsapp heb getypt. Heb het al een keer met "whisky" en "hamburg" (reclame van een reisbureau) gehad. Ik weet nou niet of dat puur toeval is of niet. Kan namelijk ook zijn dat je meer let op dingen waar je zelf mee bezig bent. Net als wanneer je verliefd bent je ZIJN naam opeens overal in ziet Dat was al zo ver voor facebook. Of leest FB echt je berichten?
Maar voor de mensen die hun smartphone byebye gedaan hebben; zonder whatsapp lijkt me best onhandig. Denkend aan groepsapps van sportclubs en/of werk etc. Missen jullie dat niet? Mijn smartphone is bijna dood namelijk en heb eigenlijk weinig behoefte om veel geld uit te geven aan een nieuwe.
Instagram en whats app is ook van facebook, dus als Lubach dit niet om de kijkcijfers doet of likes ed, dan moet hij instagram, whatsapp ed er ook afgooien Maar dat doet hij natuurlijk niet.
Nope, facebook blijft. Anders kan ik mijn candy crush niet meer synchroniseren en is mijn man de for all-time winnaar Kan echt niet
Ik kwam er gisteren achter waarom wij zo veel nieuwe woningen mislopen (via funda vaak al verkocht). Blijkt dat een aantal makelaars hier in de regio ze een week eerder al op facebook zetten en zo 80% al verkoopt voordat ze op funda zouden gaan. Dus nee, ik zeg niet op, sterker nog, ik heb gisteren nog een flink aantal pagina's geliked om zo het meest recente aanbod eerder te kunnen zien!
Nee hoor zeker niet! Ik vind fb leuk om bij te houden, voor mijzelf en van anderen. Bovendien is het een heel goed reclamemiddel voor mijn bedrijf. Vind die gooi-fb-eraf-hypes heel irritant eigenlijk.