De titel zegt het al Hier nog steeds niks verloren. Nu zou het kunnen zijn dat ik deze niet verlies want heb hem waarschijnlijk mey 19 weken verloren. Vk en 1 gynacoloog zeiden dat het de slijmprop was en de andere gynacoloog zei van niet. Maar hoorde ook dat het weer kan aan groeien of dat je hem juist niet hoeft te verlieZen. Hoeveel weken waren jullie en hoelang erna konde zich het begin van de bevalling aan??
Bij mijn zoontje in delen en volgende dag om 6.30 werd hij geboren. Bij mijn dochtertje niet verloren.
Na de eerste keer strippen de slijmprop verloren, volgende dag nog een keer gestript en toen is de kleine een dag later geboren. Slijmprop dinsdag, bevalling donderdag. Overigens viel hij er niet uit maar leek het op hele taaie draderige afscheiding. ( lekker verhaal eigenlijk.....)
Haha ja dat wat ik met 19 weken verloren ben was ook een dikke doorzichtige prop met van die bloed sliertjes (idd een lekker verhaal) Dus ben benieuwd of ik nog wat verlies, ben vandaag 38 weken dus wie weet
In de laatste weken af en toe wel stukjes verloren maar de hele slijmprop pas in het ziekenhuis, een half uurtje voor de geboorte van onze dochter.
Met 40.5 weken ben ik de prop verloren. Ik had toen al wel 24u last van lichte weeen, dus wist had het begin er al was en met 41 weken is mn zoontje geboren.
Bij mijn derde ben ik met 39 weken en 5 dagen de slijmprop verloren laat in de avond. En de volgende dag bevallen. Bij mijn vierde ben ik delen verloren met 34 weken en 36 a 37 weken. Maar pas bevallen met 40 weken.
Eerste niet (of niet gemerkt )Bij de tweede wel, een half uur erna kreeg ik heftige weeen en 5 uur later was ze er. Nu verlies ik regelmatig iets....
Voor zover ik zelf weet ben ik hem niet verloren voor de bevalling. Moet zeggen dat ik wel steeds naar mijn toiletpapier keek de laatste weken maar niet in het toilet en ook niet opgelet met douchen. Wel braken eerst mijn vliezen.