Hallo dames, ik vraag me nu toch wel eens af hoe iedereen hier toch elke keer maar weer de centjes bijeen aan het schrapen is voor alle pogingen. Gelukkig hebben wij een reserve potje opgebouwd in de loop van de jaren. Mijn man heeft echt een slecht inkomen (zelfstandige, met zeer magere jaren) en ik heb gelukkig wel een aardige baan. Betaald voor wat ik er moet doen te weinig, maar het is dichtbij en ik vermaak me prima. Door wat handig gedoe hebben we het potje kunnen opbouwen, maar ik moet zeggen dat we er echt wel krom voor hebben gelegen. Lees: regelmatig in de supermarkt staan en dan de kassière te moeten vertellen, dat je later even terug komt... als je bij je moeder hebt lopen bietsen voor wat centjes . Duzzzz... gelukkig heb ik nu wel wat achter de hand . We hebben alleen mega hoeveelheden menopur en cetrotide gespoten. Lees: 450 eenheden menopur per dag! Dus dat hakt er wel in. Nu zijn we overgestapt op eiceldonatie en nu gaat onze donor "maar" 150 eenheden puregon spuiten met deca. Ik ben er erg blij mee en ik heb intussen mijn voorraadje meds weer op kunnen bouwen. Gelukkig maar . Straks wel adoptie, als dit niet mag lukken... het sparen gaat verder! Dus; wat zijn jullie ervaringen met alle niet-vergoede pogingen? en wat spuit je voor ellende? groetjes, Marja
Heeeee hello Toedel, Dit is voor ons ook de 4e poging. Voor deze poging gebruiken wij de belasting teruggave (rente eigenwoning). Een gedeelte van onze vakantiegeld wil ik gebruiken voor de medicatie. Maar dan zijn we er nog niet.... IMSI. PICSI, AH, Bloed onderzoeken, spermiogram en ga zo maar door. De medicatie tikt ook behoorlijk hard aan. Hier ook de hoogste dosering, dat heb je met onze BOFFERDS...... Liefs,
Wij zijn amateur rovers. Na 8 ICSI's en een 9e in het verschiet moet je wat. Gelukkig heb ik een paar goede adresjes. In Engeland kon je trouwens de afgelopen tijd ook goed terecht
Ik heb heel veel meds 'gespaard' tijdens de IUI-behandelingen en was dat ook van plan om tijdens de IVF's te doen. Was ervan overtuigd er meerderen nodig te hebben. Maar die heb ik dus niet nodig gehad.... ...
Hier gelukkig vorig jaar een "oprotpremie" gehad. Het bedrijf waar ik werkte werd overgenomen, ging verhuizen en ik kon met een leuke zak met geld eruit stappen. Die leuke zak heeft in elk geval 2 behandelingen betaald. Behandeling nr. 6 hebben we van het spaarpotje voor de mogelijke kinderkamer betaald. Daarnaast natuurlijk wel alles opgegeven bij de belastingdienst, inclusief alle kilometers dus die hebben gelukkig meebetaald aan behandeling 4&5. Nummer 6 was dit jaar dus die valt onder 2011. Wat meds betreft, een beetje hamsteren en ik heb gewoon nog wat bij de apotheek gehaald. De meeste meds worden namelijk ook bij o.a. iui's en andere ziektes gebruikt dus wie ziet dat het voor een IVF is? De verzekering in elk geval niet want de rekening voor de IVF krijgen ze niet. Tot nu toe is dat goed gegaan. Heb alleen mijn eigen bijdrage moeten betalen maar die ben ik de afgelopen jaren toch elke keer kwijt. Ik heb nu nog 1 ampul Pregnyl in de koelkast liggen. Dan is echt alles op. Oh en nog wat mutsenbollen. Wat ik over had aan andere middelen heb ik gedoneerd aan collega mmm meisjes.
haha, die adresjes ken ik ook ben trouwens nu in belgievoor 5 dagen, dus ik kan natuurlijk voor iemand een pakketje meenemen... . Ik heb het e-mail adres van de apotheek voor geinteresseerden. Zelf wel alles ff regelen en ik ben koerier. (adres is bekend bij Maartje, dus anders weet je me te vinden via haar... mocht ik er vandoor gaan met je pakketje . Juulzon heeft ook mijn telefoonnummer en Gabrie intussen ook ) af te halen bij mij thuis en anders kan ik het opsturen... 200.38 euro voor 10 ampullen menopur echt waar let me know! voor degene die een beetje bij mij in de buurt woont (red.).
Pffff ik heb de recepten nog niet van DD. Krijg ik de volgende keer zodra ook de uitslag bekend is van de spermiogram. Kan ik dus ook niets via Gent bestellen..................... Affijn komt goed..... misschien dat de AH straks met een bonus aanbieding van de Menopur komt.....
Ow wat jammer. Misschien kun je Irma vragen of ze het recept direct naar hen stuurt? Ideetje... Ze werken wel vaker goed mee met rare verzoeken
He dames, Wij zijn nu richting eind van de derde poging bezig, met nog twee cryo's in de vriezer (maar de vorigen zijn ook niet goed ontdooit) zijn wij ook ons aan het voorbereiden op poging vier! Ik heb via een lief forumvriendinnetje haar overgebleven menopur gekregen. en wij hebben ons vakantiegeld opzij gezet... Ik ben wel beniuwd wat de verschillende pogingen nu kosten? Ik spuit 300 eh menopur per dag, dus wel minder dan Marjah. Sikki ik volg jou al een tijd zo hier en daar, respect voor je meisje dat je zo'n lange adem hebt! Marjah, ben erg benieuwd naar dat adresje in Belgie en hoe je dat doet? Ik zou er ook heen en weer voor rijden! Zou je mij een pb willen sturen??? Thanks Groeten Sjak