wij gaan starten aan ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door yvonnebobo, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonnebobo

yvonnebobo Nieuw lid

16 aug 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan starten met ivf na anderhalf jaar ziekenhuis bezoekjes te hebben gehad, mijn man had 0,0 zaadcellen en is 2 week geleden geopereerd, daar hebben ze 12 buisjes ingevroren die gebruikt kunnen worden, nu begin ik de derde dag van mijn menstruatie aan de pil en de 25 augustus krijgen we een cursus over het prikken en de gehele behandeling, het duurde allemaal zo lang en nu gaat het heel snel, vind het heel erg spannend.. :)

2. Melief

Melief Niet meer actief

Heel veel sterkte en succes!
    Wij moeten er waarschijnlijk ook aan beginnen maar zullen dit volgend jaar pas gaan doen!

3. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Heel veel sterkte en succes!

4. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

4 aug 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    heel veel succes en sterkte

5. yvonnebobo

yvonnebobo Nieuw lid

16 aug 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor de berichtjes, wij gaan trouwens voor een tweede kindje, onze dochter is 5 en wel op natuurlijke wijze geboren! (onvruchtbaar geworden door een bijbalontsteking) ik wil jullie ook veel sterkte wensen die met ivf gaan beginnen, heel veel mensen gaan voor de eerste en dat lijkt me heel erg moeilijk, voor ons is er al onzekerheid, maar kunnen altijd zeggen dat we wel een mooi/prachtig kindje hebben..

sterkte allemaal!!!

Deel Deze Pagina