Wie doet er mee met killerbody van fajah lourens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lanalanalana, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook ;)

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat denk ik inderdaad ook want op geen enkel serieus advies gaat ze niet in. Ach ze zoekt het maar uit. Ze speelt met dr eigen leven en niet dat van mij.

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Sorry maar je vertelt echt gigantische bull shit!

Hoe kan je nou veel eten met zo een dieet als het 1200 cal. Per dag is? Ga voor de grap eens callorieen tellen dan kan iedereen met gezond verstand zien dat het niet veel is. Tenzij je die 1200 callorieen alleen vult met komkommers dat zullen er best veel zijn maar dat is niet het geval in dit dieet.

En eerst schrijf je dat je zo graag aan wilde komen en dat je toen zo bent gaan vreten. En nu zit het eraan en wil je het er weer af hebben?

Als je in korte tijd zo gigantisch moddervet bent geworden in jouw ogen door veel appeltaart, slagroom en chocolade dan is het toch gewoon een kwestie van dat niet meer eten en dan ben je in korte tijd toch weer zoals je wilt zijn qua getalletjes op je prachtige lage bmi met je 53 of 54 kilo? Of is die manier niet leuk genoeg omdat je dan niet zoveel aandacht krijgt?

Denk je ook na over je kinderwens? Je wilt wel preventief naar een gynaecoloog om te checken of alles wel goed zit van binnen ivm je zwangerschapswens. Misschien heb je wel die onregelmatige cyclus door een te lage bmi? Als je onder de grens wilt gaan zitten zal dat er niet beter op worden. En doormiddel van crashen ook zeker niet!

Daarnaast heb je nog je hartritme stoornis... maar ook daar doe je wel erg makkelijk over. Dat gaat niet samen met crashen.

En met een oorontsteking 5 kilo afvallen in een week? Ik zou zeggen doe je dat toch 2 weken zo weinig eten als met je oorontsteking ben je er ook en nog sneller dan met het boek van Fajah.

Zie je je eigen patroon van aandacht vragen, ook negatief als een klein kind door discussie uit te lokken, jezelf tegenspreken, anderen naar beneden halen, altijd iemand kennen die er verstand van heeft en die jou advies geeft en het dan toch hier ook vragen...

Ik denk dat het beste advies voor jou is: vraag bij je huisarts een doorverwijzing naar een goede psycholoog voor je obsessieve gedrag en je aandachts issues want volgens mij heb je ze echt niet allemaal op een rijtje!

4. DastyQueen

En een veel mooier strakker gevormt lichaam hebben! Want jij kijkt je blind op cijfers. Als je fajah haar gewicht bij haar lengte zou horen zou lana haar waarschijnlijk te zwaar vinden. Maar die vrouw heeft zoveel spiermassa en zo weinig vetmassa dat haar BMI en gewicht niets meer zeggen.

5. DastyQueen

Daarmee bouw je geen spiermassa op, hoogstens een beetje conditie. En die spiermassa is nou net dat essentiele onderdeel van een killer body. En de recepten als leidraad gebruiken maar niet letterlijk opvolgen? Wat heb je dan aan het boek? Eigenlijk begint je eigenwijze gedrag daar al mee... je wilt het doen maar niet op die manier. Jouw manier is beter. Was dat ook het advies van je vriendin die dietiste is in het ziekenhuis en die dit programma ook volgt en adviseert?

6. Nimue

Nimue Niet meer actief

Jeetje ik kwam hier toevallig terecht en schrik wel een beetje van wat ik allemaal lees hier. Buiten het feit dat jullie er aardig op los discussiëren vind ik dat sommige van jullie echt een laag (streef) gewicht hebben, en dan ook nog willen afvallen? Ik wil niet nog meer discussie omtrent gewicht veroorzaken maar ik ben herstellende van anorexia en weeg meer dan sommige hier! Ja oke ik zal dan wel breed gebouwd zijn en niet gezegend met een lichaam waarbij je alles kan eten zonder aan te komen. Maar toch. Mij heeft het altijd geholpen om me af te vragen of afvallen me gelukkiger/gezonder zou maken of dat het me dichter bij me dromen zou brengen. Ik kan je zeggen; voor mij heeft ondergewicht nooit iets goeds gedaan. Dus lieve mensen die streven naar een ongezond laag gewicht: denk alsjeblieft goed na! Zo, ik ga mezelf ondertussen ook weer even op dieet zetten, misschien krijg ik er wel 30 kilo af zonder dat m'n hart er mee stopt. Oja en antwoord op je vraag: nee ik ken het boek niet maar ik denk dat ik hem ook maar beter niet kan kennen, ik heb ook sowieso niet zo veel (meer) met fajah en soortgelijke dieet mensen.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    en ik ook.. gewoon aandacht

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb niet alles gelezen masr je spreekt jezelf ontzettend tegen.
    - je hoeft niet perse af te vallen masr wil toch echt terug naar 53-54 kilo?
    - je wil niet crashen maar wel dit crashdieet gaan volgen?
    - strakker in je vel zonder sporten?

Je moet toch echt gaan sporten om dat buikje eraf te krijgen.. en schrik niet maar je zal dan niet afvallen omdat spiermassa meer weegt dan vet.

9. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    En wat ga ik dan doen volgens jullie qua sport/bewegen?

10. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nee jij hebt overduidelijk niet alles gelezen zonnetje

11. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik voel me wel prettig bij deze aanpak, net weer de buurhond ontvoerd hihi, beest weet niet wat ie meemaakt al die aandacht

12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Jullie passen wel bij elkaar dan...

13. Nescio

Nescio Niet meer actief

Laat maar, gewoon negeren die hap.

Aandacht, aandacht, aandacht. Daar gaat het jou om. En je zoekt het op een heel rare, negatieve manier. Net als een kleuter eigenlijk.

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Om heel eerlijk te zijn ben ik meer verbijsterd door het aantal mensen wat op deze troll blijft reageren dan over het genoemde streefgewicht. :eek:

15. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Joh hou toch eens op met je hatelijkheden. Er wordt hier zelfs beweerd dat ik geen hartritmestoornis heb hoe gemeen kan je zijn. En beheer grijpt niet eens in. Ik zou dat beweren om aandacht te krijgen nou je moest eens weten hoe kwetsend dat is en hoeveel ellende ik door die stoornis gehad heb ik in mijn leven. Als ik hier tegen een forumlid zou zeggen jij zegt alleen maar dat je een vlinderkindje hebt of een miskraam hebt gehad omdat je aandacht hebt want ik denk dat het niet waar is dan zal ik het hele forum over me heen krijgen want zoiets zeg je niet.Maar dit mag wel gewoon gezegd worden.

Daarnaast heb ik allang besloten dat ik alle zoete troep de deur uit flikker en gezonder ga eten en ook vooral meer ga bewegen. En daar hoort wandelen met een hondje ook gewoon bij. Ik ben niet ziek. Ik heb een hartritmestoornis. Ik heb nergens geschreven dat ik urenlang ga spinnen in de sportschool of weet ik veel wat. Bewegen heb ik altijd omschreven als normale beweging en oefeningen maar in mijn geval wel meer dan wat ik nu doe. En dat ik dan dat invul door nu elke dag te gaan wandelen met de hond van de buren dat is alleen maar mooi.

dus in plaats van wat normale opmerkingen worden er zulke dingen geschreven. Zo triest.

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je hebt niet veel keus hé vanwege je hart problemen. Intensief sporten is in jouw geval geen optie meer. Ga wandelen, zwemmen, fietsen ofzoiets. Je moet nu eenmaal er mee leren leven dat je niks intensiefs mag doen.

Dus vergeet je killerbody, ga lekker wandelen.

En ja ik twijfel echt of jij wel een hartritme stoornis hebt, waarom? Omdat ik weet dat als je het zou hebben dat je dan niet als een domme gans een crash dieet gaat volgen omdat je zo graag wilt afvallen.

17. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ga wandelen, zwemmen, fietsen ofzoiets. Je moet nu eenmaal er mee leren leven dat je niks intensiefs mag doen.

Dus vergeet je killerbody, ga lekker wandelen.

pffffffffffffffffff spuit elf

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    @Lanalanalana Had je niet óók recentelijk een topic geopend dat je zonder aanwijsbare oorzaak opeens een enorm lage ijzerwaarde had? Rond de 4 of zoiets? Heb je daar al naar laten kijken?! :confused:

19. yaro

yaro Niet meer actief

Dat je niet reageert op Danilina maar wel op alles waar je een weerwoord op hebt zegt al genoeg hè.

En in dit hele topic heb je zoveel verschillende dingen gezegd die elkaar tegen spreken dat het toch vrij logisch is dat je niet geloofd wordt. Misschien voortaan opschrijven wat je verteld zodat je bij je verhaal kan blijven, komt een stuk geloofwaardiger over.

20. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    nee nog nooit naar mijn ijzerwaarde laten kijken hatelijk mens. Lezen leert men over het algemeen in groep drie en er is geen aanwijsbare reden te vinden.

en hou nou eens op over de killerbody. Ik stop gewoon met de zoete troep en pas straks weer in mijn bikini dat zal heus wel loslopen.

Deel Deze Pagina