P Ik heb je nog een tijdje het voordeel van de twijfel gegeven, maar ik kan mij nu alleen maar aansluiten bij de meerderheid. Ga alsjeblieft zsm naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een goede psycholoog, dat is voor jou zóveel nuttiger dan een paar kilo afvallen of op zoek naar een nieuwe vent om nog een kind mee te krijgen.
Misschien het topic laten sluiten dan? Het is toch niet gek dat mensen het hebben over killer body als het topic zo heet
Nou mooi, is dat ook weer opgelost. Jij stopt met de zoete troep, past weer in je bikini en alles loopt los. Dan kun je nu dit topic laten sluiten toch? Tenzij er andere redenen zijn dat je zo doorgaat...
Ik snap ook niet waarom er nog geen slotje zit op dit topic en dat andere topic over lanalanalana. @Beheer ?
Mensen, stop nou gewoon met reageren! Ik zie heus wel hoe Lanalanalana zich gedraagt, maar eerlijk gezegd vind ik het gedrag van veel anderen hier ook niet door de beugel kunnen. De dingen die tegen haar worden gezegd... Dit is gewoon pesten! Als jullie werkelijk denken dat zij naar een psychoog moet, omdat het niet goed met haar gaat, waarom zeggen julie dan zulke vreselijke dingen tegen haar? En als je denkt dat ze een trol is, waarom neem je dan überhaupt nog de moeite om op haar te reageren? Als iedereen gewoon stopt met reageren, hebben we beheer ook niet nodig om hier een slotje op te zetten.
Je topic titel heet zo... eigen schuld dus. Enneh, als Nikki een hatelijk mens is, wat ben jij dan wel niet
Nou ik ben niet hatelijk hoor, citeer dat dan. Misschien moet je accepteren dat er mensen zijn die een hele lage ijzerwaarde hebben, maar er geen oorzaak voor is gevonden. Nou moet ik zeggen dat sinds ik een paar weken Gentle Iron van Solgar slik ik me wel wat beter voel. Dat is neit terug te vinden in een hogere ijzerwaarde, maar van de ijzertabletten van de huisarts leek ik me alleen maar moeier en moeier te gaan voelen. Ik lag eerder ook altijd supervroeg op bed liefst om acht uur al hoewel dat bijna nooit kon praktisch gezien. Maar de laatste paar dagen denk ik soms huh ik sta om elf uur nog was op te vouwen en ben niet eens echt moe. Daar ben ik wel heel blij mee.
Ik citeer: nee nog nooit naar mijn ijzerwaarde laten kijken hatelijk mens. Hoe krijt je dan ijzertabletten? Je hevt wel een beetje een gekke huisarts hoor.... Maargoed. Je wilt dat iedereen op houdt over killerbody, terwijl je -ik citeer wederom- Wie doet er mee met killerbody van fajah lourens? Als vraag stelt. Is toch een beetje apart dan toch dat je wilt dat IEDEREEN ermee stopt maar dat het je eigen vraag is?
https://www.google.nl/amp/s/www.psyq.nl/persoonlijkheidsstoornis/theatrale-persoonlijkheidsstoornis%3Famp%3D1
Nee ik ben niet hatelijk. Ik vind het hatelijk dat er beweerd wordt dat ik een hartritmestoornis heb en dat verzonnen heb om aandacht te krijgen. En dat dat kennelijk maar gewoon kan en de beheerders niet ingrijpen. Als ik dan aangeef dat als ik over iemand anders hier zou zeggen dat ze iets verzonnen hebben bv een miskraam puur om aandaht te krijgen dan zou ik het hele forum over me heen krijgen. Hoezo hatelijkl
Wat denk je? Ik ga proberen in de slachtoffer rol te kruipen en net te doen alsof het aan andere ligt? Applaus! Gelukkig zegt de geschiedenis van jouw reacties meer dan genoeg. Echt waar, als ik hem had gehad dan had ik hem echt uit mijn broek gelachen door jou