Wie doet er mee met killerbody van fajah lourens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lanalanalana, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Joh ga lekker bij jezelf te rade, lekker beweren dat ik een hartstoornis verzin en dan ook nog lekker lachen. Hoezo zielig.

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik beweer niet dat jij je hartritme stoornis verzint ik zei dat ik het mij afvroeg of je het uberhaubt wel hebt aangezien je rare tegenstrijdige antwoorden geeft.

L E Z E N ! :D

3. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Je schreef dat ik het zou verzinnen om aandacht te krijgen. Heel heel triest.

4. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik volg dit topic alleen om de domme reacties van @Lanalanalana heerlijk hoe ze schrijft. Ze denkt echt niet na, niemand mag het over kilo's of killerbody hebben terwijl ze er zelf over schrijft.
    Gewoon hilarisch!!

Kilo's doen er niet toe als je maar gezond eet.

5. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Wat schrijven er hier toch een stel kinderachtige idioten mee. En dan heb ik het niet over Lana.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Tja, lees je reacties eens terug. Is niet zo gek toch dat ik er mijn vraagtekens bij zet?

En ik blijf het mij inderdaad afvragen of je het wel hebt.

Maar hey, het maakt mij allemaal niet uit :D

Het is jouw lichaam en niet dat van mij wat je aan het verzieken bent :D

7. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Joh hou nou toch eens op. Dat is idd begonnen als killerbody en dat onderwerp is allang klaar. Het is allang zo dat ik iets anders heb besloten.

8. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoezo ben ik mijn lichaam aan het erzieken Debaky?

Ik heb besloten alle zoete troep links te laten liggen en een goed gezond voedingsschema op te gaan stellen
    Ik slik goede ijzertabletten van Solgar
    Ik ga meer bewegen op een gezonde manier die past mij mijn hartaandoening oa in de vorm van wandelen en zwemmen.

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar waarom zou je ijzer tabletten gaan slikken als je nooit je ijzer hebt laten controleren? :rolleyes:

10. Ballon

Ballon Niet meer actief

Nou, als het onderwerp klaar is kan er een slotje op toch, opgelost. Ben je van het gezeur over een killerbody af ;)

11. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    de pagina heet toch ook zwagerschapspagina en er wordt toch ook geschreven over adoptie. Hoezo moet de titel compleet de lading dekken vraag ik me dan af.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies, schiet mij maar lek maar ik begrijp er nu echt niks meer van. Ik wist nl. inderdaad zeker dat ze in dat topic over haar lage ijzerwaarde had geschreven vandaar mijn vraag ook of ze daar nog naar had laten kijken. Maar goed, begint zich nu steeds meer vast te lullen dat is duidelijk. :rolleyes:

13. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jemig hoezo heb ik mijn ijzer nooit laten controleren. Tientallen keren. En van de ijzertabletten werd ik hartstikke misselijk en moe en giga obstipatie incl flauwvallen. De ijzertabletten van solgar zijn wat dat betreft veel vriendelijker

Hoe denk je dat ik weet dat mijn ijzer tussen de 4 en 5 schommelt, uit mijn duim gezogen?

En het is idd nu alweer paar mnd geleden dat ik heb laten prikken maar er staat al een datum gepland om dat weer te gaan doen.

14. Ballon

Ballon Niet meer actief

o_O
    Eeh.. je zegt een pagina terug dat je je ijzerwaarden nooit hebben laten controleren.o_O

15. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Echt hoor... veeg me op...

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    *and the story goes on....* :rolleyes:

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Verder snap ik het commentaar allemaal niet zo. Ze vraagt toch niet om meningen?
    Zal waarschijnlijk wel aan haar fo
    Dit dus.
    Het is gewoon puur pesten vanwege eerdere topics van haar. Blijf gewoon weg uit dit topic, het is altijd nog aan Lana zelf om te bepalen of ze hààr topic wil laten sluiten.

18. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    :rolleyes:

19. Ballon

Ballon Niet meer actief

Natuurlijk kun je over al die zaken praten. Daar is een forum tenslotte voor. Alleen moet je dit wel doen in de juiste topics. Heb je een vraag over zwangerschap dan plaats je dat in het forumgedeelte zwangerschap. Heb je een vraag over een killerbody, plaats je die in de lounge ect. In je topic praat je dus ook over de hoofdvraag. Natuurlijk kun je wat uitbreiden maar nu begin je WEER over adoptie in een topic wat gaat over een dieet.

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    @Lanalanalana Dit is jouw sympathieke reactie (pag 11 post no 220) wanneer ik vraag of je nog naar je ijzerwaarde hebt laten kijken: :oops:

'nee nog nooit naar mijn ijzerwaarde laten kijken hatelijk mens. Lezen leert men over het algemeen in groep drie en er is geen aanwijsbare reden te vinden.'

Deel Deze Pagina