Ben uitgegaan van 14 dagen NOD (ookal wist ik dus niet echt mijn NOD door die lange cyclussen). Heb dus netjes niet voor NOD getest, maar net wel
@Leontine: Ja, ze zijn schattig, die vriendjes! Wij hadden afgesproken er niet te veel mee bezig te zijn, maar hij wil iedere dag mijn kwaaltjes weten! En iedere dag maar vragen; Kunnen we echt niet een testje doen? Ik wil het zo graag.. Maar ik hou voet bij stuk!!!
Ha Witteroos, welkom! Las net je reactie in je eigen topic, goed dat je er zo in staat, dat doe ik ook! En het is best een uitdaging om te wachten, tenminste zo voelt het voor mij. Veel prettiger dan de onzekerheid van een vage test. Ik hoop ze niet meer te krijgen! Nog 4 dagen te gaan! (zal wel langer worden, ga op zn vroegst donderdag testen kopen)
Van harte! Zag je digitale test van CB in het testen topic, las ook dat je 5 weken bent maar hoe kan dat als je ovu rond 4-5 mei is geweest?? Wel lekker 2-3 op de digitale test.....of 2 kindjes Geniet ervan he!!
Hebben jullie nog niet getest??? Ik niet! Denk wel dat ik ongi ga worden eerdaags.....krampjes onderbuik....zeurderig gevoel en chagrijnig. Gister was bmm open, vandaag weer dicht. Snap daar niks van, hebben jullie dat ook? Overmorgen is NOD, spannend!!
Hallo. Mag ik er ook bij... Vrijdag is mijn NOD... Normaal durf ik paar dagen eerder te testen maar nu doe ik het ni. Heb gevoel dat het toch niks is... Groetjes
Welkom Noushis! Voor mij hoeft het ook niet meer, testen voor NOD. Ik ben vanmorgen ongi geworden helaas. Maar blijf erbij om niet voor NOD te testen natuurlijk! Ookal was de testdrang gister erg groot, gelukkig niets in huis! Hopelijk is het bij jullie wel raak dit keer, succes!
Eerlijk gezegd... Heb de moed beetje opgegeven. Als het deze ronde niks is, dan wacht ik paar rondes (moet nog afspraak maken om mijn amandelen te laten trekken)... En moet sowieso op controle in juli (6 maanden na curretage)... Dat het maar rap zondag is... dan weet ik iets meer
Hi meiden, houden jullie het allemaal goed vol om te wachten? @Leontine, balen van je ongi! Jammer hoor, hoop voor je dat het raak is de volgende ronde! Ik wil met jullie mee doen! Ik heb nog nooit voor mijn NOD getest. 2 rondes terug had ik de test klaar gelegd voor de volgende morgen en toen werd ik toch ongesteld op dag 32. De ronde ervoor was 29 dus ik vond het wel spannende dagen.. Nu is mijn NOD op 6 juni. Omdat ik meestal pas savonds ga menstrueren ga ik op zn vroegst 7 juni testen.. Vind het wel heeeel spannend!
@Leontine: Jeetje, wat jammer, meis! Lekker met chocola en jankfilms op de bank dus! Ik heb ook nog niet getest.. Vind het wel enorm moeilijk!! Ben woensdag vrij en heb nu al drang om dan te testen..
Hmmm na een druppel gisteravond en nog 1 vanmorgen is het helemaal gestopt! Wat moet ik daar nu van denken???
Ik hoop het zo! Had gelijk nieuwe ovutesten besteld vanmorgen met 4 zwangerschapstesten en een digitale bij Z&K, als het wegblijft ga ik donderdag testen!
Dan blijf ik voor je duimen tot donderdag!!! Ik moet helaas nog wachten tot na vrijdag. Probeer me nu aan maandag te houden als testdag.. In het NOD-forum alleen al zoveel zwangeren!! Ik wil ook!!!
Ja dat zag ik ook, ik sta daar al in het rood, hoop dat ik m roze mag laten kleuren!! Vrijdag is je NOD? Knap als je dan tot maandag kan wachten!! Ik duim met je mee!!
Goeiemorgen dames. Sinds gisterenavond buikpijn, en nu begint het ook in mijn rug... Had gisteren testje klaar in mijn handen... maar heb het toch maar niet gedaan... Ik probeer vol te houden tot zondag Groetjes
@Noushis: Succes met wachten, is moeilijk, hè! @Leontine: Hoe is het nu? Nog steeds bloedverlies of heb je echt alles al gehad? Ik hoop het laatste!