FF snelle reactie: geen bloed, wel beetje bruin. Gingen onverwacht uiteten met schoonouders, hebben net slecht bericht gehad over ziekete schoonvader en daarom maar even test gedaan, hoopte mooi nieuw te hebben maar zoals ik wel dacht: omowit Zal dus nog wel gaan doorzetten morgen denk ik.... Jullie?
Wat naar Leontine, heftig hoor! Wat heeft je schoonvader? Balen van je test, dat is niet leuk! Jij hebt wel recht om heel hard te balen...!
@Leontine: Wat klote, meis! 2x slecht nieuws dus.. Qua schoonvader weet ik hoe het is. Die van mij is bijna 83 en af en toe ook in het ziekenhuis.. Ik heb zelf nu ineens last van blauwe aderen tussen hals en borst, heel vreemd. Hoop toch echt dat het bij jou niet doorzet. Is het nog steeds donker? Of ook helderrood bloed?
Thansk meiden, lief dat jullie zo meeleven! Vandaag heeft het wel doorgezet, wel zo duidelijk. Baalde er niet echt van, na de test van gister had ik het wel verwacht. Mijn schoonvader heeft darmkanker en na een controle scan heeft hij maandag gehoord dat er helaas weer uitzaaiigen in lever en mogelijk ook longen zitten. Vandaag moest hij direct met de chemo beginnen vandaar dat het etentje was vervroegd, vrijdag was het eerst geplanned maar zeer waarschijnlijk dat hij dan weinig trek heeft..... Heb dit hele traject al eens doorlopen met mijn ex-schoonvader.....allebei nog te jong, in de 60. We hopen dat de chemo aanslaat en er nog kans is op genezing ookal is die klein. Hoe gaat het met jullie? Al getest, testdrang??
Ah, meiske! Dat is vervelend.. Heel veel sterkte met je schoonvader! Vervelend ook dat alles doorgezet heeft! Ik heb vandaag toch stiekem een test gedaan. Mijn vriend drong er zo op aan. Hij is ervan overtuigd dat ik zwanger ben. Helemaal omdat ik sinds gisteren blauwe aderen over mijn borst/hals heb lopen. De test was alleen absoluut negatief! Dus ik gok dat ik vrijdag gewoon ongesteld moet worden.. Volgende ronde ook voor mij!