Dames, net een gewone etos zw test gedaan, 4-5 dagen voor mijn NOD dag.. Ik maak mezelf gek misschien maar het lijkt er een heeeeel klein beetje op dat ik de lijn kan zien.. Mijn man zegt je ziet het zelf, je maakt je gek, wacht nog even 4 dagen en dan doe je hem weer... Morgen heb ik STERK de neiging om een vroege zw test te doen van predictor, maar die dingen kosten ook wel wat. (gezien ik al best een investering heb in dat bedrijf.. Ervaring hiermee?? xx
Losse topics zijn in het NOD-gedeelte niet toegestaan! Ik zal je topic verplaatsen naar het juiste onderdeel.
NEEEEE,geen predictor!!! Deze geven valse testen,dus ALTIJD licht positief! En het kost genoeg geld. In december dacht ik zwanger te zijn door die klote predictor! Google die test maar eens,zul je lezen dat zelfs mannen en kraanwater positief testen ermee! Heb je een foto van deze test?
Ik heb een test van Etos gebruikt dit keer, sorry voor de verwarring!! En van Predictor bedoel ik dat ik geinvesteerd heb in de ovulatiestest en vorige keer zw test. Ovulatietesten van Predictor, doe ik NOOIT meer, want ik vond het erg vaag allemaal. Ik zal even moeten kijken hoe ik een foto moet uploaden op de site. Bedankt voor de reacties!
Kijk ik heb de foto gedownload Melanie Ik weet het even niet meer, het wordt alleen maar duidelijker, de blauwe teststreep maar is dat wel te vertrouwen na een eeuw (lees; half uur)
Mijn borsten begonnen 1,5 week voor mijn NOD dag erg gevoelig te worden, niet pijnlijk ofzo maar gewoon anders dan normaal. Normaal heb ik het maar 3 of max 4 dagen vtv... Zit het allemaal tussen m'n oren??Beneden voel ik muah, niet erg veel, beetje krampjes gehad vorige week.. Geen roze/rood slijm oid gehad... En voel nu een beetje ongi krampjes.. Mijn NOD dag is zondag/maandag.. Ben jij 5 weken zwanger Melanie?
Ja idd, maar deze foto is wel an een half uur later ... Je mocht het na een minuut al aflezen toen zag je het niet zo 'duidelijk'.. Ik weet dat het geen zelerheid geeft want ik lees ook dat meiden een hele duidelijke pos test hadden maar toch ongi zyn geworden.. Ik wil echt wachten tot m'n nod dag om mezelf zorgen te besparen... De vraag is of ik het kan Ach ja, het 'klussen' heeft ook wel z'n charmes mocht het niet raak zyn.
Ik zie wel iets maar als ik jou was zou ik een kruidvat test doen heb je er 2 voor 5 euro is het minder duur en heel gevoelig. Succes met testen
Hoihoii allemaal!! Ben nieuw hier dus weet nietof ik het nou goed.doe maar ook.ik ben ongeduldig!! Ik ben 2 maan(d van de pil af, en heb gister (7dagen voor mijn NOD) licht positief getest met een kruidvattest 2voor5. mijn moeder en vriendin zeggen dat ik zwanger ben maar tog beter kan wachten met blij worden totdat ik mijn nod moet krijgen!! Zo zeneeuwachtig!! Xxncl
Hoi, welkom! Zou toch fantastisch zijn.. als hij gisteren licht positief was, kun je morgen nog een testje doen, dan moet de testlijn al beter te zien zijn hoor!.. voorzichtig gefeliciteerd..
Dankje!! Ik ga morgen zekers nog een test doen maar dan wel met ochtend urine want de eerste test die.ik heb gedaan was gister om 8uur savonds!! Ben alleen zo bang alsnog ongesteld te worden!! Spannend!!
Heb helaas al vaak gelezen dat de etos testen een lijntje geven en dames toch niet zwanger blijken......vals positief dus...ik zou morgen nog eens testen met een KV2v5, en zeker geen predictor early, die zijj nog erger als ik iedereen mag geloven (zijn geen eigen ervaringen). Nu testte ik zelf licht positief vorige maand met de KV2v5 en werd 3 dagen na NOD ongesteld, toch had ik het gevoel dat het streepje er niet voor niets zat......dus dat er iets van een bevruchting was. succes!
Morgen ma de test plaats ik meteen even een berichtje!! Kan niet wachten!! Maar nog qel 1 vraagje? En weet niet of iemand die kan beantwoorden? Is de kans groot dat deze zwangerschap door zet?? Sorry zeneeuwappig!!
Welkom NCl!! Succes morgen!! Ben erg benieuwd! Leontine, ik ga er ook echt niet van uit dat het positief was de test, ik voel ook dat ik ongi moet worden... Net als elke maand, (sinds we het proberen, begin feb) let ik erg op klachten/veranderingen voor mijn NOD dag. 3-4 dagen voor mijn NOD dag maak ik mezelf helemaal gek, word ik wel ongi of niet wel of niet wel of niet.. . Ik wacht ' gewoon' af, misschien wie weet wordt ik morgenochtend al ongi. Het aparte van juist deze maand was dat ik al ruim vtv gevoelige borsten heb. Het vroeg testen voor je nod is het risico dat dus de bevruchting/innesteling toch niet goedgaat en je toch ongesteld wordt.. Daarom moet je echt geduld hebben en afwachten..
Dankje witteroos84! Ebn klopt testen voor nod heedr risico's morgen gewoon ff testem en dan plaats ik meteen het resultaat!! Leuk al die snelle reacties!!